【食。屯門】與眾不同的閩菜 ❤ 過江龍的莆田。★。

屯門區近來愈開愈多不同既食店,好似有不同既雪糕店
韓國菜,上海菜,日本菜都有不同既新店開張
不過呢D 既菜式又好似周圍都見到
不過福建菜又係唔係唔係成日見到先?
今次我就想介紹位於屯門市廣場既莆田



其實呢間餐廳我已經食左兩次架啦,但係之前同親友來吃
就不方便相機先食,而不是老人家先吃啦係唔係先?
不過今次就跟先生來吃一下它家既菜式
終於可以慢慢的品嘗它家的食品囉

今次我地就一家三口品嘗了它家
十大既食品既其中幾款食品
首先要介紹既就有【蝦苗拌頭水紫菜】$52/例



以青瓜片圈成圈狀,然後中間夾著水紫菜
水紫菜同平時我地係街飲既紫菜湯既紫菜
味道較鮮一點,加上有一點點的小蝦苗
帶有一點咸味是海水的味道,
紫菜帶有一點咬口,唔會係淋淋的感覺
愈吃愈好吃,就是份量比較精緻一點
當前菜就一流啦~

第二道算是湯品的菜式,是莆田扁肉湯 $78/例

看似沒有太特別的湯品,實情絕對有驚喜的
湯品中有一粒粒像一口雲吞的東西
一啖一粒,加上應該利用豬肉製成的小雲吞
好好吃,連我家男人這麼有要求的也說很不錯
就是單單飲湯的話就好似有d 咸啦



第三款要介紹既莆田燜豆腐 $89/例




開頭我會諗燜豆腐會係豆腐煲個d 野啦

黎到既時候就覺得係唔係佢黎錯左野呀?
有d 似我平時整既肉碎蒸水蛋
其實入面有好多既材料去燜製而成
包括有:瑤柱、豬肉、冬菇、雞蛋...等食材
加上仲有上上等「九月珠」嘅特產黄豆製豆腐

食落啖啖肉但係又唔會好滯胃,不過覺得食左它先再食其他野就最完美啦

因為我地食左不少東西才上這道菜就有一點飽肚感

最後最後.....這一款絕對推介的

它就是酥炒芋頭($88)



其實小妹我係完全唔食芋頭既,但係點解我今次會咁推介呢?

係唔係吹水唔抹咀?定是但嗡攞秘笈?
首先係我既感覺芋頭係好粉好滯胃,食到成口都唔知點咁
但係今次呢個芋頭切成一小舊的,
加上有一點點的蜜糖炸起成這道菜

吃下去的時候一口一啖,愈吃愈過隱
亦沒有我不喜歡的粉粉感覺,最重要甜甜地好好食
最後我可以一個人差不多吃光了整碟的酥炒芋頭

整個晚餐,也許不需要應酬所以吃得特別開心

加上今次吃的都是自己點的,所以會比較岩自己胃口
有人或者會問其實係唔係會好濃味呢?
我自己覺得就未算好濃味,但係半清淡啦
不過最重要就坐得舒服,位置好鬆動既
同埋我男人話佢地既配菜都好有心機
樣樣都有d 刀功食落都賞心悅目呀

有時食慣左中菜,或者同老人家黎下呢間既中菜啦

可能係另一種享受黎架

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹電郵:manman811@gmail.com以下地方可以找到小妹架^^BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁TheZtyle ❤ Sina Blog ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤ U BeautyF&B  ❤ IMore ❤ Blog DB ❤ Beauty Exchange We Share ❤ ELLE ❤ Qooza Beauty Youtube頻道

留言

熱門文章