【美食】♬ 消暑良伴。上奶必選 ❤ 啖啖肉既貓山王果肉 Gelato Bar ♪゚

夏日炎炎,呢個夏日熱得真的要命....
每天照顧Hugo BB留係屋企真係會發瘋的
主要是家中的熱力真的很令人想離開
但係每日都出街?帶住BB 出得又唔可以太久
早前我就知DurianBB  推出左呢一款貓山王雪條
或者大家都話貓山王雪條有咩咁特別呀?
梗係同平時大家食到既榴槤雪條唔同啦


今次介紹既貓山王雪條特別在於它家既雪條
唔係得榴槤味咁簡單啦,係有貓山王既果肉係雪條入面架
而每條雪條既包裝袋都會有一個有限食用限期
咁就唔擔心唔知幾時到期啦(不過咁好食轉眼就食光囉)


好老實呀,我本身真係完全唔好榴槤呢家野
覺得係唔香之如,質感仲要唔知點咁樣
但係呢條雪條又完全冇呢個感覺
首先它本身係含有牛奶成份係雪條入面
加上啖啖既貓山王,完全可以令榴槤肉味道及肉質突出
亦唔會咁令人難以入口,唔係阿媽話生冷野唔好食咁多
我真係想一條咁食曬佢架啦


介紹咁正既貓山王雪條,或者你覺得都唔係好夠喉者
或者有D 朋友覺得雪條好易溶,想慢慢享受既話
今次要介紹既呢一款榴槤蓉
開頭都以為同雪條差唔多架啦,但係絕對唔係個回事


打開左榴槤蓉之後,會發現杯 蓋頂會有條小匙可以食用
入面既榴槤蓉就好似雪糕咁,每一啖都係好好味既榴槤肉
媽咪仲話呢個都勁好味,仲話估唔到係香港都食到咁正既
榴槤附食品,唔洗一定要食一舊舊既榴槤,
又唔洗怕雪櫃一陣陣榴槤味啵,絕對岩曬一班又愛又恨既人啦


呢一杯係我影完相一陣已經比我家媽媽吃光了
連打算影一下內裡也不行了,
可知道也是絕對美味到不行吧?

搭入夏天雪糕雪條絕對係解暑既最重要東西之一
如果你都想試下我講呢個咁正既榴槤雪條?
就可以去到DurianBB 既官網訂購

黎緊仲會有好正既榴槤月餅賣tim,
雪條每枝賣緊$50/枝,$350/8枝
另外榴槤蓉賣緊120g $50/杯
家庭庄450g $350/杯

連媽咪係馬來西亞番黎都話同當地既味道係一樣樣
所以佢話冇係當地專登買番黎,因為係香港比當地仲要平
所以要食榴槤或其產品唔一定要飛去咁遠食
只要你肯去DurianBB 既官網都有架啦

官網就可以免費送到你手中,但係唔想等?
都可以去到它家既銷售點購買架
地方如下:

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^







留言

熱門文章