【保養】✿ It'S SKIN Power 10 ♬ 唔係得精華咁簡單。仲有面膜啦 ✿

未知是天氣影響還是本身真的很攰
每日放左工反到屋企個陣,
唔好話煮野食,家務等都唔想做
就連令個肌膚keep住都覺得不如懶一日半日啦

對,你可以懶一次半次,但肌膚唔會因為你而覺得沒問題,
同時都會出現一些問題去令你知道你不能再懶

而早前小妹就有機會出席了由韓國品牌it's Skin既新品發佈會
或者大家認識it's skin都係它家針對不同既問題而設既精華產品
而今次它家就將精華化成面膜,咁就可以即時急救啦




而在活動開始時,品牌就請來花式調酒師為我作為表演之如
仲有教我地玩調酒tim 呀!!!
今次調酒師阿KEN 就帶來不同顏色既果汁比我地去做調酒
開頭佢唔話我地知係咩味,不過我特別鍾情紫色,
所以我揀好了這一款紫色的,它是紫蘿蘭花味
加入了菠蘿汁同冰就可以進行搖搖啦~


講真呢個冰杯真的很凍很凍,真係有d 覺得原來調酒師呢
份工唔係咁好做架咋,因為凍到咁緊要
搖到個杯頂個個位起哂泡咁就係証明我搖得好夠啦
最後倒入搖好既果汁,再之後就可以加入梳打就可以飲用啦


最後就完成了小魔怪特飲啦,
之後就當然去了解一下it's Skin 既最新面膜啦


今次它家把精華化成了十款不同的面膜
仲大分為約五大功效的面膜系列,
但係最大既共同點就是它家都是具有保濕既功效


好似專為了油性/痘痘肌既專用既VB 及PO 面膜
主要針對油脂分秘人仕使用的面膜


另外女生最重視係夏日必做既野就係美白啦
係呢一系列面膜入面都可以有以下既選擇
分別有WH,VC 同LI 面膜
三款都主要可以幫助改善膚色不均既問題
而LI 就是主張為去印而作出改善的面膜


對於保濕嗎,沒有女生不喜歡的
這一款的GF 面膜你一定不會不喜歡的
如果你本身就是用開GF 精華的朋友,它一定是岩你使用的


仲有其他幾款的,不過跟本身的精華產品是差不多的,
不如來看看我試了它家的
CO 彈力強化補水精華面膜 


首先是敷上它家的Step 1既精華包,
搽左上肌膚之後就可以準備敷上它家的面膜啦


它家既面膜比起平時的厚很多,
不過又不會不吸收面膜中既精華
最重要它的質地真係好夠厚,即使大力少少拉扯都冇問題啦


敷上約15-20mins 就可以啦,肌膚真的是即時很滋潤同時有一點亮白感覺
不過我自己覺得就有一點就過潤,如果你需要即時上妝的話
就可以要先洗過面再搽番d 面霜就可以囉!!


It'S SKIN Power 10 精華面膜 每片$40
5月29日起更於各大萬寧出售優惠裝:
GF高效保濕精華面膜x3 送珍珠柔滑美白面膜 x 2 = $95
WH美白淡斑精華面膜x3 送珍珠柔滑美白面膜 x 2 = $95

 It'S SKIN Power 10 精華面膜單片裝於以下地點有售
鑽石山荷里活廣場2樓K294號舖
金鐘廊Lapconcept D11B號舖
萬寧專櫃:沙田新城市廣場1期3樓307&307A號舖
銅鑼灣總統戲院側
DFS:尖沙咀華懋廣場、銅鑼灣希慎廣場、機場
*產品及資料由beautyexhange.com及It'S SKIN提供*
想知更多,請到:
www.facebook.com/itsskinhk


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^














留言

熱門文章