【保養】。★天然。無添加。Janjira ❤ 紅石榴天然護膚系列 。★。

自從肌膚出問題之後,我真係好小心好小心去揀選護膚品
因為真係可能一個或者少少既化學成份既產品
都可以令我肌膚即時變得敏感乾燥
最重要就係天氣開始轉涼更加變得更乾
也要開始著重比較保濕既產品

但係隨住時間既離去,肌膚也同樣會跟住年齡一齊流失
所以係我呢d 年紀都時候要使用上抗衰老既產品
唔好話唔洗就要用呀嗎?
想第時仲係可以做到美魔女就一定要做好抗衰老呢個Item

而近來小妹就有機會一試這個由泰國引入既品牌
JANJIRA》 
Janira 本身就係泰國著名護膚品牌,同埋它們本身就係天然無添加
所以我就絕對用得好放心啦!!
同埋今次我選用既呢款【紅石榴天然護膚系列】
加上紅石榴及巴西莓兩樣都是超強抗氧化劑,有助於防止老化 
超強抗氧化和天然的抗衰老成份,抗衰老必備之物


今次小妹會分享這個系列中既其中三件產品,
包括有精華,眼霜及面霜

首先要介紹的就是【天然紅石榴藍莓抗皺精華液】$420/30g


今次精華會跟平常我使用開的有一點不同
因為它不會太過於接觸空氣問題
原因就是它是以扭動型式去轉動個咀口,用完就轉番入去
咁就可以減少左接觸空氣既問題,亦減少左氧化啦

而本身樽雖然係紅色但係都帶有一點點的透明感
所以想知道枝野用剩幾多都唔洗盲中中啦係唔係?
而精華就有一點淡黃色,而且有陣陣的石榴味tim 
爽地又夠清爽而且又有一點滋潤不錯的!!


來給大家看一下我仍未使用的效果
朝早的時候我的樣子絕對是眼腫臉腫
唔講真係以為我比打左一餐的呢!! 


而我自己就會泵出約兩下的份量,就可以有效地搽足整個臉啦
首先我會將精華先用手指點於下巴,再往兩邊的方向向上拉
然後再點一下在蘋果肌位置由內往外拉
額巴同樣地向上拉就可以做到提昇的功效
雖然時間會長一點,有時不妨一做唷
由其好似我呢d 間歇性水腫既人仔,做一做個臉都可以尖番d 呀


最後再摔熱自己雙手再於面豬丁位置,額巴及下巴用整隻手按一按
令精華更加快吸收於肌底內,幫助令肌膚吸收
搽完你話會唔會一個月睇到有明顯效果,說真的未必完全睇到
始終天然既野都係要時間去改變既


不過我自己對呢個品牌認真有驚喜,雖然我自己都有幾款產品係由泰國
買番黎自己諗住試下架者,但係又真係不錯
估唔到呢個Janjira ❤ 更加有驚喜,
加上它也是天然的產品,用起上黎都更加令我歡心
唯一要說不好的問題就是它的樽設計,雖然以扭動設計係唔錯的,
但係佢個出口位同個樽邊相距太遠啦,有時泵完都會流左d 係樽邊位
同埋價錢上都尚算比較貴,但係我自己就覺得值的

稍後時間我就介紹埋另外兩款的產品給大家認識,希望你們也喜歡^^
如大家也對我今次介紹既有興趣的話,可以到All-Ways 的店鋪購買

All-Ways 無 添 加 天 然 專 門 店
地址 :  (旺角店) 九龍旺角西洋菜南街1號兆萬中心3樓318號店
            (尖沙咀店) 九龍尖沙咀彌敦道36號 CKE 商場 2樓120-120A號店 (地鐵站 C1出口)


或者上網購買也可以唷!! 它們也有大量的產品資訊跟大家分享的呢

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^
















留言

熱門文章