【 Hugo 成長日記❤】強心補腦 ♬ OMEGA-3 奧米加2特強腦強心寶 ✿

當Hugo出左世,我既世界就開始變得不一樣
之前樣樣都可能諗自己想食咩就去食,但而家為左佢既健康
食野之前都要停一停諗一諗,食左會唔會對bb唔好呢
不過我係陀緊佢既時候好忍得口,出左世之後就好似大解放咁,
當然有D 野麵係少吃為妙只係過下口隱啦
但係魚油丸呢樣大家話係陀緊必食既產品
反而我呢個虎媽反而冇食過,
主要因為我食過某品牌既魚油丸又腥又漿住個口
攪到我就怕怕囉,
自始我身邊既媽媽朋友點講食DHA 對BB 幾有益我都唔想再食

當我以為生左阿B ,咩補充品就唔洗再點餵啦?
原來唔係,反而KEEP全生之前食過既補充劑係餵人奶既時間可以令阿B吸收

雖然我呢個阿媽無出世前就怕左D 魚油丸,但係而定希望補救下先啦
早前我就帶機會試到呢盒OMEGA-3 奧米加2特強腦強心寶


或者大家可能會覺得呢盒野,一定係轉為孕婦/餵人奶媽食架啦?
當然就梗你唔止啦,其實仲可以隱定血脂及膽固醇。
ol2可以KEEP住血管既彈性之如仲可以增強集中力,記憶力同注意力,
其實唔知關唔關事,生完BB 之後真係冇咩記性

一盒入面有3PACK 共60粒裝,每天食兩次,早餐同晚餐各食兩粒
每4粒既強心寶都含有2700毫克既人體必需脂肪酸,入面都DHA 180毫克架
如果你係唔鐘意食魚既朋友或者呢個魚油丸都係一個輔助品黎架


咁我自己就習慣係食早餐前食左兩粒先,
再慢慢品嘗我既早餐,
係第一次食既時候我都諗過佢會唔會突然入口會溶左個膠囊呢?
會唔會有好油淋淋既感覺?會唔會好腥?
最後我可以話比大家知,我既擔心係冇發生過既,
同樣大家會話咁有冇效果睇到呀?真係好老實佢唔係咩護膚品,
DHA真係好難有咩效果睇到,或者睇見小gogo 既健康成長就已經好滿足


唔知四個月大既GOGO 係唔係比同期既BB 成長得慢,
睇見佢一路一路既成長,抬頭,轉身,
而家開始學人向前傾,介要學人坐係度同學人企係度,
呢一切或者係必經階段,但希望媽媽奶可以比更好既野小GOGO
之如都幫到阿媽既記憶力啦XD


暫時介紹住咁多比大家先,有興趣既朋友都可以到以下既網站參考

**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 
以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ Sina Blog ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤
 U BeautyF&B  ❤ IMore ❤ Blog DB ❤ Beauty Exchange 
We Share ❤ ELLE ❤ Qooza Beauty










留言

熱門文章