【妝文】。★ 我的三件開架妝品 ❤ 我的快速上妝小方法 。★。

秋天天氣涼浸浸,真係唔多想起身
但係放工左約左人又唔想下下放左工先變身?
但係又唔夠時間化番個全Set 妝容?
就等我利用三款既妝品試下可唔可做到一個既精神但係簡單既妝容比大家睇睇啦

今次我會利用上三款價錢上比較便宜的妝品
分別就是有Purehea's PUH-人參果亮澤修飾氣墊粉霜
Miss Hana三色立體唇膏
同埋彩豐行既Lum Lum addict閃鑽眼影筆



請容許我長氣少少介紹下三款既新品比大家認識一下啦^^
這一款的PUH-人參果亮澤修飾氣墊粉霜
除左係方便快捷之外,今次呢個氣墊粉
仲榮獲韓國食物及藥物管理局認證其防曬,美白及抗皺功效,
蘊含27%人參果發酵物濾液,
為肌膚提供營養,滋潤、高度防曬保護、遮瑕、
緊緻、增加彈性、改善皺紋、亮白等效果
完全係一盒有齊化妝護膚既功能~


同樣每個氣墊粉盒上都會有一個附屬粉撲,
同樣也是藍色底的粉撲也許是粉底霜專屬的產品之一
同樣最喜歡它有一塊小鏡子,夠哂大塊
趕時間化妝都可以靠它幫幫忙吧


而在這款的粉底霜第一次使用前,
係一定一定會見到一張咁既貼紙,如果你拆開左又冇呢張貼紙的話
記得即刻拎番去換,因為一係它們有機會貼漏
但係始終有機會掂左空氣對整件產品都會有細菌的


又係時候迫大家又睇一次我既殘爆樣子啦
岩岩訓醒加上有一點水腫的樣子,請見諒我的肥爆樣子


首先我先會用利用PUH-人參果亮澤修飾氣墊粉霜
作用底妝之用,這個粉撲也許初幾次使用,
那些的粉底霜也很容易可以見到,不難拿取


然後可以利用粉撲,用兩隻手指直接地輕按兩下份量
就可以準備上妝囉,我不建議一次拿太多
主要原因就是因為搽上這些粉底霜就是不想感覺太厚
所以盡量可以薄薄的一層就可以啦


今次我就先由眼肚的位置,以打直的次序不斷地為肌膚上色
不過呢隻粉底霜又真係好似對我而言有一點白
看看右下我圖就完全知什麼是鐘無艷了吧XD 


好吧,底妝可以完成了
如果有時間盡可能在頸部的份量也搽一點點
唔係就會好明顯兩折色架啦,當然最好就搵番D 粉底同你夾一下啦


攪到個底妝,今次就想試下玩眼妝!!!
近來很多品牌也有推出不少顏色的眼線筆
但係說是最夠便宜最夠好畫之選,真心要推介一下彩豐行的
Lum Lum addict閃鑽眼影筆

今次我嗎,就一次過試齊五隻不同既顏色比大家作參考
最估唔到就係,當你以為用D 好Sharp 既色同時
原來它一點也不能襯,仲好好好好靚


今次小妹得到分別有(由左至右)
-銅啡 $48/7g
-紫 $48/7g
-銀白 $48/7g
-櫻花粉紅 $48/7g 
-玫瑰金 $48/7g 

每枝都係$48 ,最重要佢呢枝係唔洗刨架,只需要扭動就可以架啦
咁就又方便又唔洗專登又買多過刨啦係唔係?


今次我先利用左大家也認為最難控制既櫻花粉紅仗眼頭位置既顏色,我想如果畫多幾筆都唔會覺得好奇怪,然後再畫上了紫色,
下眼線的位置,我利用了兩款不同的啡色
最喜歡仍是玫瑰金色的那個色度
最後就是想令眼頭位置令人看下去
更大的就畫上銀色的眼線筆

不過由於小妹落筆太輕手了,好像畫完好像沒有畫一樣
但係小妹極力推介那枝粉紅,玫瑰金及銀色


最後要重點介紹的唇膏,因為韓妝嗎,最喜歡就是有咬唇妝
但係咬唇妝,除左可以使用遮暇膏之外
我想今次要介紹比大家這枝
Miss Hana三色立體唇膏
RD01 秘密緋


為了做到更似的咬唇妝,我會利用最淺色的部份做底
由左至右搽的,如果覺得唔夠出色,可以同一時間搽上兩次的唷!!
而上唇就要留意一點,我會建議淺粉的位置向上
最重要是打斜地慢慢搽到唇角位置,
就可以做一點更立體的感覺


在電話下搽了兩層的效果,咀仔變得更水潤
不過本身這枝唇膏在一搽在咀咀既時候已經好滋潤
所以即使你冇搽潤唇膏都冇問題架


最後我的小小妝容總算完成啦,當然不是最完美的,
就是粉底有一點白嗎,但係如果可以用番D 自己膚色既碎粉或者粉餅
就可以平衡番D 膚色之如仲可以令個妝冇咁易溶tim 

我自己最喜歡就是那枝唇膏絕對令人留意的位置
同埋佢好夠滋潤,唔會搽完仲起番d 死皮係度
同埋眼線筆也是必推介之物,最重要我今次介紹既產品
多數是也是價錢比較相宜之如,又係好用架嗎
希望你地都會喜歡我這次既分享啦


My Princess HK 我的公主提供產品

購買點 www.myprincessyoyo.com


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^























留言

熱門文章