【活動】✿ 想防痘又怕乾? ♬ 韓國製的 Facmatter 就沒有這問題 ✿

對於痘既問題,一路之來小妹不算太過嚴重
但係自從荷爾蒙影響之下,就開始爆倉爆到痴左線
又唔可以亂咁搽野,怕影響了身體的問題
加上搽上去痘的產品是絕對令肌膚更加乾,
因為很多也是會的控油的就會令肌膚更乾
所以混合性偏乾既我又怎可能使用上控油的東西呢?
然而早前小妹就有機會出席由品牌Facmatter x She.com 的活動
唔講唔知其實Facmatter 已經推出了不少既產品
而今次它家就推出了科研淨痘系列


今次一套三款既科研淨痘系列
共有是爽膚,精華連同精華的
是在韓國製造的,絕對適合香港及亞洲人仕使用


但係我亦都話我冇可能使用上太控油的東西
咁樣究竟點樣先既保濕又控油先?
其實係呢套系列入面就含有了大高良薑根莖精華
主要可以擁有豐柔泡沫,能有效潔淨肌膚污垢、
老化角質及多餘油分,平衡肌膚水油分泌,清除堵塞毛孔
對於暗倉肌既朋友仔又怎可能缺少先得架?


等我簡單的介紹一下今次呢套既護膚系列啦
首先會有科研淨痘深層潔面乳 $250/100ml 

當中洗面膏蘊含大高良薑根莖精華 (KR10-1323781)、積雪草精華、
積銳刺山楂精華、黃芩根精華,豐柔泡沫,能有效潔淨肌膚污垢、
老化角質及多餘油分,平衡肌膚水油分泌,清除堵塞毛孔,
用後肌膚不留繃緊,於深層潔面的同時,更能為肌膚提供保護。
不過我個人認為是需要加水的,要不是就是推不開的感覺

在手背上清洗後就不太有乾爭爭的感覺,
但是在肌膚上就暫時不能作實


洗完面又怎少得把肌膚的油脂及角質去走才行呢?
所以就可以用上這一枝
研淨痘控油爽膚水 $260/125ml

質地清爽仲好快就吸收哂,用上它們應該是
利用手來吸收會好一點嗎?不過當然要利用化妝綿來抹一下吧


最後又點少得有精華重點修護啦係唔係先?
科研淨痘去印修護精華 $390/50ml

反觀呢個精華就反而有一點傑不像平常的精華
也許它的成份就有大高良薑根莖精華(KR10-1323781)、檸檬果精華、泛醇、
生育酚乙酸酯、尿囊素、積雪草精華、積銳刺山楂精華、黃芩根精華,
速效修護粉刺及淡印精華,質地水潤,以保濕配方調理膚質,
有效針對痘印、肌膚粗糙泛紅、毛孔堵塞粗大、
皮脂分泌過盛等惱人問題,並提高肌膚控痘能力,
強化肌膚密度,重點改善瑕疵。


除左了解今次 Facmatter既產品之外,仲請來化妝師
RickyKAZAF 來Share 一下究竟韓妝應該要著重d 咩先得


韓妝最著重底妝既透薄自然,最重要當然就要識發炭既肌膚啦
而眼線方面就係是在眼睫毛既空間位置.做出自然無畫既效果
然後就搽上較為鮮艷既唇色就可以完全突顯韓妝既效果


學懂畫上韓妝又點怎少得可愛既頭飾先得架
Ricky 仲教我地整一下頭飾tim 
仲話係韓國頭飾都係一樣好重要既東西來的,
睇下Model 即時可愛左幾多? 


而小妹就創作呢一款頭GU ,以花花的設計
雖然就贏唔到今次既大獎,但係我自己就蠻喜歡我的頭飾呢
你們又覺得怎樣呢?


今次的活動不是平常的Blogger Event 
但是我覺得今次了解到更多有關韓妝的資訊
同埋Ricky 又教得真的不錯,生動的教學,有一點想不到的
然而整套的科研淨痘系列 暫時我就沒有怎去使用
雖然我肌膚的痘痘仍很多,但是我想應該不是合的暫停的肌膚問題
所以我暫時未有親身示範囉,希望遲一點再跟大家分享一下吧

今次介紹的產品是在Harvey Nichols 同Beauty Bazaar (The one) 有售
然而也可以在官網中售買,仲可以免費送貨tim 呀
有興趣既朋友就可以到以下既網站查看

Facematter fb 專頁
https://www.facebook.com/facematter/?fref=ts

Facmetter官網
https://www.facematter.com/en/index.php

希望你地都喜歡我今次既介紹啦
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^












留言

熱門文章