【妝品】一盒滿足你三個願望 ♬ 不怕乾。遮暇從此變多簡單的Step 。★。

有邊個女仔唔想有一個超V 既尖面先得架
之前我仲有一個可以呃得下人既尖面
可惜我開始愈黎愈包,真係開始冇左個尖面
如果單靠普通既化妝真係未必幫到d 咩手
如果要用遮暇筆,又唔係化妝師冇可能買唔同顏色既遮暇擺係屋企架?
又要遮黑眼圈?又要做陰影? 又想做光影究竟要買幾多枝先夠呀?
不過近來小妹就知道我一個很喜歡既韓國品牌Dr.Jant+ 
近來唔止出SkinCare 咁簡單,仲要出埋化妝品
最重要就是唔係個D BB Cream ,
反而係大家最喜歡既遮暇產品
Dr. Jart+ BB Mate Contouring 1.2.3 Kit BB $288/盒 


如果你話究竟$288盒,究竟有D 咩呢?
其實一盒入面足足有三枝唔同色系既遮暇
真係可以一次過可以做到講既三種問題

或者大家會話其實遮暇好乾架,有時真係唔想咁想用
因為好多時遮暇既都係膏庄,但係今次小妹要介紹既
係會以液體庄設計,加上呢三枝既遮暇成份當中有
MATRIXYL 3000、玫瑰果油、辣木油、
牛油果油、雪蓮、諾登奧礦泉水
絕對唔乾之如,都有少許既保濕成份架


小妹在使用遮暇之前,多數會先用上了底妝
不過亦有朋友是先搽左Bass 之後就直接上遮暇
所以各有各使用方式,沒有問題的


首先我先使用上最淺色的遮暇,我會用作是Highlight 的
如果閣下的眼圈/眼袋不是太過嚴重的
亦可以同時使用的


我首先會利用淺色的搽在額頭,下巴,眼下同鼻樑位置的地方
就可以做出立體一點既效果,不過依小妹既技術就應該要慢慢摸下先得
但係小妹就覺得眼下既位置就最明顯啦 


第二Part 就要用上中間的那一枝,小妹覺得如果當天有暗倉/印
有唔夠訓既眼圈,有一些需要遮暇既地方
就可以使用呢枝啦,而我亦利用呢枝用作中和既效果
先在鼻翼的位置,同埋面邊的兩旁用V 的遮暇


最後當然要用上就是可以廋面既遮暇啦
當然就是用上最後亦最深色的那一枝遮暇
所以絕對最需要搽在最需要做陰影既位置,
當然就SHOW 輪廓的位置啦,由於它實在是太深色
如果單單用手指的話絕對只會推得一撻撻的,
我會建議大家會使用掃/撲,或者就是利用點點的效果
慢慢地印開它做出陰影的效果
同樣也可以搽在鼻樑的地方,或者你想有深輪廓的位置


最後的完成圖,我只可以說我未能將產品的好處好好的表現出來
最明顯的就是眼袋的遮暇效果,加上輪廓是比起未有用上的時候更出的
所以我再下一次使用的時候就應該要熟悉每枝應該是怎去使用的


呢一盒三枝既Dr. Jart+ BB Mate Contouring 1.2.3 Kit BB
絕對對於一些有需要遮暇而唔懂溝色,最重要係怕乾既朋友
同埋我覺得以呢個價錢可以買哂三枝既顏色,最重要就是可以一次過做哂所需要既問
單用又得,夾埋黎用又得,唔知化妝師既朋友會唔會又喜歡這一系列呢?
加上一盒過擺係化妝箱又唔會驚整唔見,又可以分開一枝枝咁袋出街
我自己就幾愛上呢一盒既遮暇,加上本身Dr.Jant+亦係我好喜歡既品牌
它的產品絕對有我支持的理由

喜歡我今次介紹既產品就可以到各大的SaSa 選購

另外以下也是小妹曾介紹過的Dr.Jant+ 產品
有興趣的朋友可以按下Link 回顧

醫學品牌Dr.Jant+ 份子釘.。♥゚ 打救寒冷天氣的乾燥肌膚

別讓肌膚嚴重缺水 ♬ 好好運用Dr.Jant+ 份子釘面霜打救肌膚 。★。

Dr.Jant+ 家族新成員 ♬ 一瓶多用的份子釘滋潤保濕急救軟膏 。★。

【保養】★ 給肌膚24小時持續補水❤ Dr.Jant+輕柔水漾補濕霜 。★。

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由品牌提供## 
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^
















留言

熱門文章