【妝品】♬ 自然。透薄。抵用 ❤ 小資女必愛上的 Back to Sixteen ♪゚

BB Cushon,我想在香港已經是一個大熱既妝品
既方便又快捷絕對岩哂小妹呢D 又懶得化妝又想化妝見人既女生使用
而我都真係介紹過不少既 BB Cushon產品
今日我又要再介紹多一款韓國品牌既BB Cushon
它就是Back to Sixteen


今次小妹試用了這個21色既色系,
最重要仲有EXP Date ,不過老實的
所有的粉底類產品,也盡量在一年內使用
唔係都有機會會變色同埋有影響架,知嗎


同樣它是擁有BB Cushon 的小配件,
當然少不了有一個小小的粉撲啦
然後打開後,也有一張比較保障的小貼紙
不過感覺它的水份比起平常我使用更多一點
也許是剛開的源固呢?


來吧,看看小妹的超殘素顏吧,
好像有一點包包面,我有一些的暗倉粒粒,
色澤不太平衡的臉部,就來看一下怎去處理了


為避免膚色不夾既問題,我首先會先試色在下巴的位置
慢慢的向上輕塗,而眼袋的位置就以輕壓既方式
就可以令黑眼圈色素問題解決一下


大家最喜歡就是看到效果問題吧,
可以看到已搽粉底部份,是明顯有一點顯白
而膚色方面亦較為均勻一點,看下去也有一點光澤感
或者你話你本身左面都係冇乜問題,點化都係好睇既
就等我試埋另一邊比大家睇下啦


整個面都搽好了,看似有一點白
不過當在出外的時候,也許是粉底已接受了空氣的關係
會令膚色變得有一點像自然一點,
所以絕對唔會白到像一具面具一樣
大家也想有一點韓妹的感覺嗎?
不過在香港就一定要用下碎粉的唷,唔係真係會溶哂


今次要介紹的BB Cushon 水潤度超高的,
由其在這個夏日的時光,要知道又多油
如果本身是缺水的人仕,出油極高,
加上夏日好易生粒粒,有時岩岩謝左留有瑕疵既話
呢一盒都可以一次過做哂遮暇,粉底保濕效果
最重要唔會用耐左仲會變得好乾,最重要唔會起呀嗎!
Long Keep 程度都Keep 到幾高下,即使出左一日街都唔會溶到一撻撻tim

最重要係個價錢都唔係好貴,只需要 (HK $179/14g)就可以買到啦
連埋洗面泡泡都係$238咋!真心幾抵用架~
想知洗面泡泡係乜東東?就等小妹下一篇介紹下比大家啦

銷售點:屈臣氏獨家發售
顧客查詢熱線:2994 6677
 希望大家都喜歡我的分享
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





留言

熱門文章