【保養】✿ 精華大比併♬ 尊貴成份化成作花膠養顏精華 ✿

對於女生,養顏也許會想到是燕窩?
但係對於小妹而言最好的養顏湯水反而就係花膠
每次回娘家都最喜歡爸媽為我煲的花膠湯水
即使不回家的話也會在健康食品店鋪換領一些花膠湯包

或者你今日會以為小妹就是想介紹一些花膠的湯水?
不對,今次想大家分享係怎樣又可以將花膠內服同時又可以外用呢
平時利用燕窩製成護膚品也許不陌生
但是利用了花膠成份的卻是真的第一次知道的
今次在香港品牌彩豐行推出既
花膠養顏精華 $259/60ml


今次呢枝主要成份含有花膠精華、微膠原肽、
天然植物抗敏精華(積雪草精華、虎杖根精華、黃芩根精華、
茶葉精華、光果甘草根精華、母菊花精華、迷迭香精華)、
有機蘆薈精華、透明質酸
同樣它的設計是以泵管設計型式,
方便快捷最重要係可以自由控制份量


精華本身既質地好水,所以輕輕推開就可以
不過未知份量是否太多,吸收能力尚算一般
但是它有一點香料味道,如果本身是敏感肌
或者是我這些特別人仕就真的要留意啦,
真係要先在耳背後試一小時看看有否敏感情況


我先試過沒有敏感情況,就可以輕輕地利用手指
塗在肌膚上面,再可以利用掌心既溫度把精華
滲入肌膚的底層將精華發揮得更加完善


本身呢枝精華主要功效就是可以幫助補充肌膚所需的膠原蛋白及微量元素、
補水美白,提升肌膚彈性,減淡細紋皺紋及淡化色斑,提亮膚色。
所以如果真的是跟我一樣的話就記得盡量唔好使用啦
因為我地要為左bb 係唔用得美白既產品架


本身彩豐行既產品,小妹一路以來都會有一點期待
也許是由它剛發行的時候,我都有購買不少它家的產品
當中好用的也不少,然而今次的新品之中
反而我覺得.....好似有一點超出了我的預期嗎?
首先它指有的緊緻度,淡紋什至最少的保濕效果我真的
未能即時可以看得出,當然要說的就是今次體驗的時間太短了,
要認真的試清楚我不敢說用久了效果是怎樣
但係用了兩次後我應該暫時不會再試了
始於對於美白的成份,我仍是有一點保留好了.....

各方面的評分:
保濕效果:✿✿
美白效果: (未有看到)
緊緻效果: ✿
去紋效果 :✿
滋潤度:✿
不會再次回購的產品

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^







留言

熱門文章