【妝品】。★ 輕易地畫上理想眉型 ❤ 雙頭旋轉防水眉筆 。★。

在我既化妝袋入面說真的眉筆真的不算是一件重要的事
加上我平時既眉都係比較澴密同粗粗的
其實又真係需唔需要有一枝既眉筆呢?
不過早前我一個化妝師朋友就話,唔好以為我條眉夠哂粗
就可以唔畫,我可以係唔畫但係我要好似眼線咁填顏色

早前我就有機會試到韓國品牌 Heynature 
推出既雙頭旋轉防水眉筆  $55/枝


今次它家既眉筆入面有三種唔同既色系
分別有#1 Gray 灰色 (適合微暗褐色髮色)
#2 Gray Brown 灰褐色 (適合自然膚色、黑灰髮色)
#3 Brown 啡色 (適合白晢膚色、啡色髮色)

而今次我就收到其中既三枝,就係除左係#4 個枝之外
其實三枝都好似差不多的顏色的,只是顏色方面可能係深淺色方面啦


先來看看我未畫有眉筆既效果,看似很整齊沒有什麼特別的
其實眉頭的位置就是有一點亂不太整齊
加上眉筆可以輕易把眉毛填色,就不如又睇下我點用上它家既
#2 Gray Brown 灰褐色 黠樣令整個妝會醒神好多啦


首先我轉動少少既眉筆由眉頭開始畫起,
但係到尾個陣就唔好咁重手啦,
不過如果好似我咁重手左又或者唔識畫
畫到好似小新眉咁點算? 
唔緊要,話明係雙頭架嗎?
另外個個頭就個個眉刷啦,就可以將畫到重手既地方Ban 番鬆佢
咁就可以自然一點唔會咁實色啦係唔係? 


大家覺得畫上了眉筆之後效果會否更加好一點?
整個妝會有一點精神左一點呢? 
小妹就覺得好似畫得太實色啦,都係技術上真的要弄好一點
但係對比係價錢方面今次呢枝眉筆認得又好畫又抵玩
最重要佢枝筆頭好順畫,唔會畫到好痛tim 


對於我今次既介紹,有任何既資料查詢就可以到以下地方看看
Heynature 官網: http://www.heynature.com

另外在"我的公主"同Heynature 官網都可以有得選購架

另外小妹早前也曾經分享過它家既其他產品
少女彩妝系列

韓方防脫髮系列

希望你地都喜歡我今次既介紹啦
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^
  




留言

熱門文章