【活動】由護膚到妝容。由坐姿到Pose ♬ 教你當位完美女生✿

近來小妹喜歡在街上看人,喜歡雜誌的Model的妝容及Pose
希望可以改善一下自己既衣著之如,最重要希望可以跟到一下好睇的妝
起碼唔會嚇親一路有睇開小妹Blog 既朋友們嗎
早前小妹就有機會可以跟著名模特兒 【何紫綸 Ann 】
由護膚到妝容最重要就係學她點當上一位Model 嗎

首先老師就教我地用兩隻手指(中指及食指)
可以在做好護膚既時候就由額頭按至眼部
當然咀嚼肌也可以按一下就可以改善水腫問題


然後當然要用上今次主要要介紹既主角
Little Magic小魔法美肌櫻花霜$280/30ml 


今次呢枝櫻花霜原來已經係改良版,之前已經推出左一段日子
它今次以一枝好似香水型態,單是外型已經好吸引女生既目光
最重要係它既是護膚品又是化妝品,它可以做到膚色亮白、瑕疵修飾

以植物複方提供極佳的保濕和抗老化修護特性;
塗後膚色亮白、瑕疵修飾,是歸功於萃取自北海道櫻花的天然色澤,而非化學色素。
盒面字眼寫明「早晚適用」,皆因成分是以保濕美白舒敏修護為大前提,
如植物複方、玻尿酸、乳果木油、洋甘菊、維他命B3等
沒有添加礦物油份,不阻塞毛孔。

老師教我地把櫻花霜由內塗向外,慢慢地掃
會看到麻豆的肌膚會慢慢地亮白,不過它是自然一點的
絕對不會像平常的BB / CC Cream 的那樣會太顯白的


由於當天小妹的位置不是拍得太好,那我跳過老師教的Step 
遲一些再自己跟大家分享,來看看老師用上櫻花霜的為麻豆先化日妝的樣子


老師教我地一個搽唇膏既小方法
原來平時我係搽左搽右約 2次後,之後就用紙巾印一印
其實係錯同埋做唔到想要既效果
老師話要做到豐盈既效果,最重要係搽個下
首先就要將唇膏/彩 由唇山位置慢慢掃向左以右邊
就可以令整個唇色更完美啦


將日妝轉為晚妝,主要就是將眼影加深
如用上啡色黑色的眼妝等等,最重要就要加重了眼線的位置
另外再補補胭脂唇色等等
最後當然弄一下頭髮那晚上跟朋友去飲下野就可以囉


化妝呢家野始終要實戰先可以學得懂
不過今次小妹最期待的當然也是跟老師怎去擺Pose 啦
有時自己想去影Snap 看到很多Blogger 擺的Pose很美的
可是到我的時候又好像變了另一樣東西的

老師問我地如果等車會點企呢?或者我等車等得耐
個人都會Hea Hea 地咁企,但係Ann 教我地企都要企得有美感
就好似相中既老師咁企,同樣都係企點解人地企出黎有美感
而我呢?就擺到明話你知我企得好攰啦

同樣同係一隻腳冇力咁企,但係個人就真係唔好HEA 哂咁樣
然後手就好似老師咁擺,成個Look 都變得唔同啦


唔知點樣做到?老師教大家一隻腳放鬆向前屈曲
簡簡單單一個動作就可以作為一個Pose 架啦


好啦,輪到我最大問題,就是叉腰~
成日都好唔明點解人地叉腰好好睇,
我叉親腰就仲更加明顯我肥上加肥啦~
原核叉腰都有技巧!!! 首先叉腰唔係真係叉係條腰度~
反而係叉係腰既下面,盤骨既上面
係呢個位置叉腰就會最好睇啦,真係又學到野啦今次!!!


另外老師也分享一個大家也很認同的問題
就是唔知點解去親飲宴d 相呢,永遠都係唔見得人
除左個D 正正經經影個d 啦,
即係個d 影你花絮個d 相呢~真係冇咩幾張係靚架
拿~老師就話作為blogger 們對於相機係應該極之敏感的
記得下次去飲就記得擺底呢d pose ,朋友比番d 相你個陣都唔洗泵心口啦


近來大家也可能會去謝師宴,會否穿上露背的裙子嗎?
又或者有時一些特別的場合也總有機會穿上類近Show 背的衣著嗎?
有時拍照也來好似Show 背的怎擺才會好看呢?
老師就教我們肩頭向外,手叉腰更向外就可以完美囉!! 


是夜真的跟老師學了很多很多的知識及Pose 
最重要就係可以認識一下呢枝連Model 及型像導師 Ann Ho
仲有著名Blogger Yoko都有推介既櫻花霜
不過由於我既肌膚暫時不穩定,體驗文遲一些再跟大家分享
但係可以做到有光澤之如仲唔洗落妝嗎,等我睇下係唔係可以幫到我
又快又方便地整個靚樣番工先~



希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^






.










留言

熱門文章