【保養】✧ 即時給予肌膚強力保水 ❤ VICHY活水循環保濕精華 ✧

近來唔知係因為自身既生活習慣改變了,還是因為天氣轉變呢
我的肌膚變得愈來愈差,不要說毛孔粗大得嚇死人
就連面上也開始不斷爆粒粒呢,仲有一點缺水的感覺

加上又搬了家,加上又開始進行人妻的生活
的確身心也真的疲憊不了呢!!
為左要打救呢個差到爆既肌膚,小妹的確唔敢再亂用其他東東
真的蠻怕又會好像年初的時候,面仔紅足一個月
但係唔痕卻乾到有一點甩皮

不過係咁敏感又咁乾既肌膚唔用野又係死得
用左又怕敏感到爆,又怕惡化
可以點算好呢?係呢個時候我真係會揀上 VICHY 既產品啦!

大家可能話,點解而家春天啦啵?仲需要保濕?
平時已經好夠潮濕啦,唔係已經夠哂啦咩?
其實當大家以為潮濕,就係夠係保濕
其實唔多唔少反而更加抽乾水份tim

而近來小妹就為了打救我的可怕肌膚
就決定要用上了VICHY  早前推出的活水循環保濕精華


成份包括蘊含15種稀有礦物質的Vichy溫泉水,更採用10^高濃度透明質酸,
補充同時鎖緊1,000倍水份再加入專利醫學保濕成分「絲柔鎖水因子」,
在肌膚表面形成「生物鎖水保護膜」 ,防止水份流失糅合入角叉藻聚糖 ,
可恢復肌膚的屏障功能,舒緩泛紅現象。
 3種動力水活因子配合突破性活水循環科技,打開細胞間的水通道,
激發活水循環,水份均勻分佈於面部7大區域,360°潤澤全臉。 
適合敏感肌膚,有效舒緩、強化敏感肌膚及24小時深層持續保濕精華。
革命活水循環 全天持續均勻水潤

首先要比大家睇下我既殘爆既樣
真係要快DDDD 幫下手啦,睇見都唔開胃啦


首先我會先把精華輕輕在掌心加溫,然而再搽上肌膚上
慢慢地在肌膚上慢慢在按摩
個人認為它吸收不算好快,未必是否我既角質蠻多呢?
但它的水潤度我好喜歡!!!!


縑我煩也要說,大家要知道!!
一定一定別忘了搽上鼻翼的位置,那個位置是大家常常忘記
小妹也是呢,近來我加強地搽上那個位置
頭1-2次肌膚即時"拿"到幾下,其實就係因為我個個位置特別乾
當有水份的時候,肌膚就即時扯上水份啦
(如果大家拿左好耐,又紅又腫唔該即刻洗左佢,不過係拿一下/一陣的話,是正常的)

當然也少不了我們的最靚既肌膚,下巴位置啦
記得也要定期做好角質唷!!!


睇番d 相,個肌膚好似好鬼靚咁
其實差到自己都頂唔順呀,
唔好理我隻眼住xd 其實我d 毛孔真係大到自己驚呀
不過用左它之後,真係即時可以令肌膚飲左水咁~
加埋面霜個臉都即時可以飽滿一點啦

唉~睇黎我呢個面真係間歇性出事
加上我呢期咁攰,希望我個肌膚生生性性
唔好再出事啦,唔係真係好煩架
雖然我而家可以唔洗點化妝,但係都係唔好呀xdd


今次介紹既VICHY  活水循環保濕精華
其實真係比起之前它家推出精華好似更滋潤
更加保水,係第二朝起身仲可以Keep 住水潤
最重要係化妝個陣都冇咁易出油tim 呀
而家呢d 天氣就更加需要呢d 保濕產品幫幫手啦

最重要係呢個品牌既產品係完全岩哂敏感肌既朋友使用架
所以大家又好似小妹咁突然敏感的,
就最好用番d 防敏既產品,好似 VICHY 呢個品牌咁
完全可以幫哂手啦,希望大家都唔會有我呢個問題啦

希望大家也喜歡今次既介紹,
如果大家有興趣了解更多【VICHY 】既資料
可以瀏覽一下它家的專頁架
https://www.facebook.com/vichyhk?fref=ts

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^







留言

熱門文章