【保養】▌只需要十分鐘。脫毛就係咁容易 ❤ Epilat 低敏度脫毛膏▌

雖然夏天都好似差不多完結,不過背心短褲
我想暫時都未會將佢地收係衣櫃架啦
老老實實,除非各位女生都做左激光脫毛
唔係都一定會同我妹妹一樣,每隔幾日
沖涼就成粒幾鐘,係入面攪緊乜?
咪就係脫毛之嗎⋯⋯

用剃刀脫毛的確快,方便又快捷
之但係,好快生番出黎同時仲攪到再生啲毛毛粗到呢⋯⋯
而今日我想講既唔係邊一間脫毛公司
而係我想分享另一款脫毛方式

曾經我都介紹不少既脫毛產品,脫毛膏,脫毛蠟等等,
最永久既方案當然就係做激光KO佢啦
不過好似我咁,係某一間店做左兩次之後,
我有左唔做得,生左以為做得啦,餵人奶唔做得
咁我唔通下下著短袖長褲?(雖然我的確係)

早排我就試左一款新既脫毛膏,
重點佢話唔會攪到成手都係同時仲可以防敏感?
Ok wor,聽落好吸引,咁講緊係咩黎架
其實我講緊就係Kracie Epilat 低敏度脫毛膏

每盒既Epilat 低敏度脫毛膏都有一枝脫毛膏同膠制既剃刀,
究竟呢兩樣點樣可以脫毛呢?


係正式分享之前,講下點解佢可以唔會令到成手都係脫毛膏
原因係因為佢有一個小小孤型設計
感覺有點似我地平時用既走珠式止汗劑咁
利用左平滑同時有孤度既吱咀,做到一吱即搽既效果

唔講咁多,即刻試下比大家睇下先
其實手指上既毛,睇落唔覺但有時專登係影手指
整完指甲(笑)show off 飾物既時候
認真見到D 毛毛真係好覺眼,所以今次先試既時候
就係最容易比人見到,同時最[銀]眼既地方

首先我就利用好似牙膏狀既脫毛膏搽係需要脫毛既位置
留意係要乾身既,千祁唔好濕淋淋咁去搽
然後搽完等大約...5-10mins,
我自己今次就等左10mins左右
會感覺到d 脫毛膏開始乾身之後就可以利用枝棒
去刮走d脫毛膏同時刮走埋d毛毛既


當刮完之後就可以利用清水清洗,
不過記得唔好用番皂/番皂液去清洗呀
唔係就會有d 那手架啦,咁睇下清得乾唔乾淨先
認真既,我自己覺得佢清d 毛毛都有9成架啦
但係可以唔痛唔刮唔損既情況我又覺得ok wor


今次介紹呢個脫毛產品,我已經轉送左比妹妹啦
因為我唔想再見到佢對白雪雪既腳
上面有d 黑色既一點點同時仲好鞋
希望佢可以改善一下會有機會既受傷既機會啦
最重要係你買一Pack 既刮刀,都要起碼要20蚊包啦
但係今次我介紹既呢一款既Epilat 低敏度脫毛膏
都只係需要$56/枝,同時一枝都唔係用到一段時間
只要係莎莎可以買到架啦,如果有朋友/自己有會員証
仲可以有95折架!!
如果有需要快d 去Sa Sa 購買啦

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com

留言

熱門文章