【音樂】輕盈。好音質。時尚 ◕‿◕ 可愛型格合一的VASA BLÅ 藍芽 ♪゚

作為都市人,對於電話就一定機不離手架啦
但係電話除左上下FB , 玩下Whatapp 之外
最多用黎唔少都係煲劇啦,係唔係先?

對於我黎講煲劇暫時就好少咁做,
真係除非夜麻麻餵奶個陣都可能開下d 新節目係電話入面睇下既
但係夜麻麻睇呢D 節目既時侯,雖然就唔係開得好大聲者
但係始於靜英英既時間,突然有D 聲都幾應架
火加上有時我又想聽下歌或者收音機,係睇住阿B 既時間
當係比自己一個Relax 時間呀嗎

早前我就收到一份來自瑞既品牌耳機SUDIO
這個品牌入面總有四款的不同類型既耳機
而今次我想介紹既就係VASA BLÅ 藍芽系列

如果經由官網訂購的話,就會經由順豐送到閣下既手上
首先會有一個由SUDIO 既厚身既包裝公文袋裝住閣下
購買上既耳機,絕對安全又唔會咁易撞爛tim

打開了包裝袋後就會見到一個超精美既禮盒
真係送比人又夠得體,又唔洗專登去搵野包呢份禮物
最重要就係條絲帶係唔洗拆架,佢包住係個盒度架


打開盒子之後就會見到我今次要介紹既VASA BLÅ
每款既耳機都會有四款不同既顏色,
分別都會有黑,白,粉紅同藍色,然而係選擇困難症下
最終我就揀選左粉紅色


就等我同大家拆解下每盒既VASA BLÅ
會有以下既配件,分別有一個皮製既小袋子
可以將耳機擺係袋入面,又唔洗整唔見,
又唔會擺係手袋搵極都搵唔到
最重要都係收藏得好呀嗎

除左小皮袋之外,當然少不到有主角今次既藍芽耳機
耳機重量只係14g , 加上擁有耳機位置擁有金色的設計
既高貴又不失專業既感覺,加上有貼心既設計
有不同大小既耳塞,岩曬唔同耳型既你使用
最重要都係只需要10分鐘就可以使用
唔洗等極都用唔到呀嗎


曾經我家男人為左方便我去做運動跑步
就買左一個無線既藍芽耳機比我用
但係我用左唔夠3次就已經放底左冇用到
雖然佢好方便,但係唯一唔好既地方就係重..
次次帶左上耳仔唔夠3mins 就會跌,一跑步就會甩
唔知係我耳仔唔夾佢呀,定係真係唔識用呢個藍芽耳筒啦

但係今次要介紹呢一款既藍芽耳機,它的總重量都只係14g
帶左上耳仔都唔會有壓力,亦唔會咁易跌呀
加上它使用左輕盈既材料去製成,加上簡單既設計
即使女生使用都唔會覺得好重仲好輕盈tim


我就最喜歡就係餵奶或者汞奶時間可以
睇下劇或者睇下阿B D 相或者片
帶住佢就唔會嘈到阿B 同屋企人之如,最重要D 聲好靚
睇戲就簡直一流呀!!


睇左咁耐我介紹,又有冇D 心動想買番條黎用下先?
呢個品牌既藍芽耳機係由$500-850 不等的
而我介紹既呢一款VASA BLÅ 藍芽 就係$850/條
不過品牌方面就比左一個小折扣我既讀者們,只要大家係官網上
在優惠代碼打上我的名字「Angellaw
就可以在Sudio官網上購買任何款式耳機均有85折扣,
拿,真係有興趣既朋友就可以去LOGON 試下d 音質
再上以下既官網購買,打埋我既優惠代碼就最抵啦係咪?
http://www.sudiosweden.com/

最後都要講句全球免運費同埋仲有一年保養架
所以如果你想比一個驚喜你遠方既親友
我既介紹真係一個唔錯既選擇黎架


希望今次大家都喜歡我既介紹啦
真係好耐點分享過Blog 文啦
呢個耳機真係陪我走過不少既晚上,不過用係我部唉瘋就有D 食電
或者我一路打機或者一路睇片就好快用光光
所以大家要留意藍芽係會食電D 架

以上產品由品牌SudioSweden提供

**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^















留言

熱門文章