【春日彩妝系列】Shu Uemura 為你打造零毛孔妝容



植村先生說過: 【完美的妝容80%源自底妝】

一個完美既妝容,除左有良好既肌膚之外~仲要好既底妝幫幫手先得架
今次我就出席左Shu Uemura 既Workshop 體驗及了解
將於2月4日推出最新既《革新版妝前泡沫底霜》
今次既新品口號就係以
【輕盈。水感】
【再見毛孔油光。整天零補妝】




而小妹仲可以率先體驗一下,呢款《革新版妝前泡沫底霜》既水份比較
真係好輕而且唔會有"漿"住既感覺,而且水份都即時提高了不少呢
沒記得是由60%→升到9x% 啦~~
而且是很遮蓋到毛孔既細繳度~不過初搽時會有點白呢
慢慢就會變回我們肌膚的膚色呢~

還有Shu 的化妝師教我地化一個淡妝卻可以令男生大愛既妝容呢~
如果我有模特兒小姐一點可愛/美的成份就好了....
拍埋她的身邊~我真的失色不少呢



既然上完堂~當然也想嘗試一下究竟呢枝革新版泡沫Bass 有幾好用呢
而今次Shu Uemura  真的很大手筆唷!!!送我們每一位同學仔~
每人一大袋的禮物回家唷~~~想不想知道有什麼東西呢?
就是有最新推出的
《革新版妝前泡沫底霜》,《專業遮暇筆》,《多效貼膚柔光粉餅》,《五角化妝棉》,仲有......就係綠茶落妝油呀!!!!
全。部。也。是。貨。Size。 呢~~興奮到癲左呢~~
興奮還興奮~小妹仍然要介紹給大家知道究竟呢一系列既產品
使用後會令到小妹有咩改變呢~^^快d睇埋落去啦~~


第一款就是要介紹這一款《革新版妝前泡沫底霜》今次既泡沫Bass 既然講得係革新版~究竟有咩咁革新先?
首先佢既SPF 值是提昇左由SPF 30 PA+++ →升至SPF35 PA+++
單單用呢枝Bass 也可以出街囉~仲可以有防哂既效果tim~



而泵咀比之前的更易按出,圖中的我只是按了一下就弄出一個波波啦
呢個波波就可以搽足一整個面呢,而且它真的很輕~即使反轉它們也不會跌呢

水感效果亦在文頂也說過足足有3x % 的提昇呢~
而且可以令毛孔隱形。持久控油呢~
因為用了柔焦細繳科技可以令肌膚擁有PS 般既柔光效果~
加上擁有花蕾合物及葡萄糖酸鋅水因子可以吸走多餘的油脂及控制油光
咁就唔洗下下出街補妝~仲唔會有龜裂既情況啦



當然我唔會單單只係介紹佢有幾特別,有幾革新啦~~
我要試上面話比大家知道究竟佢今次既效果有幾好~
先說遮蓋效果的確不錯,首先我鼻翼兩邊的面豬仔係會出現紅紅的印
而使用後的確是有一點減淡的,而且膚色亦會較均勻一點`




搽完Bass 當然唔少得要用上遮暇膏遮暇黑眼圈,眼鏡印及暗倉印~
今次的遮暇筆以轉動筆型式,刷頭將因為轉動令遮
暇膏於筆頭中
而Shu 既導師為小妹揀選了7YR-M 


我先會用上遮暇膏先掃上黑眼圈及需要遮蓋既地方
今次我遮左D 紅印同眼鏡印,我覺得係眼鏡印遮得未夠,但係我濕粉都攪唔掂呀XD
其實都遮得好好呢,連眼圈位也可以減淡呀!!



最後就用回多效貼膚柔光粉餅印開~
今次Shu 導師為小妹揀選了564 色系~



可以用回我們剛上妝的五角棉幫忙印開粉餅,於鼻翼位置可輕印
而於臉部位置就可以向上掃啦~~~



整個底妝咁就攪掂哂啦~~係唔係明顯有改變呢?
起碼感覺精神一點呢^^ 化妝是要令自己精神一點而不是變了另一個人
這就是我的化妝指標~~似番自己最好的



來一個不同色度比大家望望,對於我呢個唔太愛單用粉餅化妝既人
都覺得今次既泡沫Bass 同多效貼膚柔光粉餅的確將不錯呢,
完全將我既既毛孔可以遮哂~Good Good 呀!!



最後畫番條眼線,加番d 胭脂,搽番個唇咀就攪掂出得街啦~~
淡妝就係男人最愛既妝容~~~亦係皮膚最想既東西!!
因為太多既彩妝同時亦係令肌膚受傷害呢~
(明明我個妝唔係真係白到咁,唔知點解張張相都係白既-口-)



今次體驗了最新既革新版Bass 完全令我對它家既Bass 絕對改觀
由第一次在專櫃體驗的不好感覺,
直到第二次使用它家既 TSUYA妝前泡沫底霜真的不錯,
但係按制好難控制呢,而且都有一點點焗身及太乾呢~

但係今次既Bass 除左輕身,保濕而且按制的位置真的改善了不少
另外遮暇筆亦令小妹有驚喜既地方,因為我自己也有一枝紫色樽身的
感覺今次的更易推~而且色系會跟番自己肌膚的,比起之前的白色
會更適合我的肌膚~同埋真係冇咁厚tim

另外多效貼膚柔光粉餅亦係我不用多說,剛剛我也說了
它已經成為我的新寵啦~~那個粉盒太美啦!!!
粉餅就真的太好用了,想不到我用開濕粉的我也可以用到乾粉呢^^

希望你們也會喜歡我今次既介紹啦~~
也可以睇下我上次試用既TSUYA妝前泡沫底霜 既分享文,可以作為比較簡單就是美。5分鐘化出光感自然肌



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/


留言

熱門文章