【保養】我在OFFICE 小秘密 ❤ 夏日必備的小法寶 。★。

其實嗎,認識小妹也有一段時間的朋友也可能知道我是一個蠻懶的女生
我是一個情願訓到最後一分鐘也未必早起身為自己做一個深層清潔的女生
所以我在OFFICE 一定會必備3-4款的產品在自家office的小櫃內

必定有的產品一定會有洗面,爽膚,面霜跟防曬!!
當然嗎,小妹也是靜靜雞地去做呢樣野啦
真的唔可以把公司當作自己家中嗎xdd

今次我就會分享幾款平時我會帶番公司用既幾款產品
同大家一齊分享一下究竟我番工會用D 咩
其實即使我平時幾早起身,洗好面搽哂需要既護膚品也好
回到公司,如果撞正個冷氣又神左~
我就好快好快衝去廁所去洗面!!!

如果你也是跟我是OL 的朋友,又是在工廠區的話
也知道在夏天有機會是多熱的呢?仲要冇冷氣=口=
近來小妹就帶上由椰子油做主要成份既兩款產品跟大家分享一下

椰子油大家可能會聽過可以改善濕疹,可以用食,仲可以搽埋頭髮?
 但係今次我介紹既呢個品牌------Orifera
就反而係為肌膚提供既清爽又可以有彈性既效果既

首先出場既就係Orifera 清爽潔面泡沫
(HK$195.00/150ml)


成份:  精純椰子油加入濃縮的植物精萃、維生素B5、C 和精油配製而成
用法: 擠出潔面泡沬, 然後嚮面同頸部以打圈動作輕輕按摩潔淨肌膚, 最後以暖水徹底清洗.
效用: 温和有效咁溶解臉上的彩妝同污垢, 令肌膚細緻光滑、滋潤有彈性,展現年輕活力.


今次呢個泡泡我發覺以小妹既臉形黎講起碼都要2泵先夠用
不過它好在就是唔會太快消失變成水
仍可以在肌膚上按摩多幾下先會變為白色的洗面囉


用泡泡洗完面後,雖然唔係特別變白的
但係的確它可以幫助清走面上既油脂,但係又唔會有平時用泡泡既乾感係臉度
岩哂係夏天出完去食飯番黎洗下個臉再戰啦


洗完面一定不能缺少的爽膚水吧!!
另外就要介紹的就是活力爽膚水 
HK$188 / 100ml


今次呢枝爽膚水我就絕對會擺在自家的桌子上
因為它是以噴霧的方式設計,係冷氣既工作地方幾需要隨時補濕架
而且它的份子也是比較細一點,所以就唔需要噴完之後仲要用紙巾印面啦


用上呢款爽膚水我會有兩者用法,平時在家我就會噴至濕透
 一定要濕透,如果唔係就真係冇咩特別功效架啦


而平時係番工期間覺得個面仔好乾既時候我就會拎黎噴一噴
然後將乾淨的手輕拍自己的肌膚咁就可以幫助改善保濕問題啦


輪到我認為我成日搽唔切野番工,番到公司第一時間要搽的保濕霜好了!!
呢枝保濕霜我就絕對大力推介啦!!
它就是Dermacol  24hr 保濕啫喱


點解我會咁大推呢款既面霜呢?就等我先分享d 簡介比大家認知先
AQUAXYL™複合物和透明質酸的保濕啫喱, 強效保濕, 防止乾燥。
重建肌底的水分平衡, 保持肌膚水潤。海藻提取物, 維生素和天然油脂, 
有效恢復皮膚的彈性, 再生, 保護皮膚免受傷害。
24小時至臻保濕鎖水,肌膚沐水新生,盈潤,飽滿,細緻.

但係呢個面霜都係以白色面霜為主,你以為仲要慢慢咁推開?
錯啦,其實它一推開就變成好水水的感覺
近來的護膚品為什麼變得咁神奇呢?


來一個小比較好嗎,其實在我皮膚最差的時候也是使用上它不斷為肌膚補水嗎
加上我是咖啡的長期用家,其實唔多唔少都有影響肌膚架
而家由未搽之前個肌膚好大既毛孔出現,加上出現紅紅的位置
但係搽左之後唔可以話冇左,起碼都減左紅
最重要都係可以源源的補水嗎!!!!


今次既爛面紀錄就睇到呢度先,希望將來比大家再望的不再是爛面吧
記得要做好清潔同保濕既功效唷~!!!!

**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由品牌提供##

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





















留言

熱門文章