【妝品】♬ 自然。透薄。裸妝必備 ❤ 保濕自然不卡粉RMK 粉餅♪゚

雖然說是十一月份,但係是炎炎的天氣仍是在近日出現
但係近來既身體問題影響到自己的肌膚也出現不太理想既效果
真係唔化妝都覺得唔見得人既感覺
但係太刻意既妝容其實對於一個平時唔會化妝既我
就會太過突出啦係唔係?

咁點樣可以化到一個好似冇化咁既裸妝呢?
早前我就知我一個蠻喜歡既品牌 RMK 推出了一款粉餅產品
它就是
Airy Powder Foudation SPF25 PA++  
 輕透無重粉餅 $490  (包括粉餅、粉盒及粉樸)


(網上圖片)

而今次我就去了很久也沒到既銅鑼灣時代廣場地庫
新開設既RMK 專門店,在地鐵站一上就可以很快地見到
這一間的店鋪,而店鋪很光猛亦可以清楚了試清楚囉



進入店鋪後,BA 就查詢我想要什麼色系既粉餅
因為今次的粉餅共有九款的色系
而我就揀選了自然的色系,不過未知是否當天已有上妝
BA 就只是普通試在手背上,也有機會跟臉上的色系不一樣

最後我也帶走了這一套的粉餅離開囉,
同樣它們也跟大家在各品牌購買的是一樣,粉盒跟粉餅是分開購買的
而這套的粉盒是銀色盒子,加一個小塵袋


而小妹揀選了這一款的自然角系帶有一點點的閃粉狀態
它就是202 色系的,粉餅可以獨立購買的


打開了粉餅之後就可以看到印有RMK 的名字粉餅上
就可以準備開始上妝囉!! 


由於小妹本身近來肌膚真心不是太好啦
所以我就先利用BB Cream 作打底
然後就可以利用粉餅加強當中既感覺
令妝容更加立體然而亦很透薄
最重要係呢個咁潮濕既天氣又唔會卡粉
最重要又真係好自然唔會比人覺得濃妝既感覺


整體看來即時更有神,我想我最想就是擁有這一種的效果
自然一點,不會太過做作就是男生最喜歡的嗎?
加上一點的眼線然後搽上小小的唇色就可以感覺好一點呢


RMK 這個品牌一路也是小妹最喜歡的
然而粉餅卻是第一次嘗試的
沒有想到真的是那麼出色,就是那麼透薄之如
仲唔係起紋卡粉等等,即使我的肌膚是多麼的不行就好
都可以輕易地上好妝品,我想不是每一個品牌也可以做到吧?
另外也要說的就是它家的不只是可以配套粉撲之外
仲可以配套為掃也行,就可以更加自然啦
我喜歡它自然之外仍是有一點保濕感覺,絕對岩哂係呢d 秋冬天氣啦

如果大家都想購買今次介紹既妝品?
就可以到各大既RMK 專櫃/專門店選購
共有九款色系,總有一款是岩你的

希望你地都喜歡我今次既介紹啦
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^


留言

熱門文章