【美妝】遮暇。控油。持久 ◕‿◕ REVLON ColorStay 底妝系列♪゚

底妝對小妹而言,係我化妝最重要既一環
因為本身我自己唔係天生麗質,真係唔係搽少少野就可以好完美既女生
好多時見到小妹都係用番眼鏡遮一切,如果真係叫我完全素顏唔帶眼鏡既樣
出到街你地都可能未必認得我
(天音: 其實真係好似冇咩係街有人同小妹講認得我=口=)

加上本身也有不同品牌既粉底小妹也試過,但係始終有一款開架品牌
真係一試愛上,它真的是Long Keep 又可以遮暇
最重要係可以控油同埋佢價錢唔貴!!!!

今次小妹嗎又想介紹多一次,我上年年頭也介紹過的粉底液
它就是 REVLON ColorStay 持久無瑕水潤粉底液(可按我回顧)


 而事隔一年之後,小妹又想再同大家今次呢枝大愛之物
上年的那枝雖然仲未用完的,但係竟然在小妹不會每天化的時間
也可以用剩1/4 枝,我想大家會知道我有多寵愛它吧?
而今次唔會只係單單介紹粉底咁簡單啦
仲想介紹多兩款既底妝產品,讓各位也可以靚足一整日啦

好吧,就等小妹介紹一下今年既底妝三寶
包括有早前曾介紹既【持久無瑕水潤粉底液
另外有粉底液當然也有粉餅對嗎?
係今次文中介紹也會有同系列既持久無瑕兩用粉餅】 
最後當然少不了最後必需擁有既 持久無瑕遮瑕膏】


要試妝品就要迫大家看看我的殘樣對嗎?
不好意思也是看啦,唔係點知有咩比較係唔係?
最重要可以比較我同上年既文章會唔會有唔同呢?


係分享呢個粉底之前,當然要搽番個Bass 打打底先得
或者好多朋友都可能會話我搽既防曬或者BB Cream 都話可以打底
咁仲洗唔洗再搽呢?小妹既建議就係多一層保護多一層隔離啦

而今次想介紹比大家識既就係Dermacol 
或者大家唔會太認識到它, 其實佢已經有超過50年既歷史
而且今年仲成為韓國小姐比賽既指定化妝品
我想能成為大會既指定化妝品,我想應該一定有它的特別之處

就等小妹今次先介紹一下它家的
Dermacol 絲般平滑妝前啫哩
($150/10ml / $230/15ml )


望見枝野咁細枝但係好似好貴咁?
小妹收到的第一時間都有呢個感覺,但係真係一分一分貨
看看下面的圖,一粒花生的Size 已經可以足夠搽哂成面
平時?我起碼都要搽個5毫子既Size 先夠用


今次呢個Bass 特別在於它這個透明啫哩可撫平細紋,毛孔,減少表情紋產生,
防止積聚的皺紋。令皮膚有如天鵝絨般柔軟,
為妝前打好基底,令妝容更貼服,細緻持久。


搽好Bass 就當然要粉底啦,同樣它的粉底沒有什麼大改變及加強版等等
小妹不作多介紹它的東東,直接來看看我的示範好嗎?
首先按回大家需要的份量,近來小妹跟不少的化妝師上堂也說明
"第一次泵粉底唔洗要好多,多既話又會哂野同時可能令個妝容更厚
所以情願拎出適當的份量再慢慢再泵少少啦"

同埋化妝師朋友教左我,搽任何液體庄既粉底產品,最好都係先在手背
把粉底印開,才慢慢上面,咁樣粉底就唔會太厚同時又唔會太白啦


我不來一個半面作對比啦,因為今次我實在太有分別了
最重要它將我既問題完全遮蓋
最重要係連毛孔都遮到哂,所以你明白為什麼我那麽愛它啦


然後再用上遮暇啦,其實它家既遮暇我已有聽聞不錯的
今次小妹就會試它家03色遮暇($88/枝)


呢枝遮暇跟我用過有點不同,首先它不是膏庄
近年小妹也體驗了不少是液體庄的遮暇,
不過似唇彩設計的遮暇真的是第一次體驗唷!!!


我會先把遮暇點在我的黑眼圈位置
當然要遮埋到暗倉的位置吧,再用手指用“印”既方式去令遮暇液貼近肌膚
而眼肚位置就是用上手指以倒三角的方式輕推
掃完一邊之後先再印就可以完成囉
我好喜歡呢款遮暇好易控制同埋份量可以大又可以小一點
最重要價錢絕對吸引嗎!!


然後就輪到底妝的最後一部份啦,呢個粉餅可能佢多用途功效
如今次我把它當作碎粉之用,同樣它絕對係補妝之選
同樣也可以作粉底之用既!

而今次我就揀選#150 既粉餅,看下去好像有一點深色
不如來看一下會否過深還是剛好呢?


首先我會用上碎粉掃在粉餅上,以“輕壓式”去領取碎粉
這個是dior的化妝老師教的小方法,
咁就可以拎到最多的份量同時又唔會攪到啲粉周圍飛啦


 平時小妹就會好直接係個面周圍掃,摸到唔淋就覺得沒問題
其實最好都係以拍打的方式,咁就可以每個位置都可以有薄薄一層的
而眼肚位置反而就會建議用細掃去輕掃一下就可以囉!! 

當然嗎,大家出街當然要補補妝,
平時我自己都係用手指印在粉餅個度,其實呢又係唔係咁岩啵
反而係成個撲向粉餅掃一下,咁就可以啦
然後再用背部的撲打散面部既粉就可以囉~~


今次小妹的底妝分享就去到呢度啦
而小妹當天也化了這個小小的仿韓妝,沒太大的顏色
但係形造一個感覺精神一點的妝容就是嗎


唔知大家睇到我呢度既分享會唔會明白為何我那麼愛它呢?
早前小妹個多星期也不太敢搽上彩妝產品
就是整個面突然瘋狂地爆暗倉,好完幾日又黎料
所以化妝都唔係好敢,今次見到暗倉開始謝啦
而呢個粉底真係好得,可以看看我的粉底相已經好明顯
暗倉印完全遮到哂,加上有埋同系列既遮暇膏就更加完美啦
今次小妹就介紹住底妝系列,希望大家也喜歡
以上產品可在屈臣仕有售


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^




留言

熱門文章