【生活】▌實用。有保証的聖誕禮物❤我推介SUDIO TRE無線耳機 ▌

仲有幾日就聖誕節啦,有冇煩緊送咩聖誕禮物送比朋友?
又唔想送d 令人不滿既聖誕禮物?
今次小妹我就絕對有推介啦

我想介紹既就係呢一款SUDIO 耳機啦
老老實實,耳機真係一個不可缺少既產品啦
即使你唔喜歡聽歌,我覺得你會去睇劇卦
你話你都唔睇劇既,斷估你都有機會要搭車番工卦

番工最怕係搭車時,係搭車個陣有人大大聲傾計
或者睇劇打機都唔帶耳筒,當你每朝番工
人都未清醒時,真係想休息有d 燥音真心想打人

所以我今次推介係每個人都應該必備既無線耳機!
而品牌當然係我之前都已經極力推介既SUDIO 啦

聖誕禮物當然要揀個又有心思又實用既
上次我就已經介紹過SUDIO 既VASA BLÅ 藍芽系列

之前呢一款對我黎都好好用,
不過有個小小地方就係好似有時偷偷聽收音機時
唔可以長期都帶曬兩隻耳仔架啦,
佢就會好易跌埋另一邊
同時單帶一邊其實又係好重,耳機又係成日好易跌

不過近年SUDIO 亦推左一款新系列
SUDIO TRE 
係專為做運動而設既系列之一
係近來訂購仲連埋一個靚靚既包裝盒子
聖誕禮物絕對係一個最好既方案啦係唔係?

係呢一款既SUDIO TRE 
總有4款顏色,分別有黑,白,粉紅同深藍
而我今次呢一款就係深藍色款式啦
不如同我一齊拆箱睇下究竟係有咩咁特別先啦


將盒子打開後,會見到有SUDIO TRE耳機
一個小袋可以袋耳機既小皮袋子,衣夾
差電線,同埋兩對既耳套

當然我講得是由專為運動而設既耳機
當然要比較輕,唔易跌
而今次呢一款TRE 是Sudio 獨家設計師 Mats Wallsten 
所參與的第六個耳機研發項目。
作為一款開放式藍芽耳機, TRE 專為熱愛運動型生活風而設計
 設計採用了防水防汗的磨砂面
唔單止防水,仲唔會咁易跣手
加上重量只有35克(殼體),真係好輕,
戴住做運動都唔覺有負擔


講明入耳式,一定係以為又係掛係耳窩外面啦
今次呢一款耳機係完全收埋係你既耳殼內
真係收得好d ,拎d 頭髮遮一遮,
長頭髮少少連條線都真係見唔到呀
最重要係,好似我呢d 四眼人仕,
真係方便好多,起碼唔洗耳機撞眼鏡
一郁一個又會影響第二樣野真係拎黎攪呀


除左耳機係防水防跣同好輕之外,
真係不得不說佢既貼心,知道每個人既耳窩位都唔同
有人好大,有人好細未必一個耳機岩曬所有人
而今次本身跟機既就係中Size,係岩大部份人既耳窩


講明左係新款式,設計上亦靚仔左
內涵又點會咁輸蝕先?
要知道耳機冇電同電話冇電一樣,
真係會令人好苦惱

但係呢一款既TRE,特快通電,特長耐用
充滿電後的可用電池時長:9小時(不間斷使用),10天(待機)
充電時間:10分鐘(快充),120分鐘(電池充滿)
P.S. 連接手機後仲可以睇到電量架~
另有功能:藍芽4.1技術/高清音質麥克風/Siri語音聲控
呢3個分別就係開關 (中間) 及調音量的按鈕 (上/下)
使用方面都非常簡單,打開藍芽,
搜尋到 SUDIO TRE的裝置就可以用上了
不過開機時耳機音響提示聲都幾大,
記得要小心留意呀,唔好被佢嚇親呀


耳機就介紹好了,唔知你對呢一份聖誕禮物又點睇先
重點係呢一份聖誕禮物有一年既保養
如果係官網上訂購,僅需要告知電郵地址,姓名,
亦或 Order number即可查詢到購買情況,
方便查詢是否在保固期間內。無需提供收據或保養卡片,十分便捷。 
 即使購買郵件丟失亦無須擔心,客戶團隊都能根據電郵地址為您查詢解決。

Christmas&New year gift box Campaign 2017
(貼心的新年&聖誕禮物)
 使用我的獨家優惠碼 "AngelLaw "就有 85折優惠
送FREE gift packaging(價值30 蚊)
全球免運、三天快遞送到家
***此活動僅支持sudio HK/Macau官網購買(www.sudiosweden.com/hk
活動時間會於Gift box送罄時結束喔***
香港&澳門官方網站:https://www.sudiosweden.com/hk/

拿~仲有幾日,仲趕得切係平安夜前收到份禮物
三日就可以到你手啦,岩既就快d 入手啦
遲左就未必有咁抵啦,快d入手啦

**希望大家也喜歡我今次既介紹**
就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com




留言

熱門文章