打造光感肌。誓要擁有娃娃般的完美肌◕‿◕

你喜歡看卡通片嗎?我小時真的很愛很愛某一個卡通人物
你估到係邊個嗎??它的卡通出了很多很多女孩出來的唷~
其實我除左喜歡Kitty 之外,仲好鐘意月野兔耶~
(出賣左自己既年齡tim 
)
我總是羨慕她們的皮膚總是美美的,擁有完美的肌膚
雖然我曾幾何時也曾擁有過呢個咁正既皮膚~
但係可惜給我年少時不懂護膚時,弄得整個面也有大細不一的暗倉印
粗大的毛孔總是揮之不去~~

但係今天,想要0毛孔.....絕對不是一件難事,
因為植村 秀大師的美學理念[完美妝容重美肌]
今年再為各位女性推出最新一款的"TSUYA 光感新肌精華"
(
TSUYA skin youthful radiance generator)
標明只需七天,就可以令肌膚變得更細滑,更光澤,更富彈性,更柔軟,膚色更均勻及粉嫩

講得咁正?係唔係真係好吸引呀?我都覺得係呀

不如等小妹為你地介紹下呢枝咁正既
TSUYA 光感新肌精華



先比個紙盒你睇下先~雖則全部日本你都唔知佢講乜xdd
但係我最想講,佢地既包裝產品都好環保~
因為佢地既盒既紙都係環保用紙黎架,
只因有"FSC" 香港好多大公司都會見到呢個Logo 架~
想唔想知點解會有呢個LOGO 呢?
原因就係即使佢地砍了一棵樹,亦會同一個地方種番一棵~
唔會再令森林不斷面臨冇木既場面~
所以大家真係要為環保出一分力~




講完咁多理論野,你都會悶死嗎?不如睇下呢件實物先啦~
單看見樽身已經真夠吸引,呢枝精華就如它的樽身一樣~
它能讓你肌膚就像樽身一樣~擁有白瓷般細滑,剔透,光澤~
不過其實都幾滑手(由其濕手時)~我已經唔小心跌左佢一次落地下啦

真係心痛死我



呢枝精華以泵庄形式領取精華,
以吸管成份吸取精華,約兩泵份量就可以查勻成面啦~




而精華方面有別於其他精華以單一隻色出現,
它會有一點幻彩的顏色在於精華內,
好美好美唷!!!
不過當查勻之後就唔會出現呢個問題啦~
只會覺得令皮膚更加有光澤~


係時候睇下醜女大翻身時間啦~睇下我用左呢枝
"TSUYA 光感新肌精華 "
可唔可以打造Model 及女星們的完美肌先


平時我喜歡用精華雙手合十再慢慢的按左面上慢慢按摩的~
但係今次我先給大家看看精華查在面上的樣子~
其實未查勻個陣你都見到好似有D乳白的樣子~
見唔到有個D 幻彩色架其實


睇下我用左十四日之後~皮膚有冇好到先?
(認真聲明: 小妹實在太唔捨得用呢枝精華所以我呢十幾日入面只係夜晚先用)
個人認為除左黑眼圈勁左之外(因為連續好多晚都夜訓~)
皮膚既毛孔的確又開始細番D 啦~
上妝都易左~最重要冇咁易浮粉~
最重要係真係有彈性左~你知啦~女人去到某個年齡
皮膚就開始慢慢咁差~仲想Keep住後生樣~
真係要搵番d 正野保養下先得~


實際你話佢會唔會好保濕呢~我又唔算太覺得
但係佢令我皮膚係有彈性左有光澤左~毛孔都細左呢樣野係冇得呃人既
我仲拎左個新玩具Check 自己皮膚係唔係真係好左先
雖則唔知佢係唔係呃鬼我~但係呢個答案都幾正咁wor!!!
唔知你又鐘唔鐘意呢枝咁正既精華呢?
而家全線植村秀 Shu Uemur 都有得買啦~~
快d 去專櫃試下呢枝神奇
TSUYA 光感新肌精華 "
價錢是$520/30ml (雖然真係唔係平野,但係真係冇得頂)
你而家知點解我咁唔捨得用佢啦~~
希望你喜歡我今次既介紹


新品預告:植村先生除左出左呢枝新系列既精華之外~
仲有出左一枝同系到既新泡泡Bass 呀!!!
想唔想知~精華加左泡泡Bass 會產品咩神奇效果?
唔好錯過小妹既文章啦~



想了解更多Shu Uemura 更多既資料,歡迎到以下地方查詢
https://www.facebook.com/shuuemura.hk?fref=ts


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

留言

  1. 我的天,shu uemura好想試用呀><
    [版主回覆08/22/2012 18:49:36]傻瓜~~只係影幾張相~打幾隻字~都叫有條飾物送比你做禮物呀
    係唔係先?
    [大細路回覆08/22/2012 16:47:43]我有諗過不過最後都係唔join lu,好怕羞XD
    [版主回覆08/22/2012 16:41:59]叫你帶佢個飾物參加比賽個個???
    我有呀,佢頭先有打黎話送去我屋企叫佢轉送我公司
    但係而家又冇聲冇氣
    [大細路回覆08/22/2012 16:33:48]你有無join glamabox個個jewlery competition?
    [版主回覆08/22/2012 13:52:57]我就黎出POST 到時你就知架啦XDD
    [大細路回覆08/22/2012 13:42:49]見到咩地方?
    [版主回覆08/22/2012 13:05:15]呢個超正>w<

    我生日去長洲~見到個地方xdd 我即刻諗起你xdd

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章