【食 ❤ 荃灣】姊妹淘。聖誕大餐 ❤ 聖誕都可以吃正宗的韓燒 。★。

轉眼聖誕節,周圍既餐廳都推出不少既聖誕大餐
但係聖誕大餐又想食到夠飽又好味又唔算好貴
除非食快餐架者,唔係真係聖誕都食快餐咩

朋友仔由於聖誕節前佢已經離開香港,
去過白色聖誕節,所以我地就提早去過聖誕節啦
朋友仔話知道炑八推出左一個新既聖誕Set 

既然係咁就黎試下有咩咁好食先啦,
一坐底後就已經有齊配菜可以夾d 燒肉食
仲有無限既芝士栗米同爐邊蛋

今次朋友一早已經訂左定一個岩2-3人食用既餐
同埋為聖誕推出左既單點食物
就好似有呢聖誕炸物拼盤

聖誕又點可以冇聖誕樹架
今次呢個聖誕炸物拼盤就真係設計成好似聖誕樹一樣
利用左三個盤子盛裝住有炸熱狗腸、炸雞翼、
炸雞粒、炸帶子和炸忌廉蟹餅

開頭未吃燒烤時當小食是不錯的!
但係當一開始吃燒肉再吃炸物時就真的過份油膩了


當然少不了我地今次既重點!!!
「繽紛冬日派對套餐」$668
首先有一個兩盤既燒併盤,
包括有特選五花牛肉、LA骨、豬護心肉、
仁川大蝦、大八爪魚和極上豬肩扒等。
真係有肉有海鮮,應有盡有呀,
或者你會問唔係真係成700蚊都係一個併盤咁少呀嗎?
NONONO!! 當然唔止咁少啦~


套餐入面仲有包呢個迷你蟹膏醬拌飯
雖然講係迷你,份量都有一個飯碗咁大個架
加上有好豐滿既蟹膏醬好食的!!
不過要留意係飯係凍食架
不過一點都唔會腥既


仲有呢個芝士生蠔
可以係燒燒肉後,放上去燒一下同時再食下燒肉
呢個芝士生蠔燒好後,仍然有嫩滑既水份係蠔身
連我呢個麻麻地食蠔既人都覺得好食wor


最後食完燒烤又點可以冇甜品先得架
係聖誕期間會有兩款既韓式冰沫
分別就有朱古力蛋糕冰沫 同埋 
呢一款雲地蛋糕冰沫

呢一款既雲地蛋糕冰沫仲係聖誕限定架,
雲呢拿口味雪糕配以士多啤梨醬
內有士多啤梨肉,完全好似食緊雪一樣
不過真係太大個,同埋之前食得太飽啦
所以我地都食唔曬咁大碗
最重點係Gogo 已經要訓教啦,所以我要早早回家去囉


係臨埋單時,店員就送左呢一間禮物比我地
原來我係聖誕期間食左呢個套餐
會有呢一盒聖誕禮物送比大家架
包括有聖誕頭飾(兩款隨機送一款)啦,
同埋有呢個kakao friends限定禮物一份

朋友仔已經一手搶走隻Ryan 啦,
而我地亦隨心抽起兩隻,當作自己的聖誕小禮物啦
(想要小禮物,記得要預先訂位呀,
禮物先到先得送完即止囉!)


是日分享餐廳係炑八燒烤
荃灣楊屋道1號荃新天地二期1樓125號舖

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com


留言

熱門文章