【保養】讓美白變得更有光芒 ◕‿◕ 一同體驗 Shu uemura 速白孖寶 ♪゚

近來小妹介紹的通通也不是美白產品,反而是保濕的
大家是否也看得悶悶了?是否有一點想不看我的新介紹對嗎?
不要吧......不要不看我的文章好吧(撤嬌地用國語說xd)

近來上班也給陽光曬得有一點傷
我仍未去過任何的沙灘/泳池,但係已經看到自己的臉跟手好像有點黑
我想原因就是我每天在坐巴士的時候,那個太陽經常經由窗邊曬到我的肌膚
唔知如果又係搭巴士既朋友又會唔會有咁既苦惱呢?

所以可以揀的話,我一定會坐在下層的走廊位
但係始於想就係咁想者,小妹搭的巴士是特別車
只有特定的那幾個班次,總是懶床給人家坐了好的位置
應該咁講....有得坐已經係一個幸運了xdd

為左避免我再愈黎愈黑,要美白也要白得徹底,
所以我呢今次就想同大家分享一下我近來新體驗的美白產品
它就是Shu uemura 的速白系列
分別就有左手面的--TSUYA光感新肌精華
及右手面的全新的---速效亮白注氧泡沫面膜


我想如果有留意shu 家產品的朋友或者是對小妹一路不離不棄的朋友
也有機會看過小妹介紹過它家的TSUYA光感新肌精華
 HK$580 (30ml)/ HK$715 (50ml)


呢枝精華早前小妹已經十萬個喜愛,主要原因當然就是因為它當中的精華液吧
而近來它家也把精華推出了不同的Size ,
包括有25ml ,50ml 及近來新推出的75ml 既版本
早前我也有一枝25ml 的唷,可惜原因它就太滑...
那個流線型的樽身已給把它跌得有一點重傷呢

不說太遠了,就跟大家分享一下它的好處吧
等大家未看過/不清楚呢款產品究竟有咩咁好既朋友知道啦
今次呢款既精華由樽身到精華內也真的令人很驚喜

首先精華是以泵庄設計,然而精華內的顏色不再是單一的透明/白色的
反而是帶有一點點的幻彩顏色,很特別的呢!!!
另外也本身是含有活細胞新肌復合物 高科技微細分子科技,
令活性成分可直達肌膚最底層,搽完之後仲可以將D 護膚品吸收快3倍

加上它是由內至外修護肌膚,
最快日已見到 健康、完美、飽滿、光澤、均勻膚色
好似講到咁好咁樣.其實真係有數據去支持架,當然唔係空口說白話啦
係日本最出名既美容網站@Cosome 中就連續7星期 No.1 最具口碑的精華
仲有100%試用者都希望立即購買 
(^124 名亞洲女性連續4星期每天使用產品兩次。)
↑ 呢個我認同呀!! 因為我自己都好喜歡呀!!!!


再一次跟大家分享一下我今次的體驗吧
它今次好似更快地吸收在我肌膚上,我輕輕一搽就已經吸收哂
連小妹影相既時候都已經開始完全變得不見了!!
搽完它們,平時可以搽番面霜就可以
又或者搽番係Bass 化妝都冇問題,但係今次既然講左係孖寶
今次我決定唔搽面霜,我要搽上美白面膜


呢個面膜跟平時我介紹的有一點不同,它絕對不是紙的
不是平時再要清洗既面膜,它就是Shu 家的新推出的
速效亮白注氧泡沫面膜 HK$520/60g
曾經小妹也聽說過它家的泡沫面膜是不錯,唔知今次呢枝咁靚既面膜
又會係點架呢?係唔係一樣咁好用架呢?


今次呢枝面膜係以溫泉注氧亮白修護,
所以就做到又美白同時又保濕啦~
加上它集合左高效美白精華、密封導入效果及滋潤3重功效
可以即時提升肌膚明亮度,煥發健康的白裡透紅美肌
最重要係它人含有高效美白導入精華Actyl-C 10x, 
有效減少皮膚黑色素達20%*同 10*美白精華滲透力

係用面膜之前就記得先要搖勻左佢先啵,
唔係就吱唔到d 泡泡出黎架啦


搖完之後,就可以吱出約兩個乒乓波既Size
不過小妹的好似唔係太夠,多番少少會更好啦
它是帶有一點點的白色泡沫,不過真的,吱完就快d 搽上面仔度啦
唔係佢好快就消失架啦


把吱好的面膜搽好在整個肌膚上令泡沫覆蓋全面
而當中既高效美白導入精華Actyl-C 10x 鎖緊及導入肌膚底層,
有效減少肌膚黑色素,並從根源阻截色斑形成及肌膚變黑

除此之外面膜仲加入左CO2,可以幫助加強微循環,
可以並為細胞注入氧氣所以會Feel 到面仔會有d 熱
會有d 吉吉地係正常架,唔洗太擔心既
咁大約敷上約1-3 Mins 啦,它就會開始慢慢地溶解
慢慢就會見到得番少少既白色精華係個面度


最後大家就可以用掌心呢,用熱力把面膜中既精華
溶解在肌膚上面,不過我自己今次好似太多的白色精華在臉
我已經按左好多好多次面仔,都好似仲有d 白色面膜係度
所以我最後都係用紙慢慢印走面膜囉
唔洗再洗/搽野係面仔度可以直接訓架啦


我唔敢講佢一定係用完會白左,但係用完之後真係會有光澤左
 同埋個肌膚會明亮左更多,最重要係敷完之後真係好鬼滑
同埋更有彈性,好似雞蛋咁樣...
不過第二朝就麻煩大家要再洗一洗自己個面啦,
我認為好似Sleeping Mask 既原意一樣,
不過第二朝就一定要乖d 搽番d 野
唔係面仔就會變得更乾啦,唔係你敷d 正野都冇意思啦係唔係?
難怪我d 朋友都話它家的泡泡面膜是不錯的!!


今次介紹左呢兩件孖寶,你地又有冇興趣先?
如果想了解更多,當然就要上去它家的專頁詢問/查詢一下啦

當然最詳細產品資料,當然要看它家的網頁吧

少不了要介紹一下我早前曾體驗過Shu 家的分享吧,化妝品系列: 

最後當然少不了我早前也介紹過的TSUYA 光感新肌精華
有空也來看一下,我兩年前體驗跟我而家既分享有咩唔同?


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^












留言

熱門文章