【保養】✿ 齊來了解自家肌 ♬ 我的Too Cool For School 小課堂 ✿ (一)

你了解自己的肌膚嗎?你知道自己的肌膚是什麼性質嗎?
我是常也說,要了解自己肌膚才能重點改善
今日小妹就想化身為小老師,跟大家分享一下小妹平常會使用上什麼的護膚品

雖然我成日都分享不同類形的產品,但係今次我反而想針對性地介紹小妹既肌膚問題
其實小妹既肌膚是屬於混合性偏乾肌,
就是T-ZONE 的位置就是特別容易出油,由其係而家D 天氣
反而面頰位置就會比較毛孔粗大,
其實都係缺水既主要問題黎架!!!
加上油脂分泌,空氣問題等等就更加令毛孔內黑頭源源不絕呢!!!

早前小妹有幸成為今年Too Cool For School 既Gossip Girl !!
係今次既使命入面小妹就要同大家分享同介紹運用它家既產品點去改善自家肌既問題
就等小妹來分享一下小妹怎可以運用TCFS 的東東去改善一下
我既混合性偏乾肌 !!!



如果有看過小妹的專頁朋友也應該對我這個包包絕對不陌生
它就是TCFS 給小妹的護膚小包包,內含適合小妹肌膚既產品
想知道是什麼嗎?記得看下去!!!
(其實我真係好喜歡呢個包包,可是我家男人說它太細了!
我咁大份好似偷小朋友的背包用)


一於來跟小妹了解自己肌膚問題啦,
每天既空氣問題其實都好影響左自家既肌膚
由其而家呢d 天氣又曬又熱又焗,防曬絕對係不少得
加上每日既癈氣真係會令肌膚衰老架!!

所以小妹強力建議大家即使大家平時番工/番學冇化妝
即使只係搽左BB Cream 或者防曬產品也好,
都最好用一下落妝既產品先洗一次
如果你話你屋企冇落妝既產品,咁一定有洗面的嗎?
那就最洗兩次面就最好啦!!
因為第一次洗面就係將表層既Dirty 東西洗走,
而第二次洗面先係將肌底深層既東東洗走的 
(請無視我的殘爆樣子,因為近來真的有點蠻攰的)


那好啦,今次呢篇分享就是我的日常護理小程序啦!!
唔知大家既每日護理程序又係點架呢?
小妹既就有dd 特別xd 但係真係唔好學~
朝早: (知醒起身)洗面→爽膚水→精華→面霜→防曬
(唔知醒起身)用水洗面→爽膚水→防曬→回到公司再洗面→面霜→防曬
夜晚: 落妝油/水→洗面→爽膚水→精華→眼霜→面霜


有沒有發覺我有一樣東西是必搽的?就是防曬跟面霜
如果看開小妹的Blog 的話, 一定會知道為什麼我說面霜是那麼重要的,
因為面霜就是做上護膚程序的最後把關的,
就是將我地搽左既產品全部鎖緊住嗎
不過由於小妹年紀也開始不少啦,所以我面霜也會因為早晚而使用上不同的類型的啦
其實也可以在自己較乾的地方使用上滋潤一點的面霜
反而較油的地方就可以用番一些清爽既產品啦

好!首先來看一下小妹用清水洗一次面既樣子
因為滿面油光的確是幾恐怖下,我都唔想嚇親大家
就準備開始我的日常護理小介紹啦


首先當然要用上洗面產品吧,
其實大家又知唔知應該點去揀洗面產品好呢?
市面上有齊咁多唔同種類既洗面產品我地又應該點揀呢?
不如我地不同既肌膚去介紹一下不同既產品啦,就好似
如果油性及混合性肌膚既朋友就可以揀選 Gel 庄既洗面產品
反而乾性肌既朋友就可以使用油性或者較為Cream 庄既洗面產品
反而中性既朋友就可以咩洗面產品都可以使用啦

而今次我既介紹既洗面既產品,就係Morocco Ghassoul 系列既
摩洛哥礦物泥深層清潔潔面乳 ($110/150 ml)


係呢個天氣入面一定要清洗面部既油份,而今次呢款洗面就
蘊含5% 有機認証的摩洛哥礦物粘土成分,能於潔面時去角質,
並深層清潔毛孔。當中豐富的礦物成分,
能滋潤、修復肌膚,用後無比清爽,絕不感繃緊。

使用方法就係唧出適當既份量,小妹就用上圖中差不多既份量
但係要留意既就係呢款係Gel 庄產品所以記得要加水先搽上面作出按摩唷!!!


雖然呢個系列入面屬於有機天然岩石礦物粘土成分
但係即使搽左上面都唔會係泥咁既顏色,反而有d 白白地
仲唔會洗個陣好難推,同平時小妹用既洗面Gel 產品一樣咁易推架!!


洗好面就給大家來評一評,是否夠清爽是否夠乾淨先?
如果小妹而言用完都係有少少乾,
或者唔同之前用開洗面產品用完之後要即刻搽番d 護膚品咁


好啦,洗完面當然就要搽番爽膚水吧對嗎?
大家又知唔知爽膚水既作用呢?
其實不多不少都可以幫助軟化洗好面既肌膚
咁就可以幫助往後吸收不同種類既產品啦

不過真係要提點大家一個小問題,坊間有著不同種類既爽膚水
但係要留意既係所有肌膚都唔應該用上太高濃度既酒精成份既爽膚水架
唔好以為你係暗倉肌就用上d 有酒精成份既就可以消炎呀
分分鐘令到你既肌膚更加變差架!!!! 

而今次我要介紹既就係它家既Rules of skincare pore care系列既
Replenish Hydra Toner ($240/220ml)


今次呢款爽膚水打開後會有一點小封口,
可以防止到細菌/空氣加速令內既產品變壞
雖然係麻煩左少少,但係起碼防止變壞嗎?
而它就可以能秒速為肌膚進行深層保濕
爽膚水本身都是以透明的而且仲係好水水的


看到小妹的爛面肌嗎?就是也許肌底較乾所以出油出到傻左
最後就攪到毛孔閉塞爆到七彩啦~
所以就要用上可以補水既爽膚水幫幫手啦


小妹自家用上的是無印良品沒有漂染的化妝棉
不過用上爽膚水後輕抹肌膚也可以抹到個化妝綿都可以有dd 黃黃黑黑咁
我諗我真係要做番一次深層清潔好啦


根住就真係要用上精華產品啦,
大家或者話其實係唔係冬天先要用上精華呢?
夏天就可以唔洗呢?其實我自己認為就係真係最好都要搽
由其好似我呢D 年紀都唔細既小妹咁,就一定搽足360 日咁濟

不過當然嗎,唔係叫你夏天都用D 極度滋潤既精華產品啦
所以今次我就會介紹一下同樣係
Rules of skincare pore care系列既
 Replenish Hydra Serum ($270/78ml)


其實呢枝精華有個小特別,它就是本身是一小樽的
但係會另外有一枝小汞的,就可以給予大家使用上精華啦
簡單地介紹一下呢個精華當中既成份啦-
Replenish Hydra Serum保濕精華內的微小膠囊,
能將膠原蛋白及保濕成分直送肌底,
提升肌膚的含水量,同時打造水潤保護膜,
為肌膚鎖住水分,保持皮膚整天濕潤飽滿。

今次呢個精華講真的,很特別的!!
特別就在於它本身汞出黎其實係白色的,但係一把它推開
它就變成水水的樣子呢!!!


搽在肌膚的時候,很快就完全吸收在肌底下
更加唔會話有痴淋淋既感覺又或者搽唔到防曬呀,粉底呀等等既
提提大家唷!! 記得唔好唔記得搽番鼻翼邊邊的位置呀
咁就可以防止鼻邊出現甩皮,上粉唔貼既問題啦


最後當然要說到是面霜產品啦
我在文頂的時候也有說過面霜就是護膚程序既最後把關啦
今次小妹就要介紹既就係下面呢個藍色波波啦
呢個藍色波波究竟係乜東東?其實它就是
Rules Of Aqua 系列當中既
Mineral water gel cream


打開個波波後就會見到有個小蓋子,就可以看到白雪雪的面霜囉!!!
好似吃得下既小雪糕呢!!
當中它的成份就是零油份+四無添加配方:不含鑛物油、動物油、色素及苯甲酮
含有世界三大名水中的德國Nordenauer礦泉水成份,
內含的礦物有助肌膚的油水平衡,同時促進肌膚的新陳代謝。
含有六種優秀的草本萃取物,能幫助敏感脆弱的肌膚
對抗各種環境因數的影響,令肌膚變得健康亮澤。
有別於普通水份面霜,特別啫喱水份配方,「零黏膩」使用感極佳!


小妹就特別鐘情呢款面霜,原因就係它搽完係即時
無錯你冇睇錯係即時令毛孔即時收細左
最重要都係佢個面霜同精華一樣可以由白色的樣子
一推開後變成水份囉,源源不絕地為肌膚補補水
咁小妹就會極力推介大家係番朝早用上呢個面霜啦
而夜晚呢就係T-Zone 位置用番呢個面霜就可以囉!!!


當然最後在朝早就可以搽番防曬啦,或者是BASS 等等產品啦
係度而又想講下防曬既問題既,成日都會係防曬上面見到SPF 30 PA+++
其實呢D 又係點黎架呢?又有咩解釋架呢?

SPF 其實就是UVB 既防曬指數,
 一般黎講SPF 15 能夠阻隔93.9%UVB既紫外線,
而SPF 30 大概能阻隔96.9% ,所以呢SPF 30 又唔代表係SPF 15 既兩倍架

SPF 的計算方法:
(SPF 既數值-1/SPF 數值)/100%
E.G. SPF 50既話:49/50 X100 % =98% 既阻隔度啦

而究竟什麼是PA 呢?
其實PA 是 UVA 的防護指標,一般都可以分番三級既
PA+ : 可Delay 曬黑時間2-4倍時間
PA ++ : 可Delay 曬黑時間4-8倍時間
PA+++ : 可Delay 曬黑時間 8 倍時間以上

咁大家就識得揀岩自己用既防曬,小妹而家就會用上SPF 50 PA+++ 既防曬
因為我每日都會坐巴士既窗邊位置,最重要係陽光經過太陽係有機會
令肌膚起色斑架,同埋而家D 太陽都叫好勁下
都需要搽番SPF 30或以上既防曬啦,最重要都係記得要補番D 防曬呀!!

而夜晚就可以快快手去訓教,足夠既睡眠反而係最佳既護膚產品呢!!
係今次呢篇極長既分享入面唔知大家又會唔會理解到自己肌膚需要既東西
同埋係日常護理要留意既東西呢?希望小妹呢篇長氣到死既文章
唔會悶親大家之如亦會可以幫到大家解決種種問題


黎緊下一篇既分享文入面我就會重點介紹一下它家既深層清潔產品
希望大家也會多多支持,如有任何問題歡迎大家係度問我架
又或者可以問番Too Cool For School 既各位同事啦!!

希望今次也得到大家既支持,你地既支持就係我打得更多既動力
下一篇我會更給力介紹更特別既產品比大家認識
希望你既Keep 住支持呀!!
文章暫時分享到呢度,記得要看看我下一篇既更新啦!!!

**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由品牌提供##

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^




























留言

熱門文章