【懷孕❤日記】。★ 水腫。舒緩。按摩 ❤ 不一樣的孕婦按摩。★。

我唔知各位媽媽或者準媽媽,會唔會有小妹既問題
也許我本身就是肥肥的,加上有份量的小魔B
身體愈近後期的時間,身體上面的痛楚愈來愈多,
先是腰痛的問題已經不斷存在
近來未知是否是常在街外吃飯吧,令到雙腳也腫得豬腳一樣

好想搵一間去按摩既地方按摩鬆一鬆,
但係又唔敢亂去搵其他的按摩地方,
始終唔知究竟D 人按摩手法係唔係正宗呢?
怕佢既力度太大,又或者怕佢唔識按,
按左啲唔應該按既穴位

不過好彩就比我搵到間,我朋友介紹既經絡按摩店
開頭聽到經絡都覺得唔係嗎,我唔敢玩呢家野啦,真係搵命駁架啵
不過朋友就話佢之前都有係呢度按摩,都冇咩特別問題
咁就試下呢叫Livenwell 試一下啦


它家除左有經絡按摩之外,仲有孕婦按摩,一聽到就好心動
亦問過做過既朋友仔都話手勢唔差,今次我就去左銅鑼灣分店試做下先

銅鑼灣分店係地鐵c出口隔離座就係架啦
上到去17/F就會見到呢間分店
入到店鋪後,新客戶都會先跟你傾一陣計
寫下個人資料,了解下你皮膚狀況
想改善皮膚啲乜野等等問題
之後就可以去擺底自己既私人物品去Locker架啦


唔好睇佢店仔細細都好充足哂沖涼換衫吹頭化妝既地方
不過話沖涼就有啲開揚啦,沖沖隻腳都仲得既


擺底左啲野之後就可以入房換番個袍準備按摩啦,
其實亦可以係換好曬衫先入房都冇問題隨大家需要啦


訓上床之後技師就會開始個計時器,倒數45Mins,
同時技師亦可以按你既需求
按全身定係只按最需要既部位
你知啦,45Mins話長唔長話短唔短架嗎
而我就揀左全身按摩既,所以一開始技師就先幫我按左肩頸
不過就覺得好似有一點輕輕力摸下摸下咁樣
但係太大力影響到我地既時候仲大件事啦


然後就按手手腳腳等位置,其實我也知道自己的淋巴蠻塞的
按摩師雖然力度不大,但係也可以按到小妹的手某些位置蠻怨的
由其就是手掌的位置,就覺得酸軟,
也許就是職業病的一種小原因吧!
時常對住Keyboard打字做野,不多不少也會影響架 


最後就也有按一下雙腳的同埋背部位置,
也許你是跟小妹一樣的問題,真的集中按上下身的位置
因為好似我咁比按摩師摸摸下,好似冇咩特別之時
其實係同日搭車番屋企個陣已經好夠怨,完全係將d攰散緊出黎一樣
加上她幫我按上背部位置,一推的時候就覺得酸軟酸痛
按摩師就說,多數客人上來都喜歡叭係度為左按背隻呢....

就比大家望下我對腫到好似豬腳既雙腿啦,
雖然我唔知係唔係真係有三腫三消就生得既問題
但係睇完自己對腳咁樣,攪到我更加唔敢亂出去食飯
或者唔多唔少街外既美食當中都比較重味精,重鹽份
美容顧問也建議小妹多多浸腳幫助消腫,但是我同事叫我唔好亂浸腳
所以今次按摩完雙腳有一點消腫,的確行路都鬆D


今次我做左呢個意大利有機孕婦去水腫按摩
試做價就係$198/45 mins ,不過其實好快就已經完成啦
最滿意都係雙腳同埋背部既按摩,雖然之後仍是有怨痛的感覺
但係鬆一鬆的確是差很遠的,我也很想再被按摩的感覺
可是阿b 愈大,我也開始愈來愈重了
走遠一點也覺得太辛苦了,所以也許這是第一次試,
亦也是最後一次試孕婦按摩,未知它其他的按摩會怎樣呢?

另外有關按摩油既問題,亦問左當時既按摩師
她指幫小妹使用的是最普通既精華,
不過如果都係想用番d 真係孕婦專用既精華
就要額外自己單買一枝專用架啦,咁就各有需要啦^^

有興趣既朋友可以到它家既FB 專頁/官網查詢


Livenwell 分店地址: 
銅鑼灣駱克道492號順禧銅鑼灣中心17樓全層
尖沙咀加連威老道39-41號太興商業大廈11樓全層

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^

留言

熱門文章