【保養】為肌膚減壓同時去黃 ◕‿◕ H2o+ 4-in1 綠茶抗禦系列 ♪゚

當一個人既年紀開始愈黎愈老既時候,就會發現我既肌膚就愈黎愈多問題
毛孔粗大啦,又有細紋啦,最重要係開始愈黎愈易殘
而家仲好似有少少黃tim 呀,唔係一嫁左就變做黃臉婆架

其實隨住年齡既增長,加上空氣污染的傷害其實真係唔多唔少
影響我地既肌膚問題,所以有時大家話點解買左d 好貴既
或者好名牌既產品都好似冇咩用咁既?
又或者好似個搽字,乜都冇咩效咁既

所以有時要針對性使用護膚品就係皇者啦!!
今次我呢,就想介紹H2o+ 最新推出既系列
它就是 H2o+ 綠茶抗禦系列


我想對於H2o+ ,大家認識就是Joey 是代言人外
仲有它的12杯水系列產品啦~
但係今次我要介紹既反而就係"綠茶"

唔知大家知唔知其實綠茶係對肌膚係有抗氧化既作用
最重要就係可以幫肌膚美白一番嗎
而今次小妹就想介紹呢個系列中既其中一款新品
它就是 Marine Defense綠茶抗禦面霜


今次整個系列也是用上綠色的包裝,配合番綠茶呢個系列呢~
係小妹既標題中,我有提出是4-in1?
究竟咩係4-in1 呢?其實就係今次呢個品牌中含有4大既美白系統
令肌膚在內可以加強保濕及儲水能力.在外就希望改善打以及軟化繃緊肌膚
係今次呢個系列當中更加以綠茶及人蔘兩大強效抗氧化成分,雙重去黃美白。
另一方面,為肌膚建立防衛屏障,保護肌膚細胞對抗自由基及環境污染的傷害,
鞏固及強化膠原蛋白合成,提升肌膚緊緻度及彈性,預防肌膚提早衰老。

當然也要介紹一下呢個4-in1健康美白系統

1. 抗氧茶類精華:包括綠茶精華及巴拉圭茶,
含豐富抗氧化配方,有助肌膚抵禦外來環境的侵襲,減少皮膚受刺激,
並提供舒緩作用,並可有效對抗自由肌的傷害,延緩肌膚衰老。
綠茶為公認的強效抗氧成分,抗氧化功能比維他命C多100倍,
比維他命E多25倍,保護及修復細胞功效出色。
而巴拉圭茶則含24種維他命和礦物質,15種氨基酸和11種多酚類物質,
同樣具強力抗氧功效。

2. 抗污染系統:蘊含人蔘精華,含有豐富的抗氧化劑,具舒緩鎮靜和保護作用,
有效對抗環境污染,加上海洋肝醣及七葉樹精華,
具有抗炎抗壓功效,能中和游離基的破壞,修復受損細胞。

3. 氨基酸合成物:包括來自肝醣、水解小麥蛋白等的各類氨基酸,
可鞏固膠原蛋白和彈力蛋白,令肌膚更緊緻光滑,
同時提升鎖水效能及阻截游離子侵害。

4. 海洋微元素導入科技:其蘊含鉀、鎂、鈉及鈣的獨特配方具
輸送及提升皮膚水分的功能,令肌膚長期處於水潤狀態,
並幫助吸收產品中的活效成分,強化肌膚抵禦防


來吧,跟小妹一同把肌膚去黃囉!!!


首先我會搽上相中既份量,
唔名既話先慢慢加,同樣啦,我係每篇文都好煩地講一次
有d 野唔係搽得就係好,反而又哂又阻塞毛孔呀
由其而家呢d 死人天氣~真係情願唔好搽咁多野上面~
薄薄一層就可以架啦,因為呢個都係一個幾滋潤既產品黎架


小妹會先把面霜以打圈形式地讓肌膚吸收,
都係個句...煩都係要講,個鼻位附近一定要搽
即使而家呢d 天氣也好,你以為出油就係夠哂滋潤
其實就係你肌膚缺緊水呀,所以搽多少少係呢d 位置其實都冇問題既


最後,我用上了保濕的精華跟面霜,我個爛面開始有點滋潤
不過毛孔都係有d 粗大,真係要d 時間打救下
有時想d 皮膚好番d,護膚真係唔可以懶

加上而家天氣咁鬼熱,搽番少少野夜晚訓教
做番個保護層都唔錯架!!


今次介紹既綠茶抗禦系列 已經係全線既 H2O+有售架啦
而小妹今次介紹呢個面霜既價錢都係$520/50ml

大家要留意,呢個面霜唔算係清爽物質,所以可以揀番夜晚使用
或者朝早Mix 埋BB Cream 咁用,咁就可以夠保水之如又可以貼服一點啦,
今次H2O+ 既新系列也希望大家會喜歡吧

希望大家也喜歡今次既介紹,
如果大家有興趣了解更多【H2O+】既資料
可以瀏覽一下它家的專頁架
https://www.facebook.com/H2OPlusHK?fref=ts

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^













留言

熱門文章