【護髮】♬ 不想有個鬆獅頭 ❤ 先用Essecntial 柔韌防斷髮系列 ♪゚

如果你問我生左既媽媽們,除左身材令佢走樣之
最唔想見到佢發生既係咩事?
比我答就係.........甩。頭。髮........

或者有人會話其實每個人,一日一定唔知甩幾多條頭髮架
但係如果你係我,每一日甩d 頭髮甩到好似人地有事個隻
RR頭甩幾條,梳一梳頭又甩一
整一整D 前陰又甩幾條......
雖則個個都話而家係甩番我陀緊B 個陣既頭
但係真心呀,會甩到自己有D 心慌慌
除左陀B會令我甩頭髮之外, 日常生活例如電髮、
染髮及洗吹梳頭都會令頭髮角質層受損,
出現斷髮問題,我最近都不斷試左不同既洗髮產
咁第一彈我就試左呢個來自日本品牌既Essential
今次我試既就係柔韌防斷髮系列
(專為經常電燙漂染及嚴重受損的髮質而設)


首先講下佢既洗頭水先啦,今次系列會以番橙色為主調
產品主要就加入「360°角質層重塑精華」,
先均勻不漏地修補受損的角質層,再如一塊水潤膜包裹每根髮絲, 
防止外來摩擦所造成的傷害。

配方更蘊含「密集式強韌昇華素」,集中修復受損的角質層,
預防分叉及斷裂問題,重拾柔順亮澤秀髮。


而洗頭水有陣陣憂香
係濕髮上面,用手指慢慢按摩都已經可以起左d 泡泡
我自己習慣就一定洗兩次既,洗完頭髮乾爽曬


用完洗頭水又點可以唔配合用埋它家既護髮素先得架
呢枝柔韌防斷髮護髮素加入「MEA角質層滋養成份」,
能吸附於髮絲表層,重點滋潤角質層,令髮絲柔滑不易打結


其實我自己本身都幾鐘意用Essential既洗髮系列,
一來佢既味道係幾吸引,係自然既唔係好假既人造味道
加上夜晚洗完頭之後,之前我個頭即使梳得幾靚整得幾好
第二朝一定會好似鬆獅狗一樣
但係用完呢隻又反而冇我之前洗完頭咁既樣
當然唔會唔鬆,係睇落順滑d 


暫時睇落呢隻洗護系列都岩我用,重點係幾滋潤
由其呢排天氣開始轉涼,皮膚都開始缺水啦
頭髮都需要水份既支持,所以今次既柔韌防斷髮系列
對於補濕情況亦都好唔錯架, 而且斷髮嘅問題都有改善,
朝早起身枕頭上面嘅斷髮減少

最近行萬寧都見到佢地有d Set 裝買,有興趣既朋友去睇下岩唔岩心水?
(最新在百佳睇到Set 裝只係$59.9/套)


**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤





留言

熱門文章