【育兒日記】♬六大認證有機產品品牌CHOBS✿媽媽Baby 都Like ✿

嘩嘩嘩,見到呢個小Baby 咁開心做乜東東先
因為小Baby 又有新野可以試呀嗎,
係二月頭個陣,我地去左BB 展同時仲去左樂活展
認識左一個韓國既品牌,
不過今次係有媽媽有BB份既產品
估唔到原來韓國既BB產品都有咁多元化
今次我要介紹既品牌叫做CHOBS

CHOBS本身都係一個有機護膚品品牌,
使用豐富的有機萃取物和
獲取認證的天然原料〈USDA, COSMOS,ECO-CERT)製作
除左有成人用開既有機護膚品之外,
仲有埋有機嬰兒護膚品系列tim
講得係有機,除左成份係有機証明之外
其實呢個品牌拎左幾個認証
除左大家好熟悉既ISO 22716國際化妝品標準生產認證
同埋Curelty Free無動物測試認證

仲有四個認證,韓國食品藥品管理局(KFDA)認證
歐盟最高標準COSMOS天然有機雙認證
仲有兩個真係唔講都唔認識既Vegan素食認證同Halal清真認證
素食認證以植物為基礎的飲食,避免肉類(包括魚類,貝類和昆蟲));
「純素食者 vegan」的定義更為嚴格,
差別在於純素食者會避免乳製品,
雞蛋和蜂蜜等所有動物食品,以及皮革產品 ,
或任何需在動物身上進行測試所產出的成品 
(例如 : 經由動物實驗所製造的化妝品)。 

Halal清真認證就更加R曬頭啦,
除左有機產品中不能含有酒精之外,
對於穆斯林食用或碰觸身體的產品,必須追溯源頭,
從原物料開始到產品處理,包括工廠設施、
製造機械、包裝、保管儲藏、物流,
甚至最終端零售賣場,都必須符合伊斯蘭教義。
係唔係真係唔講都未聽過先?
講左咁耐認證既問題,不如又等我分享下它家既產品先
今次我就先介紹一下它家既
有機嬰兒護膚品系列先啦
今次我就帶左兩次產品比Gogo 試下既
分別就係有有機嬰兒二合一沐浴及洗髮露
有機嬰兒潤膚油
首先出場就係有小朋友沖涼必備既
有機嬰兒二合一沐浴及洗髮露 $290/枝

呢枝二合一既小優點係,樽身帶有小公仔
Gogo 好鐘意沖涼時就指住鴨鴨咁
同埋樽身開始都已經係達成素食及清真認證
所以你話佢包裝普通都要咁貴?
後面既成本都係要計埋落去既
呢一枝二合一沐浴及洗髮露主要成份
主要包括有有機薰衣草提取物
有效鎮靜、放鬆及舒緩肌肉緊張。
 讓寶寶肌膚免受刺激,幫助肌膚快速恢復,免受外界環境侵害。
能有效保護及深層滋潤寶寶的肌膚、毛髮及頭皮。
純天然有機成分溫和不傷皮膚,淡淡天然清香,
泡沫細膩及遇水自然分解。為寶寶帶來全面呵護

不過要留意係,呢枝二合一如果直接汞入水裡係起唔到泡泡架
而係濕左既身同頭髮,就可以起到泡啦
泡泡都好有清香同帶有陣陣既薰衣草香
而家連洗手阿仔都要呢枝用黎洗tim

最後就要介紹呢排我同小朋友都岩用既產品
唔知係唔係因為天氣影響既關係,
我同小朋友不斷係要抓,明明又唔係乾但係總係好痕

而家沖完涼後,我多數就幫佢再搽上呢一枝
有機嬰兒潤膚油 $410/110ml

呢枝油既主要成份就比起二合一沖涼液更多
有葵花,月見草同甜杏仁
有機葵花籽油含有卓越的保濕效果,
讓寶寶肌膚變得滋潤嫩滑。
有機葵花籽油能有效防止肌膚因乾燥而引致撕裂,
為肌膚築起屏障免受侵害,讓寶寶肌膚變得更滋潤嫩滑。

gogo一著完片片之後,都會不斷係咁抓肚抓腳等等
係呢D時候,我就會汞兩下份量,
然後兩手搓熱後再幫佢按摩,
然後gogo 就唔會再抓啦,同埋肌膚仲Keep住好滑
有晚係爸爸幫手沖涼,然後冇幫手搽野
第二日沖涼就發覺gogo心口多左幾條紅痕.....
所以做媽媽真係細心多好多...


好啦,今日我就暫時介紹住兩款既產品比大家先
下一次我就再介紹係媽咪我會用既產品
同樣符合我文頂介紹既六大認證
所以你話你都係素食人仕都唔怕一齊使用啦

另外就比一個好康消息大家,
就係而家直到三月五日(2018年)
所有產品都係七折,只限Online 購買
睇完我介紹不如上佢地官網睇睇啦
仲抵過我之前係會場買既九折呀!!

我自己都買左枝天然驅蚊劑番黎用
你知而家天氣又濕又霧,去公園玩好易比野咬
真係噴一噴安心好多,如果$80有7折
都係$56/枝,比起我之前平左足足16蚊呀

不如上佢睇下,買滿$400就免費送貨啦
詳情可留意以下網頁
官方網站: www.wk-pro.com.hk

Facebook專頁: www.facebook.com/CHOBS.HK


就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB PAGE找我 ◕‿◕
謝謝唷!
CONTACT ME:MANMAN811@GMAIL.COM











留言

熱門文章