【活動】由瑞士天然直送SWISS KISS LAB ❤ 瑞士阿爾卑斯山泉水系列 。★。


SWISS KISS Lab 這個牌子絕對是陪伴我跟PQ成長
由第一次接觸,我剛好有了小PQ
第二次再見面,我產後第一場Event
第三次見面,今次見證它家的
新推出的瑞士阿爾卑斯山泉水系列
睇下小PQ 幾興奮就知道它是多好啦

今次呢個瑞士阿爾卑斯山泉水系列
主要既成分中採用瑞士阿爾卑斯山泉水、
專利成份 BIOECOLIA®、瑞士錦葵葉提取物、
蘆薈和蜂蠟等,並獲得 Ecocert 有機認證,
讓媽媽和寶寶的肌膚感受有機天然的滋潤和貼身呵護,
部份產品更適合純素主義者使用。


要知道今次呢個系列特別在於它所有既東西
由當中既產品成份係天然有機之外,
就連樽身以及包裝紙都係由瑞士之外
都係一樣含有有機成份,如果唔係真係唔可以拎到
呢一個Ecocert 有機認證

整個系列上至孕媽媽下至大BB 用都冇問題
就等我呢個媽咪介紹下呢五款產品先啦
首先就有Stretch Away Cream 
防妊娠紋乳霜 ($468/100ml)

主要成份: 瑞士阿爾卑斯山泉水、綠色微藻提取物、
澳洲堅果油、荷荷巴油、芝麻油、
乳木果油、星芹提取物 、蘆薈

要知道陀仔除左驚開刀之外,最擔心都係爆紋
而今次呢枝防妊娠紋乳霜就係有左三個月開始使用
就可以防止/減淡肌膚既色素同時防爆紋
重點就係可以幫助舒緩因肚子愈黎愈大既時候
變得乾燥及痕癢的情況
陀過先知愈大個肚會愈痕...有它就可以唔洗咁辛苦啦


然後再介紹就有初生BB開始有機會使用既產品啦
左面就有我之前亦都介紹過既
Baby Diaper Cream 寶貝護臀膏 ($325/50ml)

而家亦係我地既家居必備之物,
有時PQ 突然去多幾次便便之後,就好易令屁屁會紅紅的
亦試過媽咪我唔記得同佢換片攪到紅曬
搽左屁屁膏之後就可以隔一下亦可以改善紅紅腫腫既問題

另一款就是Baby Face & Body Lotion 
寶貝面部及身體滋潤乳 ($318/50ml)
主要成份: 瑞士阿爾卑斯山泉水、BIOECOLIA®、
瑞士錦葵葉提取物、蜂蠟、乳木果油、
椰子油、純米粉末、蘆薈


最後就介紹埋另外大D 既BB 用既產品啦
其實應該都岩初生BB 用,但係小妹覺得
初生既BB 用普通水沖已經好夠,同埋佢地應該唔會成日周圍摸
個人認為可以唔洗咁快用住最後介紹既呢兩款

分別在左面的Baby Shampoo & Body Wash 2 in 1
寶貝二合一洗髮沐浴露 ($268/100ml)
同右邊的Baby Cleansing Milk 
寶貝潔膚乳 ($248/100ml)


寶貝二合一洗髮沐浴露
主要成份:瑞士阿爾卑斯山泉水、BIOECOLIA®、
瑞士錦葵葉提取物、蘆薈
對於初生BB 清洗頭泥同埋有時我地D BB開始食固既時候
要知道初生湊佢好辛苦,然後食固時仲痛苦..
咁就可以利用呢一枝既洗頭沖涼2 in1啦
幫助改善頭泥同食到成頭成身都係既問題啦

另外另一枝亦係小妹既心水之選,老老實實而家d菌咁勁
帶住枝消毒洗手液都唔知避到幾多菌?
重點係好似PQ咁成日周圍摸周圍跌
然後有時唔小心跌親又食下手指咁樣
有呢枝野真係方便啦,如果用係手腳方面直接係係手清洗

當天有位靚靚B女突然間有少許皮膚敏感
就即場試左呢枝Baby Cleansing Milk 
可以改善左面仔突然紅紅既問題,仲有少許清涼感
睇下妹妹笑得幾甜,就知媽媽抹臉仔係幾舒服啦
當日我都有同小PQ 清洗左,因為佢係人地地方周圍咁走
有呢枝係身,即使係街周圍摸都冇有怕啦係唔係?


而我亦帶左兩枝既產品番左屋企試
分別有Baby Diaper Cream 寶貝護臀膏
同Baby Cleansing Milk 

之前我已經介紹過它家既寶貝護臀膏

而呢枝Baby Cleansing Milk 也絕對是小妹的菜
都係度提一下,今次呢枝既Baby Cleansing Milk 
主要成份: 瑞士阿爾卑斯山泉水、BIOECOLIA®、
瑞士錦葵葉提取物、乳木果油、椰子油、蘆薈

倒出黎時好似有一些小泡泡,但係一推開既時候
d 泡泡就會消失,同時亦覺得會好乾爽
出街阿B 咁岩屙左bubu ,又驚濕紙巾抹得唔乾淨
就可以倒D Cleansing 落濕紙巾抹下patpat
然後拎紙巾印一印有冇多餘既水份就可以直接搽patpat 膚啦


雖然呢排成日落雨但係之前都有同小PQ去公園玩
為免而家D 菌咁惡,我除左會利用濕紙巾同佢抹手抹臉
仲會用埋呢枝Cleansing Milk 抹下面仔同手仔
避免佢係番屋企期間食手指,玩口水個陣食埋d 菌落咀呀嗎


不得不提一下,今次呢個系列大部份產品都岩全素者使用!!
了解左咁多有關呢個系列既產品,
亦講左不少大家對於使用呢個品牌或者呢系列產品
唔知你地又有冇興趣購買或者了解更多?

大家可以到它家既Facebook 專頁查詢

有興趣購買既朋友亦可以到它家既官網購買架

在此感謝Syreeta x Swiss Kiss Lab 同事為我地準備既活動
**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤






留言

熱門文章