【美甲】♬在夏日為指甲綻放不一樣的色彩 ❤Sally Hansen Miracle Gel ♪゚

為指甲畫上色彩,對小妹而言真係機會很少
因為要湊住Gogo 就好擔心d 甲油會係處理食物時候
或者在餵食他既同時不小心地滲入左落佢口入面
你話如果整Gel 甲咩?唔係唔得,但係我未必有咁多時間
可以有成3-4個鐘去整Gel 甲同時擺底佢比人地湊架嗎

成日係度諗,唔知有冇一款指甲油可以快乾
最好就做到Gel 甲既效果,最重要係Keep 到2-3星期既時間
但係事實上真係未必咁多款指甲油做到Gel 甲既感覺

不過早前小妹就有機會可以試到美國品牌
Sally Hansen 既 Miracle Gel 夏日幻彩繽紛色系


一收到呢一盒美美既
Miracle Gel 夏日幻彩繽紛色系指甲油
心情都即刻有d 心花怒放
今次主要收到既係有三款既色系,都是帶點女生味道
粉系既色,就分別有以下既色系
#394 BourbonBelle
 #374 SweetTea
#220 Pink Tank 


係呢個Sally Hansen既Miracle Gel
主要係唔洗照燈但係做到Gel 甲效果
快乾重點亦可以Long Keep 到兩星期
岩曬我呢d 又想同指甲扮下靚
但係又冇咩時間去整,重點係呢一個甲油一抹就可以

今次我先試上呢一隻 #374 SweetTea
好老實,我真係唔好識搽指甲油
但係呢一款甲油頭比較偏大
所以搽兩次,我都可以搽下成個手指公都可以做到
首先左下圖的是搽左第一層甲油
右下圖係搽左兩層既甲油

可以睇得出係,左面的一層其實都已經好著色
只係單一層就會好單薄感,亦效果唔太出
如果係兩層既效果就會整體上感覺差好遠
不過記得要再搽面油保護佢地呀


好啦,我一次過試曬三隻色係手指上面
開頭我諗紅色會唔會搽完好怪架
會唔會好娘咁架?
點知係三枝色系入面,反而紅色係最夾我
顏色上亦係最出,比較粉紅同粉橙色的
我更加喜歡紅色這一款,襯落係夏日更加Sharp 醒啦


雖然小妹真係搽甲油好唔叻,但係過下手隱
搽完黎影下相比自己靚下都好呀
有時同自己講,點都係要比d 時間自己抖下
個仔幾重要都好,自己個樣都唔可以差
不過搽完Top 之後等佢乾都要一段時間
有時一個唔該就有機會整花左
或者可以搵風扇加快速度?

如有任查詢及產品資料可到以下地方

指定屈臣氏有售


望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹及小PQ生活點滴同Blog 文分享
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤







留言

熱門文章