【親子】又想BBQ。又想玩水 ❤ 小欖燒烤樂園一次過滿足你想要 。★。

夏日炎炎最好做d 乜?唔洗講一定玩水架啦
不過去泳池,屋企附近個個又冇咩BB 池
去沙灘咩?阿仔對於沙仲係好驚唔落地

突然同D媽媽朋友仔傾開計話有D 想BBQ
原本仲打算去佢屋企又燒野食又同時玩水
但係諗起都實在好大工程
突然諗起朋友仔之前介紹過屯門小欖個BBQ 場
攪左個新既玩水樂園,重點係有BB 池玩
同媽媽谷既朋友仔決定我地一齊去玩!!
雖然我地主要都係想玩水,
但係一場黎大冇理由唔BBQ埋先架嗎?
不過可能我地當日係咁岩打風前夕,
D天氣又熱又焗真係有D 辛苦

過黎屯門小欖燒烤樂園其實好方便
係屯門西鐵站附近乖搭K巴K51 到小欖村落車
過對面經過一個地盤就係燒烤樂園啦

如果你係搭巴士入黎,亦可以係屯門轉車站落車之後
往下層轉搭往黃金海岸既巴士也可以
如61X,962等等..

咁BBQ場入口亦有兩邊的,左面的就是停車場方向往水上樂園
右手面就是燒烤場,燒烤場範圍蠻大的
也許是我們比較早來,所以可以自選位置來坐
忘了說了一下,BBQ 是成人小童(足1米)都是$108/位
包一樽水/王老吉類飲品,另加一個飲品卷
每個爐也有兩包灰,跟平時大家享用的自助bbq 場差不多

食品方面都唔少,仲有不少限定食物供應
就好似今期就有泰式食品,同樣亦有泰式既醬料等等
不過可能真係打風前夕,個人愈坐愈熱
我地都冇咩心機去燒野食,所以就快快手換衫去玩水啦


玩水方面就好似我之前咁講啦~
BBQ 同游水係分開兩邊既
所以如果你地係BBQ 緊同時又想去玩水
就一定要係出口蓋個印仔做記認啦

同樣玩水都有幾多個時段既,
而我地因為怕小朋友太曬既關係我地揀左4-6既時段
就每位成人入場係$170/位,
同樣未夠100cm 既小孩亦可以免費入場
當然一定要家長陪同啦

一入場前每位入場人仕都需要好似泳池咁過一過水池
避免左將係外面既沙石帶入場內
當然我地既目標就是呢個波波BB 池啦..
BB池入面除左有N 粒波波之外仲有兩個(Sir)滑梯
當時既MC 叔叔仲笑說呢個BB 池終於真係有真正既BB 玩啦


鏡頭一轉,我地就過左對面既大池玩啦,
但果如果你都會帶咁既小朋友就真係要留意啦
因為呢個大池真係好大好大,同時水都會比BB池更深
所以如果冇拎水泡就唔好同佢地落水啦,
好似我地咁拎架船仔同大水泡同佢玩下啦


其實仲有兩個大滑梯,可惜小朋友又太細
阿媽我又唔記得帶上身既泳衣,
亦唔好意思叫朋友們幫手睇仔架嗎
所以就只好睇人地玩算啦...

開頭仲諗乜咁細既個水上樂園,得兩個池同幾條滑梯
係呢個想法之時,個個超風趣既MC 叔叔(哥哥?)就叫咪話
【知道大家玩水一定玩得好開心,但係另一邊既水池,
大家就好似冷落左佢地,其實我地水池仲有另一邊架】
大家就一窩風再過呢個更大更多既樂園玩啦,
呢一邊既滑梯更多更大仲更加刺激,不過就同Hugo 過黎行下算啦
等佢再大少少毛同佢過黎玩過


呢個睇落唔係好斜d 小朋友玩得開心呀
瘋狂地走上去sir 落黎咁樣


本身呢個呢,當時既職員都話可以比小朋友上試下
危險性低d ,只係上去行下然後SIR 住過
不過阿媽我當日乜都唔記得拎
只係記得幫阿仔換泳衣帶毛巾同衫
防水袋阿媽既泳衣同埋水泡乜都唔記得帶...
所以阿仔只可以望住d 姐姐玩下算啦


雖然好似冇咩岩小GOGO 玩咁樣,只因為佢太細者
不過係場內都有不少既工作人員好識帶動氣氛
起碼見到Gogo 一行過就向天射水做成花灑咁樣
小朋友好開心呀,阿媽就好擔心...
我好驚部電話入水多D (鬼叫你自己唔拎防水袋咩..)


最後亦係當日各位小朋友最熱烈最興奮既時刻
就係擲水彈,真係唔係要湊住仔,
我都想加入戰團一齊玩呀!!


好啦睇完我既分享,或者大家會有少少問題可能會想問/知
不如我整定少少我曾經既問題比大家先啦

1)佢地d 水會唔會好污Jo 架?係唔係長期都係一堆水架?
首先我當日係見到佢地係有濾水系統,d 水係由濾水系統到流出黎
加上見到佢地會定期拎d 水去沖洗,我亦覺得玩得好安心
當然....唔知會唔會有d 冇意識既人仕病左都去既
即你去d 勁貴既遊樂園都係一樣會中招

2)有冇更衣室?有冇得沖身?有冇地方擺毛巾?
有更衣室可以比你換衫,但係沖水只限於凍水就好似沙灘設計一樣
毛巾亦可以擺放佢地擺底既鐵馬上面

3)如果只係想比小朋友入場?大人唔入場可唔可以呢?
盡可能都安排一位成人陪同入場啦,如果另外唔入場既家長
亦可以坐係外圍既等候區睇住小朋友玩既

4)入場時間同收費又係幾多錢呀?
整個水上樂園開放時間係由上午11-晚上8點
每節約2小時,每節完結後會有半小時既清潔時間
第一節11-13:00及最後一節18:30-20:30
都係$120/位,由13:00-18:00 就每位$170
好似連玩3場有個特別收費,就$340/位
以上價錢大小同價

5)會幾時開放?係唔係日日都有呢?
係逢星期六日開放直至10/9

今次介紹既地方係小欖燒烤樂園,
如有任何查詢,歡迎到以下地方詢問
就這樣完結啦,下次再見!(拜~)

◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
Contact me:manman811@gmail.com









留言

熱門文章