【課堂】尋找韓妝既奧妙 ❤ 學習韓妞小妝容 ✧ Makeup Square Academy

每年的妝容也會有不同,跟衣著也有不同的潮流
就如早前的日本妝容,直至近年的韓妝大熱
即使一個幾出名的化妝師也好,都會不斷去其他地方去學習其他既化妝手法
可況連小妹呢d 真係化妝仲係小學雞既同學?

近來小妹有機會可以到位於尖沙咀既Makeup Square 
學習一下近來大熱既韓妝,看看我可否跟全智賢一樣擁有一個有光澤既妝容


今次我們的課堂形式跟平常上的很不同,
因為今次絕對是小班教學,當天只有我們四位女生
仲有兩個同事幫忙教授我地有問題既地方


係正式介紹呢個課堂既時候,等小妹又賣下關子先啦!!
今次教我地既老師Angel ,佢係第一批畢業於韓國三大電視台之一
MBC電視台旗下的MBC Academy Beauty School.
所以她也算教上韓妝既始祖呢!!!


係正式上堂之前,老師就想請我地四位女生當中一位
作為今次課堂既示範,今次就請來傻更更的小Wing 來幫忙一下


老師話要做好韓妝,最重要識運用了韓國推出的CC + BB Cream 啦
係Makeup Square 入面全部都會用上LESHA 呢個品牌既產品
唔講唔知,其實LESHA係MBC電視台專用護膚及化妝產品黎架!!

老師今次就介紹了三款LESHA 既BB Cream ,
我沒記得是包括有Aqua 既BB Cream
蝸牛BB Cream 同埋一個好似紅參的BB Cream 


來囉!!我們的導師Angel 就先為Wing 揀選了其中一款的BB Cream 
指我們都是比較年輕搽清爽一點的BB CREAM,
不需要搽遮瑕度太高或太滋潤的BB Cream 
最後揀選了水份的就可以囉,可以看到Wing 的不同嗎?


然後再用Prefect Cover Foundation (Yellow White)
作為T Zone highlight,同埋可以令整個妝容更立體
最重要就係做到少少脹脹地既效果(而唔係水腫)


最後再用上了Cream Shadow(Soft tan) 先幫眼底作打底之用
最後再搽上了Eyeshadow (粉紅色)為作眼影之用
平時成日都覺得搽上粉紅色會好易眼腫其實都係睇你點搽o者!!
睇下阿wing 呢個效果咪又幾好?
加上今次呢個眼影含有珍珠粉及紫水晶粉,
仲可以滋潤及保護眼角肌膚


好啦,睇完老師教我地係時候都要自己搽下先得架!!!
對著自己位置的燈光下,又沒有帶con 的樣子
係殘d 恐怖d 但係都係我黎架xdd


同樣我也是用上了Aqua BB Cream ,
用埋Prefect Cover Foundation (Yellow White)
最後用埋碎粉定左妝!! 看看這個我跟上面的那個我...
有多麼大的差別,希望大家別說平時的小魔怪的是騙人好嗎?
只是近來的肌膚真的很可怕,自己看到也有一點.....心痛


最後我的韓妝會如何?等小妹留一點後著吧!!
就不如等小妹介紹一下另外它家的化妝品吧~
最吸引到小妹的眼光就是以下的唇膏吧.....
美得很動人,很喜歡它的黑色包裝配以不同色系的唇膏
近來我最喜歡就是儲唇膏,因為看到不同的顏色就會非常興趣


也是介紹它家當中的眼影對嗎,看到有著不同色系的眼影
的確真的很想全部帶回家呢!!!
因為有d 顏色真係很少在市面看到,最重要它的甩粉程度很低的!!


好啦,今次小妹先將課堂內容先簡單地介紹一下
給多一點時間,小妹給予今次課堂教授的來一個實習戰!!
大家給我一些時間來一個給力吧好嗎?

**嗚謝 Makeup Square Academy 提供今次課堂及產品試用**
希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^
















  

留言

熱門文章