【活動】把韓國新品即時速遞到你手? ❤ Beauty Town 必定首選 。★。

作為忙碌既香港人,可以有時間去Shopping 的話也許是件幸福事
正如小妹而言,我而家在葵芳上班
朋友都話你一定會日日去Shopping 定啦
但係小妹嗎,做左成半年都唔知行過葵涌廣場幾多次

所以online shopping 也是我公司同事最近興起既活動之一
而且大家也是主要針對衫同鞋最重要都係護膚品
最重要都係要韓國品牌呢!!!!

早前小妹就率先到Beauty Town  的online Shop 分享會
給我跟幾位女生去了解一下它家的購買流程
最重要都係負責同事跟我們分享韓國品牌在韓國會售賣得更好呢

或者大家會話,唔好玩啦而家香港成街成巷都係韓國既品牌
 又周圍都係韓國既水貨店,唔係咁都要介紹新野卦?
雖然成街都係韓國品牌,但係你地又知唔知係韓國d 人
係唔係又用緊我地香港人用緊既韓國品牌呢?

係Beauty Town 有個特別之處,就係它家既Buyer 係本身在韓國讀書
而且仲係之前係著名既化妝室入面做化妝助理
所以她是知道不少明星最喜歡那個品牌那款產品
即使那個名星在代言其品牌都唔代表佢一定用緊該品牌架

話就不說那麼多,不如直接等我來介紹一下今次美女介紹給我們的韓國產品啦
又睇下有幾多品牌你又會認識架啦

首先第一個要介紹就是這個Luna 品牌
其實Luna 係 韓國LG 公司最新推出既高級化妝品牌,
韓國人會話呢個品牌韓國版既MAC 

而今次呢個化妝品,或者你可能都話咪又係BB Cushion 
其實它是叫【水份精華冰極Compact 】
呢個粉餅除左含有60%既高濃水份精華(有片証明真係入面有好多水份)
使用係面部仲可以降低皮膚既溫度,可以令肌膚鎮靜同收毛孔既功效
加上可以有提亮同美白功效,上妝效果自然透亮一點呢


或者大家在睇韓劇或者綜藝節目時候,
你會發覺d 女名星即使札起All back 頭既時候
你都覺得佢地十萬個整齊而且唔覺得有d 毛毛走出黎叫你Say hi 咁
其實小妹都曾經諗左好耐點可以先唔可以攪到d 毛毛整齊一點

係韓國既美容室入面就一定會有呢一件既產品架
或者大家可能掃好d 毛毛時候就會用上陰影粉的
但係而家就唔需要再搽d 化妝品係個頭上面
就可以用上呢個粉係髮線位置
最重要都係個句!!! 它是屬於護膚品類的
所以即使搽在係頭髮上,都唔會令毛孔堵塞架!!


仲有我念念不忘既韓國品牌HERA 啦!!!
係今次既分享會入面就有三款它家既產品介紹比我地
包括有落妝油,洗面泡泡同bb Cream !!


最令小妹吸晴既產品就當然就係Ciracle 既黑頭貼產品啦
其實小妹而家既黑頭粉刺真係隨住我冇再去開facial 
愈黎愈恐怖愈黎愈多!!

呢款產品就係【黑頭溶解膜】
只需要敷上一片敷上約15Mins,如想加強一下效果的話
就當然可以使用上兩片啦,如果是小妹一定需要次次使用上兩片呢
敷完之後就再用上附送既棉花棒抹走一下就可以再用水清洗就可以囉


最後網站方面也給我位參加者試用了三款在大會介紹過既產品
比我地去率先去試用一下係唔係真係咁正架先
大家估到小妹會揀選左咩產品呢?

當然首選就係韓國品牌HERA 
要揀它家的皇者就當然是它的BB Cushion 
但係其實有冇人知道佢地呢個系列係輕熟女系列黎架
主要係岩番D 20-30歲既女生
亦係韓國叫它為年輕版既雪花秀tim 

而我今次小妹就揀選了其中兩款既產品
包括有Hera Siky Cleansing Mousse  Hera Purifying cleansing Oil

-

等我先介紹一下呢枝Hera Purifying cleansing Oil 先啦
呢枝落妝油含有太平洋專利清潔成份, 所以用完它之後都唔會乾爭爭
而且它在未使用前係會分開裝的,所以第一次使用時
大家要就做多少少野啦,首先當然就係撕開個保護膜
然後就再換上那枝汞汞就可以用囉!!!


本身落妝油係透明庄的,以小妹既臉型汞約2下既份量
小妹就試下將它用落我既妝上面睇下又落唔落得乾淨先


今次小妹既妝容都比較重一點,我連埋眼妝一齊落就用左兩次份量
就總算可以完全落哂,但係d 睫毛液仍然都係差一點點的
或者大家可以先抹一抹眼妝部份,再用它落面部妝容啦


不過它的清爽度絕對不錯的,因為我用左它之後真係完全沒有乾爭爭既感覺
即使冇即時搽野/洗面都可以keep 住乾爽,
絕對岩d 化淡妝既女生唷!!!


落完妝,其實都需要使用洗面再一次清洗肌膚架
而今次我就揀選了呢枝同品牌既
Hera Siky Cleansing Mousse


呢枝洗面同平時我介紹過的有一點不同
它雖然也是泡泡的,但係它有一點的像活氧碳酸感覺
它的泡泡比較堅挺一點,唔會擺一陣就會完全消失咁架


小妹就將手中汞出既泡泡,再分開係臉既五個位置
再慢慢地按摩一下令肌膚清潔一番
我好喜歡呢個洗面泡泡呀!!!


洗完面當然少不了要用上爽膚水對嗎?
或者你話你比枝牛奶大家睇做咩事先
其實嗎....呢枝唔係咩牛奶,呢枝係一枝【天然山羊奶精華水】
或者大家都可能未見過/未聽過它
其實呢個品牌就係趙成雅22 係韓國著名化妝師Chosungah 既自家品牌


呢枝精華水含有天然山羊奶精華及蛋白提取物
助膠原蛋白生成及抗老化增加皮膚彈性
同埋佢真係有陣陣既奶既香味,同埋倒出黎既精華水都feel 到好牛奶咁


將一面的化妝棉抹在肌膚上,把角質清走之外
仲可以再拍打一下令精華水再吸收於肌膚上
如果懶一點可以把它當作是爽膚水使用再搽上精華呢
如果乖乖的把它是肌底液使用的話就絕對可以令肌膚變得柔軟
就好似bb 肌膚一樣,咁柔軟啦


今次三位既主角,我最喜歡既當然就係洗面產品啦
因為它的泡泡真係令我完全意想不到的,洗完面鼻既毛孔都好似自動開門咁
會有dd 粉刺頭會走左出黎,如果係呢個時候再使用黑頭貼等等產品就會
更會有幫助啦,但係絕對係用唔會貼住肌膚既產品
其實會令毛孔更加大架,所以就盡量揀番d 唔係有貼力既產品啦

暫時Beauty Town 網站仍在處理當中,不過快就會將大家見面架啦
想了解一下更多它家既資料,當然少了不可以上它的專頁看一下
有很多韓國不同品牌既資料架!!

Beauty Town

Offical Website:

希望你既Keep 住支持呀!!
文章暫時分享到呢度,記得要看看我下一篇既更新啦!!!

**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由Beauty Town 提供##

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^



























留言

熱門文章