【維修】延續耳機的新生命 ◕‿◕ 三天把新的VASA BLÅ到你手 ♪゚

隨著小孩長大,陪著我在年多前每個晚上
半夜睇劇,半夜想聽歌,半夜想聽收音機時既好朋友
講緊除左係我個仔係初出生時,半夜三更喊要食奶之外
仲有呢個真係陪住捱過不少既晚上,
SUDIO VASA BLÅ 藍芽
呢一款既SUDIO VASA BLÅ 藍芽耳機
或者大家都曾經睇過我既分享,
亦知道它家推出左不少既新產品
不過唔講唔知,原來佢地既售後服務都不錯的
今次就等我同大家分享下啦
或者大家買家電都會有一年既保用期
但有時買耳筒又會唔會諗會有一年既保養期呢?
老老實實小妹都買過不少牌子的
貴至四五百既,平至12蚊店既都有
多數都係壞左就掉左佢架啦
不過係Sudio 買左它家既耳筒,就不論你係
網上官網買既定係唱片鋪買既
都可以享有一年非人為損壞既維修保養

或者大家都會有個疑惑,呢間公司係瑞典
咁點樣可以寄去維修呢?
或者點樣先可以維修到呢?
首先要理解一下,維修既定義係有分人為同產品老化
所以如果而家有損壞/問題出現就可以
通常24小時客服都會回覆

然後客戶服務部同事就會幫忙處理,
睇下可唔可以技術上幫忙解決
可能係耳筒叉不上電就可以享受到保養服務
以上就係產品品牌問題
但係如果同客服講,我意外將耳筒跌左落水
咁就呢個就不受保養之內啦

咁當真係需要維修的話,就需要填寫表格

耳機產品型號同顏色:
(Vasa 需填寫 IOS 或Android 客戶端)
e.g.Vasa BLÅ - Pink
   電郵:e.g. manman811@gmail.com
   住家地址:e.g. Hong Kong
   通訊號碼:e.g. 9xxx-xxxx
   問題陳述:e.g. 充不到電
   地點和購買日期:
在 Sudio 官方網路上購買的,
只需提供電郵地址、姓名、訂單號,無需提供收據或保養卡片,
即可享受一年維修保養售後服務。
線下購買的,則需要提供購買憑證、收據

然後第三步就是發送電郵給客服,三日至四天內
你就會收到順豐家的SMS 通知你到附新的順豐站領取你的新耳機
打開膠袋後就可以見到包住耳機的SUDIO 包裝袋子
那樣你就可以再一次享用它家既新耳筒
所以有朋友說它家的耳筒很貴,
但係它的保養做得很好,而且它的音質真的不比起
那些有牌子的耳機真的有得比架
重點係,佢地係以藍芽設計,唔洗成日拿到一住野咁

 同埋有不同既耳塞可以岩唔同既耳型,
當然除左我介紹既呢一款仲有好多唔同既選擇
近來仲推出左好多新款式,我相信總有一款你喜歡的


有興趣的朋友可以到它家的客網查詢一下
http://www.sudiosweden.com/


就這樣完結啦,下次再見!(拜~)

◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com





留言

熱門文章