【護髮】✿ 去油去頭皮 ♬ CLEAR 女士去屑洗髮系列多效水護型✿

洗頭,我想每人總會最少起碼兩天用一次
對於我這些懶人,洗頭水是用得最快的一件產品
要知道近來天氣已經變得很乾燥
也許頭皮也感受到秋天的來臨
頭髮變得很易就會變得很快的油淋淋的感覺
同事總是說你做咩成日用埋d 油既東西在頭髮處呀?
                                                          
而好早前小妹就已經收到這一枝Clear 的洗髮產品
說真的CLEAR 初頭由一位球星做廣告代言,直到是由小S 做的
我都有留意,但係使用還是第一次呢!

而近來我最常使用既就係呢枝一枝
全新女士去屑洗髮系列多效水護型 ($74.9/750ml)


今次呢枝既洗頭水加入左護膚成分甘油及葵花籽油注入洗髮乳,
仲可以發揮高效補濕功能,深層滋養頭皮卻沒有黏膩感。
配方中添加抗屑滋養因子Nutrium 10
平衡頭皮油脂分泌,改善頭皮膚質。


而洗頭水本身小妹就覺得唔算好大陣香味
反而起d 泡泡又唔算好勁,起碼我自己用手都摔左好耐先有
但係就係洗頭個陣真係好乾,也許我d 頭髮唔係咁好
洗完頭如懶一點既話,頭髮就會乾到有d 梳唔到
所以或者係我既頭髮本質啦,所以就有d 麻煩左
一定要用護髮素在頭髮上面,也許我本身頭髮乾啦.....


說真的,也許是我天生頭油蠻多的
所以到了第三天就會很油油的,由其我那天訓醒出哂汗的
就更加油淋淋,有時就真係睇見自己都唔胃
但係大家都知我係一個懶鬼,未到最後一刻都唔想醒
但係每朝用左呢枝既洗頭水就可以安心出門口
雖然唯一要說就係會乾,滋潤度一定唔夠我架啦
但係冇頭皮既問題也許對我而言不算太特別
但係乾淨度其實也不錯的,也許頭髮乾都是一種問題呢


如果你都有興趣買既話就可以到以下地方選購
各大萬寧﹑屈臣氏﹑莎莎

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





留言

熱門文章