【妝品】✿ 防水。防油。防汗 ♬ Shu Uemura 打造最強眼妝 ✿

炎炎夏日,對小妹黎講塊面唔會瘋狂出油係最重要
所以我會做好保濕既問題令到肌膚出油都唔會咁癲嗎
不過呢,面就話可以改善到o者~
但係....眼蓋既油真係要諗d 計仔
所以小妹多數都會試盡不同既眼線產品
希望可以搵到一枝/種眼線可以做到防水,防油,防汗!!
最好呢~去游水都唔會甩就最好啦...
夏天啵,個個都想係落水個陣都Keep 住最靚架啦

而近來小妹也得知Shu Uemura  會推出一系列既Colour 眼線筆
共有二十一隻顏色之外,仲可以當作眼影之用!!
最重要最重要....係佢地可以 防水。防油。防汗!!!

我好好彩有機會可以率先體驗它家既最新推出既眼部妝品!!!!
炫彩防水眼線筆,持久啫喱眼線筆,
TSUYA 光感新肌眼部精華,prêt-à-palette六色眼妝組合


是否大家也看到很興奮呢?小妹當收到的時候也興奮不了!!
不如就等小妹來跟大家分享一下,今次當中既產品先啦
首先當然先要介紹最新推出的TSUYA 光感新肌眼部精華
對了!! 是小妹早前介紹的精華,幻彩的那種呢~~
是同系列的,然而今次它終於推出了眼部用的精華呢~
TSUYA 光感新肌眼部精華 ($380/150ml)

係今次呢個精華入面結合活性成分Rhamnose(活細胞新肌複合物)
全新馬栗皂素亮肌精華(Umaguri),只需7天,
有效重新Switch-on(啟能)新肌因子細胞,
肌膚逐層更生,重現緊緻彈性膚質,令雙眸顯得更圓大明亮
特別加入全新三重絲滑保濕複合物(Tripearl Complex),
可作為最理想的妝前眼部精華使用,令眼周瞬間變得明亮柔滑,
妝色彩更鮮明持久,為圓大明亮眼妝作出最佳準備,全面提升閃爍眼妝效果。


眼妝最重要當然就是眼影對嗎?
小妹今次也是第一次體驗Shu 家的眼影呢,
而今次呢個眼影套裝足足是有六色的!!
可以一盒眼影做到三種不同妝效
描畫眼部輪廓、眼影主色及光影效果。
仲有四種色調選擇,一款啞光打底色調、
兩款啞光輪廓色調及三款眼影主色。

然而小妹今次就有機會體驗四種不同色系中既
黑白眼妝組合
(左至右) M Black 990, smokey grayish black*, 
mon shu smokey gray, G silver, 
G white rainbow, M white 907
($480/盒,共六色)


當然少不了,有今次要介紹既主角
21隻色種既炫彩防水眼線筆同埋黑色持久啫喱眼線筆,
今次小妹就會體驗左第一次試既顏色
-ME金屬紫purple 71
做到閃爍妝效:G鑽閃銀silver 92
同埋M淺啡色earthy brown 82*
以上每枝$190 ,共21 色
黑色持久啫喱眼線筆 ($200/枝 共兩色)



只係筆既外表,都未知道究竟佢算係咩色,
就等小妹來跟大家看看它的色調吧~
最給睛反而是當中的紫色,是有一點閃粉效果呢


係分享妝容之前,我想先跟大家同大家來個小測試先
我要睇下佢係唔係真係咁防水先!!
所以今次我就將手背在水喉下沖水沖約30秒既時間
睇黎好似都係冇點甩啵,係好似啞色左少少者


我知道大家可能會話,咁你沖水都可以係冇事架啦
因為小妹都試過沖水影相個下冇事,一抹就成個眼妝甩哂
今次我請來我男人幫我手摔一下,睇下佢又甩唔甩先
經過我男人大大力咁摔之後....黑眼部份係有水沖完
再比佢摔一摔都有少少化左,其他Colour 眼線部份就淺色左少少啦


好吧!! 來看一下手殘妹的眼妝示範好了
今次小妹想分享兩個不同既小魔怪,又睇下大家喜歡那個我啦
好啦,好似平時煮食節目~由於時間關係小妹已經準備好底妝既部份
可是樣子好似仍不清醒的,也許近來真的很攰.....


首先,小妹就會搽上
TSUYA 光感新肌眼部精華作為打底之用
當作眼Bass 的功效也可以唷!!


唧出約一粒小黃豆的份量就可以囉,
再慢慢用手指將精華印開它,同時也可以作按摩呢


然後再搽上於六色影眼中既M white 907
為雙眼打作底之用,其實它的白看似沒什麼的樣子
其實也是很實色的,如果搽多幾下應該可以真係當作白色的部份呢


然後我用上了mon shu smokey gray
再一次搽在整個的眼蓋上可以看到有一點灰灰的色,
其他它帶一點灰灰的,我也把它用作底色


炙後我就再用上smokey grayish black
搽左眼頭的部份然後再慢慢慢把它Ban鬆
令整個眼頭不會太實色,而且有一點漸變的


最後在我也會在眼尾部份再次補回mon shu smokey gray
為左雙眼更有神既關係,小妹就想加上一點的閃閃效果
我就會在眼蓋中間位置搽番G white rainbow
再用掃慢慢地Ban 鬆咁就做到d 自然效果啦


近來小妹看過了不少化妝師介紹,要自然既妝容唔一定要黑色既眼線
因為有陣太過實色既黑眼線更加令妝容變得唔自然呢
所以今次小妹也用上了淺啡色earthy brown 82
畫上外眼線既效果,加上它顯色度不錯
如果唔係我眼影唔係咁深色可能會更加顯色啦


最後我也用上黑色持久啫喱眼線筆畫上內眼線,
其實小妹一路也不會畫上內眼線,因為我覺得好似好恐怖的
最重要係我唔係好識畫,今次初試牛刀~
唔知大家又覺得我畫成點呢?係唔係比起之前更圓呢?


小妹搽番d 胭脂加埋d 唇膏就成為我日常既妝容
呢個比較平淡一點,也算是自然一點
你會喜歡這個淡妝一點的小魔怪嗎?


冇可能小妹介紹左咁多隻色反而介紹得咁少比大家認識架嗎
我再來轉一個小妝容,今次我會再一次運用上六色眼影中既Black 990
我只可以跟大家分享,它的出色度絕對令小妹估唔到
單單一搽已經出色到咁既效果,所以大家想一盒眼影走天下的話
絕對是適合之選~因為它已經可以代替了眼線的部份啦


當然要換妝,當然不能再一次是淡妝的嗎
所以我今次再一次運用了鑽閃銀silver 92 作為開眼頭的
再利用了金屬紫purple 71 在眼尾作為一點點啜
可是不知為何畫在我的眼尾上.....沒有那個閃閃的效果?
當然如果大家是想去Party 或者是跟朋友去飲東西的話
絕對可以在眼蓋中間搽上了G silver 作為更閃既效果啦


最後呢個妝未必是好濃好濃的,但係比較剛剛分享的眼妝會有一點不同
今次小妹就會作出一點Cool ,一點惡的樣子,但係我好像惡不起嗎
你又喜歡那一個小魔怪?呢個野性一點的我?還是日常淡妝的我呢?


不論你喜歡那個我,我也希望大家喜歡今次我的小分享
小妹絕對不是化妝達人,也是手殘女呢!!
所以希望大家如果認為我的妝容不好看也好,別踩得那麼盡吧xdd

今次小妹有機會可以率先體驗了Shu 家的眼妝產品
絕對又興奮又開心,小妹從來也未試過它家的眼影.胭脂等產品呢
然而我可以試上三款的防水眼線筆加埋它的黑色持久啫喱眼線筆畫
也真的令小妹有驚喜呢!!!估唔到咁有效果

不過嗎,雖然它們雖然出色度是非常高,也是非常好畫的
但係嗎,它們的筆芯非常是幼軟,
小妹已經不小心地弄斷了我的銀色眼影筆呢~
加上黑色持久啫喱眼線筆畫的轉轉問題也令小妹有困惑
因為它嗎,是只可以轉出未能轉回內的~
所以大家用的時候一定要逐少地轉動唷,唔係又會弄斷它們的啦

當然以上全部也是小妹的個人意見,不代表是所有人的
如果大家也有興趣的話絕對到各大的Shu 家專店去體驗一下
始終試於小妹既實物,跟大家去體驗也未必一樣嗎!!!


今次介紹左呢兩件孖寶,你地又有冇興趣先?
如果想了解更多,當然就要上去它家的專頁詢問/查詢一下啦

當然最詳細產品資料,當然要看它家的網頁吧

少不了要介紹一下我早前曾體驗過Shu 家的分享吧,化妝品系列: 

另外也有它家既護膚品系列吧:

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^














留言

熱門文章