【保養】LPG M6減肥舒緩一機搞掂!訓住瘦訓住減肥@Beauty More


呢個媽媽,呢排好放任,成日自製左媽媽既假期比自己
愈近年尾,公司要清假,順便我就放自己半天輕鬆既假期
今次我又去左美容院,不過今次就唔係做Facial 啦
而係做一個可以多功能既療程

其中一樣最吸引我既就係可以身啦,
其實我一路餵緊人奶都冇做過d 咩減肥療程
但係今次朋友話LPG M6機可以訓住瘦,唔會痛!
重點係連你D 肌肉酸痛既問題都可以改善埋!
今次我就去左美孚呢間美容小店Beauty More
體驗一下LPG M6機既威力
Beauty More 就係位於美孚既曼克山入面
唔好為係好旯既地方,
其實就係地鐵站A出口一出直行就係

睇落Beauty More好似好細間,
但係唔講唔知內裡都好大埋好舒服
咁岩小妹仲有老闆娘親自招呼,先問有冇需要去廁所
然後就帶我入做LPG療程既房間,
之後小妹換上LPG專用緊身衣就可以進行療程啦

呢部就係今次既主角
第九代LPG Cellu M6®
呢部LPG M6神奇既地方,就係可以一機幾用
用係臉既就可以改善面部鬆弛同埋減淡皺紋
用係身呢就可以塑形同埋退橙皮紋
最後仲有,如果你係運動員/好鐘意運動既朋友
呢部LPG M6仲可以幫助改善肌肉酸痛既問題tim



今次主要就做上半身既位置,
集中減走背部同我前面既肚腩
首先做左背部先,呢部機好既地方就一路做
你唔會覺得痛,減肥過程仲要好舒服tim
美容師就指呢部機有4個Mode分別係按摩,收緊,減脂同舒緩
到碌緊背隻個陣我有痛,但係完全係痠痛
係似平時你比人按摩個種痠痛
痛個一下然後個人就會好鬆
當碌到腰位,頭位真係好鬼舒服好爽

然後就要碌下個肚啦,個肚係重災區,
所以美容師都用左好多時間係呢個重災區上
分別都有用曬我頭先講既4個Mode仲會即時見到效果
線條即出左黎,當然肚腩就冇可能即時有效果啦
或者努力d 過黎碌下會更加好既
不過最估唔係個線條效果明顯,
如果真係婚前黎碌番幾下就完美啦

今次小妹就差唔多做左73mins 左右啦,
計番15mins 一Part
都做左差唔多5Part 咁濟

介紹番呢個LPG M6機頭
唔好以為佢只係兩個轉碌,
其實LPG M6機頭係利用負壓吸力原理,
係塑形之餘,可以通淋巴同舒緩繃緊既肌肉
一路碌,一路啜吸啜吸就做到塑形兼舒緩既效果

講多無謂啦係唔係當然要睇下效果先係最實際
老老實實背部既線條係最最最最明顯既
做完之後,背部既肉肉/水腫即時消左不少
腰間既S 型出曬黎,如果我嫁之前識做LPG M6
著婚紗個時咪勁有線條囉!
不過肚腩呢個重災區就真係要勤力D做多幾次LPG先得
所以今次就唔特別Show


介紹左呢部機,當然要同大家講價錢啦
只要大家黎到美孚呢間Beauty More試做
$380
一part 15mins,而第一次仲會送多一part

如果之後都覺得岩洗wor ,又真係work 既朋友
都可以Join 佢地既Package
最平由$8880/16
去到7萬蚊既200

當然大家都一定話,嘩!咁貴我真係唔捨得做呀
今次老闆娘都好好,知道大家都會有呢個想法
所以比左個好抵既優惠價小妹
詳情可以PM/電郵我查詢!
或者可以直接同老闆娘講,
「如果睇左小魔怪既介紹係唔係有優惠呀?
都可以既仲要幾抵下架真係


今次就介紹住咁多先,下次媽媽放空時間
再同大家分享下不同既美容小店,
而今次介紹既美容小店係
Beauty More纖足軒
九龍美孚寶輪街1號曼克頓山曼坊107號鋪。
(往屯天元方向巴士站,美孚地鐵A出口直行)

更多查詢可以到它家既專頁睇下

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com

留言

熱門文章