【保養】。★ 讓艷陽百合為肌膚作出抗皺 ❤ Nuxe Merveillance Expert 。★。

係年少個陣.仲可以只著重一下保濕呀,美白既問題
但係望到自己個樣就開始發覺,唔係呢d 問題已經搬左非重要
開始望著自己有點鬆有點腫的肌膚
真的要留意一下的抗皺問題,也許可以真的要重視

早前小妹得知Nuxe 品牌又推出一系列的新品
它就是魅力凝肌專業抗皺系列

究竟呢個系列又有咩特別之處呢?
今次這個MERVEILLANCE expert 系列是為成熟肌既女仕而設
當中今次它家既系列會加入了三樣重要原素

包括有波形蛋白VIMENTIN
主角之一既艷陽百合DAYLILY
同最後既獨家的油壓環保提取法
成為今次系列既主要成份

而今次小妹就會介紹它家系列既其中一款
Nuxe Merveillance Expert
魅力凝肌專業抗皺面霜 $488/50ml 

今次這款的面霜適合中性肌使用,如我這些混合肌也可以的
而它當中含有93%天然成份亦不含防腐劑
所以不太擔心使用上面唔知有咩化學成份啦

而打開蓋後,就會看到有一層包實的小錫紙
輕輕把它撕開才可以使用,所以比起平常的小膠蓋更加有保障


打開後會見到像雪凍左既雲里拿雪糕既形狀
沒有陣陣的香味沒有陣陣的花香
只有軟綿綿的質感加上淡淡的香味

當中既成份其實有:
艷陽百合萃取和土耳其含羞草 - 
以抗醣化 (ANTI-GLYCATION) 和醣化分解 (DE-GLYCATION), 
保護及修復三種皮膚主要蛋白質:
 波形蛋白、膠原蛋白及彈性蛋白 -
 有效撫平皺紋, 提升肌膚緊緻度 榛子油 - 蘊含豐富不飽和脂肪酸、
磷脂和維他命E, 能滋潤肌膚及補充水分 - 對抗自由基, 提升彈力, 防止肌膚氧化


看一下在手沒有油份的時候效果會如何?
首先就是試質感,它同樣也是綿綿的,很軟熟的
第二)質地清爽,你以為岩成熟肌一定好淋,反而呢隻我試手又唔算
但係感覺是滋潤的,怎認為就只可以說只是感覺很難給予証明


看看我把雪糕搽在肌膚上,事實上近來的肌膚又變得很差
只是又要換了相機看似很不錯的,唉~我的美肌去了那


如果想面霜更加吸收,其實除左以按摩手法之外
其實將面霜放在掌心然後把它加熱,利用手指再輕拍面霜
除左可以加強吸收者之外,仲可以令面霜更加發揮當中既功效


由於小妹今次的試用日子比較短一點是否看到抗皺效果我不敢多說
不過我喜歡它滋潤卻不痴淋淋,睇開我blog 也知道我自己比較怕淋的
所以這個我也許會留在這個不太凍的冬天使用
始終雖然唔凍但係都會好乾架嗎xdd

加上本身nuxe 既產品都係有保証,小妹自己就是喜歡用它家的產品
有興趣既朋友可以查看我之前既分享呀!!

保濕。定妝。清新.。♥゚冷氣地方必備的玫瑰噴霧◕‿◕


。★ 減壓同時抵抗第一道皺紋 ❤ NUXE全新升級版牡丹睡蓮活膚褪紋系列。★。


一物兩用の好物 ❤ 牛奶般吸引的NUXE 植物鮮奶輕盈乳液◕‿◕


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^













留言

熱門文章