【保養】✿ 控油。保濕。清新感 ♬ 在夏日仍然要Keep 住"零"油光肌 ✿

夏天!! 大家都會轉用美白的產品同時,我就極力叫大家用埋保濕
但係控油係夏天其實都係一件重要事,究竟...點揀一件好既控油產品呢?
因為大家一係夏天就會用上控油,但係如果下下抽乾d 油
其實仲會令肌膚更加乾更加冇水,最後呢.....
咪會更加出油囉,大家又可能話個個控油產品冇效啦

所以呢,小妹呢個麻煩人呢!!
就一定要用D Mix 既產品,而係點Mix 呢?
我主打必需要一定要保濕,而其他的就可以夾上控油或者美白啦

而今次小妹就想介紹一個我之前已經好喜歡既品牌
它就是REGENE ,早前我也曾介紹過它的牛乳白滑系列
而今次我就介紹它家最近推出的控油系列產品
淨肌系列-控油保濕】


今次呢個系列係以番清新的綠色做包裝
加上主要成份金縷梅及蜂王漿中的脂肪酸做保濕既功效
同埋含有天然青瓜成份,更加令整個系列都會更清爽

就等我分享一下,日常我會怎運用呢套新系列啦
首先我會先運用上呢枝 【淨肌潔面啫喱】$178/120ml


質地當然如其名一樣是啫喱啦,不過我個人認為汞一下就夠啦
因為我自己覺得它需要加上少少水溝黎用,
如果單單搽就覺得好難推,好難做出按摩既手法

同埋呢個啫喱一汞出黎就有陣陣的青瓜清新味道
最重要係在面上按摩時仲有陣陣冰涼感的,
小妹就極力推薦大家在夏天時早上使用
因為它除左可以係朝早清走在晚間既油脂之外
仲可以利用當中既冰涼感可以令面仔更加清爽
同埋可以令肌膚更加醒神


洗完面當然要用上爽膚水啦,係淨肌系列入面會有呢枝
好Fresh 青瓜味既【淨肌爽膚水】$198 /135ml


當中它成份含金縷梅及蜂王漿中的脂肪酸(10-HDA),
能有效調節油脂分泌及強化肌膚。
而倒出既份量當然可以約一蚊Size 份量啦
雖然爽膚水係淺綠色的但係們左係化妝棉個陣就唔太覺啦


小妹就會先再肌膚上搽好後,再將爽膚水拍打一下
不過對我而言就沒有什麼太大分別
就是它的青瓜味很爽,我自己都幾歡喜呢隻味道


搽好了爽膚水後,當然也搽上精華產品吧
也許小妹年紀都去到咁上下,所以一定要對自己既肌膚好好地
所以精華對我而言係好好好好重要既!
而家既我係365 日,不論早晚都會搽上~

今次要介紹的就是今個系列中既皇牌精華
【淨肌精華液】$$468 / 20ml


今次呢款精華含有金縷梅及蜂王漿中的脂肪酸(10-HDA),
能有效調節油脂分泌及強化肌膚。
柔和潔面配方含尿囊素及海藻補濕,
用後肌膚有冰涼清爽感覺。

所以係夏天小妹就會早晚使用上不同既精華
好似朝早,我希望肌膚會有乾爽的感覺,所以我會用上【淨肌精華液】
佢可以控制到油份之如又有保濕既效果
始終我呢d 打office 工既人,長期留係冷氣地方,
好易被抽乾水份架,所以用左佢就唔洗擔心控油既同時
個面會乾上加乾啦~最重要係連它用完之後都會涼浸浸架!!!


輪到最後一樣我要介紹的就是面霜啦,
不過小妹平時呢,實在太懶啦~
在朝早的時候多數都係精華後搽番防曬就出門口
不過今次呢個面霜呢~即使搽完面霜再搽防曬都唔會覺得好淋!!
它就是【淨肌保濕霜】$288/30ml 


今次呢款既面霜係以淡淡的綠色,但係質感極之水水的唷!!
而且它搽在肌膚上超級冰涼,係呢d 又焗又熱既天氣入面
真係超級棒,即時可以幫手舒緩肌膚!!

加上它好快吸入肌膚內,所以清爽度絕對係不錯的
可惜它的份量是比較少一點,所以呢個係我個人認為不滿意的小地方
由於家中的面霜實在丸多了,所以我決定把它帶公司作後備的


當然吧!!介紹好了日常的護理系列
少不了要介紹一下特別護理既產品啦
它當然是【淨肌面膜】 $288/50 ml 


上年試牛奶個個Mask 已經令我覺得呢隻沖洗式面膜估唔到咁好用
雖然都係要洗,但係真係有改善,最重要就係時間係5-10分鐘
敷住黎沖涼,沖完涼就清洗得啦

今次它家推出的面膜同樣跟上次的一樣也是敷上5-10分鐘的
【淨肌面膜】 $288/50ml


打開面膜後,也會見到跟早前它家的面膜設計是一樣的
今次的面膜是有點像薄荷的感覺,因為它的綠色嗎XD

而它的面膜同樣蘊含金縷梅及蜂王漿中的脂肪酸(10-HDA),
能有效調節油脂分泌及強化肌膚。
而且也蘊含洋甘菊及蘆薈舒緩肌膚,控油同時提供冰涼清爽感覺。


我很喜歡係呢個Mask 入面含有一枝小掃,因為用上呢d Gel Mask 
絕對需要一枝掃,但係有陣時去買都未必岩心水
我試過太鞋既,或者太硬毛既都有,但係今次呢個小掃
不論大細定係毛質也絕對好用呢!!

不過就絕對要坐定定去搽,好似小妹咁企係度望住塊鏡既話
就會跌到周圍都係,當然可能我d 份量太多啦xd
但係真係好似好多Jerry 係面仔度


只需要將面膜搽滿整個面仔就可以囉
或者你會答洗唔洗厚敷架呢?我個人認為呢隻就未必需要
因為始於佢真係極之水水的,加上太多的話它也會跌出來
所以普通的敷上也可以囉!!

雖然它看下去是極之綠色的面膜
其實搽在面上的時候就完全沒問呢個問題
仲要睇落都唔覺我搽左面膜咁xd
幸好近來的肌膚開始有點轉好了,唔係素顏嚇死大家就唔好啦


靜靜地等待十分鐘~或者你可以看電視打電腦也可以的
它不會不斷地跌d 面膜落身上xdd 就可以去沖洗一下面膜囉
由於小妹是習慣洗面→爽膚水→面膜→精華→面霜的
當然大家可以不跟我的也可以在面膜後搽回爽膚水的

今次敷完後會有少少乾的,所以就盡快地搽回保養品囉


係整個系列入面都係以番清爽既青瓜味道做主打
雖然它好似是控油的產品,但係當中佢蘊含多款的保濕成份
所以用完佢之後都唔會係令肌膚乾爭爭
絕對唔同平時有d 美白呀控油既產品咁鬼乾爭爭啦

同埋佢係幾款產品入面都有d 冰感
係朝早使用完之後仲可以好醒神同埋好清爽
係香港呢d 天氣絕對需要呢d 清爽同時冰涼既產品幫幫手

如果大家都有興趣今次小妹既介紹
除左可以到它家既專頁睇下之外
https://www.facebook.com/REGENE.HK/info

當然少不到它家的分店可以體驗一下啦當然要
包括有以下分店可以參考一下

旺角雅蘭中心1期1208-1210室 
電話:2308 1007 

鑽石山荷里活廣場1期342B號舖 
電話:3101 8303 

荃灣綠楊坊1樓F17號舖
電話:2308 1060

屯門時代廣場南翼2樓10A號
電話:2450 8082 

屯門時代廣場北翼3樓千色Citistore
電話:2458 2698

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^


















留言

熱門文章