【食 ❤ 尖沙咀】✿它約我去遊船河♬豪氣的熱船長海鮮拼盤✿

一到12月就真係洗錢洗到痴線
除左有無數咁多既Party同埋要交換禮物外
仲有一樣好重要既做冬飯!!
我自己就比較重視這個做冬飯多一點
而早前跟先生決定來個豪華的做冬飯
順道提早慶祝聖誕節嗎

今次我們到了位於尖沙咀的H8 
享用船長為我們帶來的美味海鮮盛宴
因為我想同先生跟Gogo 來一個
正宗既美國新奧爾良菜
今次朋友就推介左呢間既The Captain's House
當中既「熱船長海鮮拼盤」叫我地一定要試咁話
既然講要食海鮮又點可以唔叫海鮮先得架
首先我地點左呢個生蠔,我地叫左兩款既款式
分別有FRA-GILLARDAU 及 
FRA-L'HUITRE SPECIAL


左上係FRA-L'HUITRE SPECIAL
入口爽脆,少許海水味,初試者為佳
另外一款為FRA-GILLARDAU
海水味較重,會比另一款咸了些
但係口感更佳喜歡吃蠔亦喜歡重味的必選呀


老公就對於生蠔興趣唔大,所以叫左小食同麵包
比佢同Gogo 享用,首先就有呢個
芝士煙肉釀雞全翼 ($98)


點佢係因為見到隔離枱上菜時,好吸引好大隻
老公都覺得可以一試,
一碟內有三隻既釀雞全翼

雞翼部份鋪滿麵包糠,炸至金黃色
雖然係炸物但係拎起上手時又唔會成手係油
切開後看到雞翼肉質嫩滑加上一些芝士及煙肉絲
連同一些蜜糖芥茉醬一同享用,
係咸食中帶一點甜,最重要係啖啖肉
超滿足的,芝士好香煙肉又唔會好油超吸引的


當然少不了今次我地既主角,就係有「熱船長海鮮拼盤」
呢一個係新奧爾良流行的shake clshake海鮮拼盤,
價錢分有三款,先有Platter A ($398),可以從八款海鮮中選擇三款,
每款每款寫到明是220-250gm ,唔會怕比人呃水啦係唔係
至於Platter B($548)和Platter C ($798),可以選擇五款及八款海鮮。


有八款海鮮可以揀下,仲有四款既醬汁可以選擇
檸檬牛油汁、卡彊蒜蓉汁、胡椒辣椒汁和雜錦口味
而我地就主要揀左有長腳蟹,蝦,青口,扇貝同蜆
而我地就揀左呢個檸檬牛油汁

店員就會把「熱船長海鮮拼盤」先送上前,
會詢問是否需要影相?因為好多朋友仔都會拎海鮮拼盤
係生日前當作慶祝的,要是店員可以同大家唱下生日歌的唷

而我地就冇刻意影相啦,因為GOGO 有點不受控
唔影相,店員就幫忙將醬汁連同海鮮一同搖勻
當海鮮袋打開後,超香超多煙既海鮮包包就出場囉


除左我地揀左個五款海鮮之外,
仲有一些粟米,腸仔同埋薯仔等等
真係估唔到咁豐富,重點係D海鮮好夠熱
連同海鮮醬汁一齊食,好滋味
真係三個人食都夠有突,加上麵包真係好夠飽
真係有點唔需要特別加叫麵包
或者因為我地要照顧小孩真係食唔到D 咩野
但係又唔係網上D 人講到咁差
起碼我都覺得D 食物好夠熱辣辣呀


雖然呢餐野食左都成八百幾蚊,
但係老公都話同我地平時食既中式海鮮好唔同
係貴左d 但係都好食既,當係食左個海鮮聖誕大餐啦
冇咩幾可,可以咁豪氣架啦xd

今次分享的店是The Captain's House
尖沙咀厚福街8號H8 18樓

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com







留言

熱門文章