【保養】✿INDIECOCO 沙漠儲水三寶 ♬一年四季都用得到✿

面霜,每位女生或者著重保養既人仕
總有一罐在自己的保護列中
不同時間大家使用的類型也會有不同
有人會喜歡清爽一點,有人會喜歡滋潤的
有人會喜歡乳液的也有人喜歡乳霜狀的

而小妹對於面霜的決擇就是,清爽不黏淋
最重要保濕,唔好搽完之後仲要乾爭爭
是乳液或者是乳霜也不打緊的

而今次我同大家分享一款韓國品牌DreamSkin
旗下既INDIECOCO 面霜
佢地既面霜有三款不同既保濕度以供參考
分別有30%,40%同55%
或者你可能以為愈高%水份既就係滋到爆?
No La,等我同大家由最清爽介紹到最潤既面霜比大家
首先出場既佳麗就有佢,
50%沙漠薔薇萃取既沙漠薔薇保濕乳霜 

呢個55%既沙漠薔薇保濕乳霜,
係今次介紹既系列入面最為清爽的
同時亦係我既最愛,因為佢既主要成份
包括有沙漠薔薇,蓮花花水,玫瑰籽油同海洋水

同時佢質地係清爽既水凝啫喱,強效保濕但係唔淋痴痴
亦同時蘊含角鯊烷,能增強皮膚保濕能力,保持肌膚滋潤和彈性
仲有天然強效美白成份維生素B3改善暗啞,令肌膚光澤透亮
當然要講係如果你突發性敏感.玫瑰產品係好適合舒緩的


做一下比較,先把面霜搽左肌膚上
睇落一點都唔厚都帶點水潤感覺
輕輕推開肌膚好似即時搽左爆水珠珠咁
即時有Bing Bing 感,最好真係好有即時爆水效果
隔一陣就可以上粉/上防曬啦
上左妝效果仲睇落不錯,因為佢保濕效果高
上左妝之後反而仲幾Long Keep 
當然夜晚用對我黎講都幾夠下


仙人掌,唔洗我多講都知道佢地既存水量幾好
佢地唔需要日淋水同樣可以快高長大
所以同樣有40%仙人掌萃取既
仙人掌舒緩乳霜
唔知效果又會點係點樣呢?

 呢一款質地冇玫瑰個款咁啫喱既,真係似番平時使用面霜
而當中既主要成份包括有
仙人掌,蘆薈,金縷梅同澳洲堅果籽油
產品仲含天然保濕成份玻尿酸鈉,強效保濕
仲有甜菜鹼可以減輕皮膚過敏,回復平衡


而面霜本身帶有陣陣清香,真心如果真黎比按摩師按面
應該係絕對舒服到頂點呀!!
咁暫時未有機會拎去按摩既時候,就自己做下先啦
由於佢既滋潤度係比起玫瑰係高一點
所以我個人認為份量真係可以少番dd 咁多
就可以好夠啦,當然你話你夜訓缺水肌就可以多番d 啦

最後要介紹既就係只有30%,但係同時係最滋潤
最岩乾肌,缺水肌既朋友使用既
講緊咩野30%?講緊係含有30%含生草萃取既
含生草修復乳霜
或者你可能問咩係含生草?含生草又名復活草
佢係極乾燥既時候係變成左球既樣子,緊緊把樹枝收缩成球状
將最後的一滴水緊緊的鎖緊,即使冇左98%既水都可以生存多數十年架
但係當一遇到水呢,本身它體內既糖基海藻糖就會發揮強大既鎖水保濕功能
好貪心地捉住每一滴水,之後就會再將水份流入它的每一個細胞內
仲可以鎖住本身既重量既460倍水份架~

而除左復活草之外,仲有乳木果,椰子油同馬齒莧既主要成份
睇見D 成份都覺得係極之岩冬天用架
最重要當然都仲有蘊含水解膠原蛋白及腺苷,
減少皺紋,提升肌膚彈性
含6種天然鮮花萃取,有效修護肌膚
同埋有天然植物油成分及蝦紅素,為肌膚提供源源不絕的活力


由於而家天氣仲未係好乾或者我好缺水
所以我用既份量都係好少好少都已經夠曬數
或者可以留番係冬天或者真係做完Laser 或者打完斑既時候
真係用黎急救肌膚係一流既選擇


好啦,小妹我就簡單咁介紹左三款不同成份不同功效既面霜比大家
唔知你又最愛邊一款呢?我自己就三款都覺得
它們各有各功效,最重要都係而家使用住最清爽既玫瑰先啦
而帶去做Facial 個陣就可以拎仙人掌面霜去
今年既冬天就可以使用含生草面霜

真係不得不講,呢三個面霜價錢絕對是抵用的
豪用也不肉赤的,因為建議零售價只係$139/50ml
每一個而霜入面亦有一條小匙同埋一Set 三款既面霜
我本人就建議月購買最清爽既沙漠薔薇保濕乳霜
再利用當中既Sample 試埋另外個兩款
咁就可以知道邊款最岩自己
同樣你知自己比較缺水,亦可以考慮購買
仙人掌舒緩乳霜

希望你揀到你想要既產呂啦,價錢如下:
沙漠薔薇保濕乳霜 50g
仙人掌舒緩乳霜 50g
含生草修復乳霜 50g
每款各HK$139

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com



留言

熱門文章