【食 ❤ 荔枝角】隱世在工廈中的法國菜 ❤ 絕對愛上的AMUSE。★。

這個五月,大家很忙!

有的忙著要[OT]地睇五月天,
有的要忙著要處理不少飯局(如母親節)
還有要準備自己的大日子或者出席朋友的大日子

自從小朋友出左世之後,我地已經好耐冇試過
可以安安靜靜舒服地享受左一餐美好既西餐
也許當父母的,沒有長老的沒有姐姐幫忙
就會明白點解食野要倒落去咁食

係剛剛的[520],男人突然話帶我食好西
話補番之前既母親節同呢個[吾愛你]既日子
心諗: 不如你出年先同我補祝啦
不過見佢咁有心又睇佢帶我去邊度食飯啦

點知佢神神秘秘帶我搭巴士落左行番去長沙灣廣場方向
一去到就....咦!!呢間咪次次搭巴士番屋企經過既餐廳
就係它AMUSE 

一到餐廳,一位應該係男經理的同事就詢問我是否Angel?
原來男人用左我個名Book 枱仲要求左係有BB 登
所以經理知道一定係我地,真係好貼心既服務
而且又有bb 登絕對加曬分,值得再來啦

加上餐廳既環境超靚,完全係食法國餐既感覺
亦因為我成日覺得呢度係好貴,我一路都唔捨得黎食
但係今次老公竟然一早黎探左路,睇左D 價位唔算好貴
真係同出面街鋪既餐廳差唔多價先敢帶我黎試下


坐底無耐,店員就把餐廳交給我們看看
同時亦有推介它家的美味食品給我們了解
但係我真的有一點口渴,所以就先點上了飲品
左的-Strawberry Mint-Soda $35
右的- Mango Frappe $35

我的士多啤梨的飲品,當入有檸檸汁薄荷葉及新鮮既士多啤梨肉
超易入口的飲品,不會過份酸加上一點點的薄荷葉
更加可以令整杯飲品很清新同時亦係一個蠻開胃既飲品呢


其實吃法國餐就是一種慢一種享受
可以令你同朋友/情人/客戶慢慢傾慢慢食
點好餐後,店員先送上一盤餐包
但係呢個餐包絕對唔同平時大家吃的一樣
它是帶點硬的法包,重點是每款也不一樣的
我們給PQ 吃的也差不多每個也吃過耶

不過由於我地只係比中間芯既位置阿仔食,
佢唔太夠喉,最後我地貪心問可唔可以比多個包阿B食
佢地話絕對冇問題仲要加熱的很軟熟的
PQ 就吃得非常之開心,因為真係好好味
(其實麵包是可以無限添加的,不過留番肚子吃另外的東西吧)


有餐包當然是需要有餐湯的,今次我們點選了這一款
粟米忌廉配煎北海道帶子 $78

或者大家會話咪一碗粟米忌廉湯有咩咁特別先
首先它是將原粒粟米打成蓉然後再隔渣
再加上鮮忌廉連同原粒帶子一同煮起
點解我會咁清楚?因為我曾經都煮左呢個類近既粟米汁比阿仔食
同我自己做過的味道差不多,多的是一種香味


飲完湯就當然要吃一點前菜,這是我們點的
香煎鵝肝 $138
或者大家會覺得鵝肝一定又肥又濟
但係今次呢一款既鵝肝煎得夠香口之如
亦沒有平常吃得到的油感覺
連同當中既配菜一同享用,絕對係值得回味的前菜


吃過前菜又點少得主菜吧
男人說要慶祝就要吃得豪一點
他知道我為左小PQ 由陀緊開始已經不敢吃龍蝦這個
令人又愛又恨的海鮮,生左PQ 又話驚食左龍蝦
一路都忍口唔敢再吃,直至差不多小朋友一歲大
我才敢享受這個令我愛恨交纏既龍蝦

今次呢一款既龍蝦係
原隻波士頓龍蝦(龍蝦汁炒) ($395)
其實佢除左龍蝦汁炒之外,仲可以揀清蒸同埋牛油煮
不過要吃到龍蝦原汁原味就當然試下
利用龍蝦汁炒的原隻波士頓龍蝦

蝦汁以原隻龍蝦去煮,
當中再加入干邑、黑椒、洋蔥、蕃茄一起炒
絕對是可以令龍蝦既鮮味更加帶出來
加上本身呢隻龍蝦足足係有1.5磅,每人半隻
另外仲有幫你已拆殼既龍蝦鉗,吃下的時候啖啖肉
那鮮甜的龍蝦肉,既彈牙又爽口,配上濃濃的龍蝦汁
完全是絕配的配搭!

唔好以為龍蝦係主角就完了,它旁邊的多士
絕對不能把它忘了,因為它是這道菜的第二主角
把多士浸在龍蝦汁或是把龍蝦汁慢慢放在多士上面
多士的甜味連同龍蝦的鮮甜咸味,互相輝映
連PQ仔都食左不少既多士呢,証明真係幾好食架


一款龍蝦都唔太夠喉,所以我地加點了一客煎魚柳
這是智利海鱸魚魚柳 
它肉質夠曬嫩滑亦加上了一點點Salt 去煎成
平常我是不吃魚皮人仕,今次我就然把魚皮吃光光的
加上魚柳本身就是比較厚身一點的
所以吃下去的時候的就好像吃龍蝦一樣是啖啖肉的感覺


今次我們吃的不是很濟胃的東西,所以仍有位置吃上甜品的胃口
首先是點上的是烤焗蘋果卷 $75
賣相絕對是美美的甜品,
這個烤焗蘋果卷,表皮利用了甜甜的酥皮製皮
它家的酥皮在上碟時仍是脆口的需要利是匙巾把它們
一起連同微酸中帶甜的蘋果一同放進口裡
跟剛才的海鮮絕對是有比較的美味! 


另一款甜品是經理親自介紹的
因為本身我地係有打算吃它家另一款甜品
但係需要時候即焗既關係,經理話它家的心太軟也不錯的
送上這個心太軟真的很美很吸晴

把心太軟𠝹開一點點,內裡的朱古力慢慢流出
真的愈看愈美,可惜當時小伙子正需要媽我哄睡覺
吃的時候心太軟已經變暖了,但依然Keep 到好吃的水準
連男人也說心太軟好吃一點呢


這個520 的晚上,我非常滿意這一餐的晚飯
雖然吃的價錢是可能我地吃的兩至三餐飯的價
但係它也絕對是值得的,加上它們有一些套餐是
大約$200內的,有餐湯/沙津 ,主食及甜品/飲品
只是男人說給我豪一個晚上也完了我一路想吃這間的餐廳的願望

加上餐廳正在做折扣的優惠,好似我們的是兩位就有九折優惠
經理笑說下次小PQ 大一點來說可能是有85折的呢
聽下去是蠻抵吃的唷!
加上如是住在天屯元的地方人仕,行前少少就有巴士可以回家囉
絕對是方便的,唔知大家會唔會亦有興趣來試一下呢

這兒是 AMUSE
荔枝角長沙灣道909 號
(地鐵站:荔枝角站長沙灣廣場出口往左手邊直行到尾就是了)

望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹及小PQ生活點滴同Blog 文分享
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤






留言

熱門文章