【食 ❤ 尖沙咀】不一樣的小免子。不一樣的台式店 ✿ 誰說甜品絕對是咸點的♬

女生聚在一齊,總是想找個地方瘋狂地傾計
由其是三人以上的話題,說一下感情事,說一下家庭事
又或者說一下去旅行的話?
分分鐘都需要不短的時間去傾,不過而家很多的餐廳都是限是90mins 食用
分分鐘由睇餐牌,d 野食黎,再飲埋野分分鐘都用哂d 時間仲點傾呢?

你話香港都大把Café ,沒錯~
不過如果可能你真係想傾下行程既話
樓上Café 絕對令你專心唔到,首先d 位有時坐就舒服
食野或者要寫野都真心幾難下

雖然我都知有間Café 係專比去旅行既朋友而言,
不過認真呀個度實在太爆,每次等位等到我發火咁濟
而近日有朋友就介紹我去一間又食得又坐得,仲幾靜下既餐廳
最重要係d ? 就係唔會有人迫你走呀嗎
究竟係邊度? 其實就係尖東既新文華中心啦
看似沒有太特別的商場中有一間裝修屬於
蠻清新的餐廳 RBTea

以綠色及兔仔為主調的台式餐廳,不過整體設計都帶點日式既感覺,
由於我不太想影響其他客人
我沒有特別再影上台內的裝修,餐廳除了裝修外
最重要都係食物呀嗎? ~我們來看看餐廳有什麼吃吧


搭入五月份,天氣又焗又熱。
真係好想飲一杯透心涼既飲品解解渴,而本身想揀花茶既我亦因為太熱既關係
決定點了這杯顏色很夾呢個夏天既飲品
水果梳打茶 $36/

以生果為主要食材加上藍色的色素加入梳打
本身第一啖只飲到其梳打味,再攪勻再飲第二啖
"真的好不錯耶"<<< 國語Mode
加上其生果也很有咬口,絕對唔會咁易飲哂既飲品
比起之前飲過水果茶更棒


首先我們就點了一些的小吃來等待遲到的朋友
先點上這款我最喜愛的雞翼
BBQ 雞翼$36/5

這兒的小食對大家健康也有留意呢
因為炸的雞翼會令大家的口腔有一點油膩感
吃回一口的西芹既可以Fresh 一點
又可以令腸胃不會吸收太多的油份嗎


另外我們再點了這個"綜合菌菇芝士薄脆"$42/
其實唔好睇佢份量少少咁,其實食落都幾飽肚
最重要係真係好好食,即使個冷氣吹住都唔會話
凍左唔好食,仍是很脆的感覺亦沒有好似食Pizza 咁濟


食過兩款的小食,怎少得一客主食吧
今次我們點了這個【香草忌廉蛤蜊意粉】$68


唔知大家有冇咁既叫法,每次吃意粉時都麻煩店員多汁
但係今次有健康的女生在此,就沒有特別提點這個問題,
但係又估唔到它看似沒有多的汁在,但是又不會太乾
仲吃得我們津津有味tim ,大推呀!!

介紹了幾款的小食及主食,不如又睇下我的朋友飲左d 咩啦
今次它的是好似是熱帶水果烏龍茶$35
很喜歡它的飲品總是加上一些生果
令客人可以感受到清新的味道,而亦可以健康一點


係時候吃甜品的時間囉,
今次我地揀了兩款的甜品去品嚐一下
對於這個的吐司盒大家一定不會陌生的,
因為大家也一定有機會在另一間的台式吃過,這是它家的主打菜式呢!
或者你會話又係呢d 冇咩特式者
如果我再介紹同一樣野當然冇特色啦,但係我今次呢個吐司盒是咸點來的

你沒看錯,我沒打錯!
這個是【香草香腸吐司盒】$60/
平時吐司盒總是吃的是甜甜的,對嗎?
但係今次將同樣的食材換成咸點卻更特別


平時的果醬轉成了忌廉汁,加上平時在台灣吃到的大腸包小腸中的小腸
吃它的飽肚卻會不像吃甜的吐司那麼膩呢
新奇特別又好食,大推!!

最後亦是我今天最喜歡吃的東西,對於甜品
那個女生會不喜歡呢?由其是Waffle tim
Waffle 做得好絕對同做馬卡龍是一樣
看似簡單的東西其實不是每一間做得好
而在RBTea 中就有全份同輕盈版給各大女生作為選擇困難証的時候揀選呢

而今次我地就揀選了這個【焦糖香蕉朱古力Waffle $58/
單單看樣子也絕對是吸引的眼球架啦,
又估唔到Waffle 看似很少其實對於食得多野既朋友已經好夠飽,
但係當正餐就一定唔夠啦

加上當中既焦糖同朱古力又不會甜得要死的樣子,
我很喜歡這個的朱古力,相比其士多啤梨,似乎我還是喜歡這個多一點


當天我們幾個傾計傾足幾個鐘都沒有什麼員工
會有意無意地趕你走,仲好好的服務態度
不過要說的就是它家的冷氣都屬於蠻大的
但係位置較多同大,最重要冇咁多人呀嗎
唯一就係要自己搵位同自己買野先,
但係放心,它家不似快餐店是有人幫忙給予餐的

 今次介紹的地方是: 
RBTea (尖東分店)
尖沙咀科學館道14號新文華中心1樓210-217號舖
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^





留言

熱門文章