【妝品】 自然。透薄。保濕 ◕‿◕ 想不到有驚喜的小妝品 ♪゚

這兩個月來,肌膚變差,心情變得不好
別說是護膚吧,就連化下妝我都變得懶惰
沒有這樣的打算,有時見到自己個殘樣真係見到都唔開胃

但係係呢D 睇見都唔開胃既時候,
竟然收到由台灣妝前保養霸主BEVY.C
今次我想分享既就係它家既妝前底霜同蜜粉 

一路以來小妹介紹開BEVY.C 就是它家既護膚品,
唔知道它家既妝品又會唔會一樣咁好用架先?

首先就介紹呢一枝既就係妝前底霜
輕清透裸肌隔離防護霜 SPF35 PA+++ 30ml HK$230


收到這枝Bass 曾經我以為它是一枝CC Cream 的朋友,
還當它是一枝可以遮毛孔,仲可以調好面色的一枝產品

其實它本身就是集隔離,潤色,保養加提亮仲有SPF 35+++ 為一身的
加上它本身無油感輕質技術,所以質地非常之水水的,容易推勻
最重要就係唔阻塞毛孔啦,即使你係敏感肌既朋友都唔會怕用完會敏感


由於我當初真係以為佢係CC Cream 既朋友仔,
所以以Base 黎講佢真係幾有調色既效果
原本暗沉的膚色都提亮有精神了
也不會讓膚色變得過白不自然
因為可以睇到一面搽左之後,
明顯將我個殘到爆既樣都可以即有一種醒神既效果
真係趕時間番工,搽一層都可以咁樣番工樣都精神d 


正常情況下,用了濕粉/BB /CC Cream 就要用上了碎粉
唔好以為秋天天氣乾就唔洗啵,
香港天氣比較潮濕都係要用番碎粉黎定妝好
不然還是會容易出油脫妝

所以今次就要介紹有它家既碎粉
裸紗親膚柔光潤顏蜜粉 $ 280/15g 


其實唔知大家有冇咁既問題,近來可能我既肌膚比較乾
番工番到Lunch 之後就成面都係油
真係洗完面都覺得點解仲係咁架?
如果用緊既碎粉唔係咁貼又點好? 唔通變左一揵揵咁好?

今次BEVY.C 推出既碎粉就包含左有控油X潤澤既作用
當中它們運用Nylon-12來抑制出油,提高持妝度,
壓上碎粉後妝容的持妝度很佳
出油狀況也有降低
它更添加完美保濕因子『絲膠蛋白』X『日本山茶花油』
『玻尿酸鈉』,來為肌膚補充水分
蜜粉給人的印象就是控油清爽,
但是添加了這些保濕因子,讓持妝的同時肌膚也不會覺得乾

而它家既碎粉只係有一款既自然裸色
絕對岩哂所有既膚色使用架.最重要係碎粉既質地好幼細
唔會覺得係對肌膚一種負擔黎tim


要上碎粉除左用掃之外,當然又點少得本身附有既粉撲呀
而今次既粉撲都有少少特別架啵,
因為它家既粉撲就係日本特製番黎架,
所以呢個粉撲既觸感細緻抓粉力都做得好好架
裡面的絨毛非常的細緻,一點也不粗糙,完全不扎臉


只係將簡簡單單將bass 加碎粉都可以令個樣醒神番d 
真係畫番眼線就出得街啦,真係好耐冇見自己個醒神樣
由其近來真係殘到自己都唔想照鏡
希望下次再出樣個陣,大家會覺得我個樣係醒神番啦



如果大家也有興趣我今次既介紹,
都可以到以下既地方選購架
包括有 LOG-ON 其中13間門市
香港機場既二航廈 MALL 2GO

想上網買既話,仲有以下既地方,包括有Fingershopping 
仲有一個優惠套組:http://goo.gl/2JlqyY

想了解更多BEVY.C 既朋友記得可以係以下地方查詢架屋
EVY C. Facebook Fans Page https://goo.gl/32fL80
3. BEVY C.官網 http://goo.gl/IYdGRQ


 希望你也喜歡小妹今次的分享
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^






留言

熱門文章