【食 ❤尖沙咀】♧ 尋找:光洙" Oppa ❤ 真正的韓國K.Cafe♣

跟我的姊妹們近來最喜歡的餐廳就是吃韓國菜
韓國燒,爐邊蛋等等的食物近來都已經吃過了
最近大家都好像不夠喉,最後尖沙咀工作的好友
就話近來發現龍城對面有一間韓國Cafe 好多人排隊

我地幾個都唔執輸,決定去試一下呢間特別既K.Cafe 
NORAYO K.Cafe 


上到去,好在我地早左去拎飛,唔係真係唔知排到幾點先有位
等左大半個鐘就安排左我地係近廁所邊的四人位
本身有諗過轉位,但係店主指只有個半小時食用
就直情點菜好了,朋友一見到餐牌有一個好像部隊鍋的食品
即時要點了這個大堆頭的現炒辣年糕 $288

呢個炒年糕就好似部隊鍋,有主角年糕啦,公仔麵,腸仔,蟹柳
同埋有朋友們最喜歡既爐邊蛋,不過由於佢個爐受熱好唔平均
所以D 蛋,一係就唔熟,一係就熟到過左火

其實呢個現炒辣年糕係可以揀係小辣同正常,但係小妹絕對異於其他朋友
小妹一路吃一路要飲冰水解辣,即使它的年糕多好吃我也吃不到呢


為了止上辣的,我即時點了很多不會辣的食品
包括有這個是牛肉炒粉絲 $48
這個不錯,蠻好吃的但是就少份量少了一點
最重要D 牛肉係厚切的!!!


這個是叫紫菜卷 $30
你完全沒有想像它什麼東西
它一點像平時吃過的肉鬆蛋卷感覺,
不過它雖則是炸物,不過絕對沒有什麼油膩感
就是沒什麼特別在此小食吧!


然後就到我最喜歡的雞翼啦
今次我們點了這一款"香辣雞翼" $42
雖然它叫香辣,但係實際又唔係辣,我對它的醬汁好有興趣呢
最可惜就是它真的份量太少了嗎...


最後這個是牛肉飯卷 $52
唔知係我唔夠飽定係真係好好食
我又覺得呢個飯卷最好食同埋好夠飽肚的
不過去過韓國既朋友仔就話呢個冇係韓國咁好食啦
但係我覺得它很棒的呢!!


最後我們女生的聚會又怎少得甜品的時光
本來想點一個細D 既甜品,但係個個咩名真係唔記得
但係店員就推介了這個好像雪山的甜品

而今次我們揀選了這個是哈密瓜的雪山
整個甜品以一粒粒哈密瓜加上牛奶雪花
中間仍插著一枝韓國的哈密瓜雪條

認真的,它真的很不錯,首先哈密瓜很甜
加上牛奶雪花冰冰凍得好正,係呢D 天氣入面簡單是正爆的!!


對於Cafe 嗎,雖然野食就認真是很細份左d 
但係係餐廳入面差不多全部人都是韓國人仕呢
更有一位好似光洙既店員呢,即使當天他要下班都好好招呼我地呢
加上他們服務態度真的很棒,那日我被那個炒年糕弄得又頭暈又辣
他們也不斷給予冰水我飲用,我想大大話都係起碼5-6次呢

可惜就是它價錢上有一點貴,最重要都係排很久
也許是新開的問題,不過我仍想再到一次跟"光洙" 拍拍照嗎

 今次介紹的地方是: 
NORAYO K.Cafe
尖沙咀加連威老道29號信基商業中心2樓

**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^


留言

熱門文章