【生活】跟好友當位彷藝青 ❤ 跟我走進不一樣的藝術世界


看到這個照片,大家是否也認為小魔怪有文藝氣色吧
看看別人的畫作,了解一下其他人的想法其實也是一個不錯的事
雖然我自己對於畫畫是絕對不懂亦沒有呢個天份
所以也很喜歡欣賞別人的畫作

早前復活節假期,小妹就跟好友曚曚去了一個特別地方
呢個地方我地一路也說要去行一轉,可惜次次都因為時間夾不上
或者有一個地方令我更想去先既關係,把它一路推後

但係正因呢個假期,我地又來一個快閃約會
來呢個我地一路也說要到的地方
來一個小小的Snap,不過未知是否當天自己的狀態不佳
今次的照片不算有太多的Pose 及特別
而且有一點揀錯衫tim ,所以大家睇下去別把我踩得太勁吧xdd

今次小妹的衣著以有一點番工OL Look 的出發
主要想介紹一下我的新鞋子及小手袋
不過衣服也是新買的,可惜好像配錯了下身


不如等小妹先介紹一下我的小手袋吧
其實它的價錢絕對不會是小妹會選購的
我不先說上牌子,但係它的價值是$1xxx 的
說真的,不是早前我中了一個品牌的現金卷
這個袋子絕對不會是我的首選及會購買的


其實呢個袋子的品牌就是
日本牌子【SNIDEL】
如果大家有買開日本衣服對它絕對不會陌生對嗎
今次的選購的袋子好似有黃色仲有白色的,
但係個人認為黃色會較為Shap 一點,加上我用白色的東東
好易會令袋子更快Dirty 的,所以也揀選了黃色

雖然它袋子細細但係其實都裝到幾多野架,
小妹最勁可以裝上了電話銀包,散紙包,
相機(OP-pen6單機沒有相機袋)小型的化妝袋子

雖則佢係好貴,但係絕對都唔係一件好袋
因為呢,佢會因為同你件衫既磨擦食左d 色落個袋度
即使用埋抹皮沙發個d 野都抹唔甩呀~
好彩個袋唔係真係自己拎錢出黎買,唔係我真係心痛到爆
同埋呢個小袋子冇拉鏈架,所以一定要每次也索一索實它


大家想到沒有?我跟曚曚去了那兒彷藝青呢?
其實我地就去了位於土瓜灣的【牛棚】
黎呢度唔難黎,只要你人識得黎土瓜灣就得啦
幸得曚曚幫我呢個路痴搵車,唔係我真係唔知點黎呢度

而呢個【牛棚】其實就係煤氣公司隔離,
 如果你係搭船黎到土瓜灣,去【牛棚】都唔洗10mins
或者大家落到土瓜灣問附近既居民都會答到你既


當然還要介紹一下呢個好鞋子吧,它就是 Aerosoles 
今年春季的新款式,小妹當然少要揀選一對回家試試看它的本領吧
今次我揀選的就是花花的平底鞋,今季我看不了不少雜誌也興上花花的
所以我當然也要揀上呢個款式吧

它的鞋子特別之處就是它擁有鑽石形的鞋底
是用作防滑的作用,不過未知是否天氣太熱
小妹穿了一個下午,就出現刮腳問題
也許是新鞋的源固,大家也要留意一下唷!!


在這裡雖然位置絕對不是大的
半小時也真的行完了,但係來拍拍照的確是不錯的
就如小妹後面的紅磚牆吧,其實也是一個蠻好影的地方
曚曚的相片中,也有很多不錯的Pose 
只是小妹不在狀態而已XD


雖然呢度係細左少少,不過係呢度都有好多好懷舊感既地方可以影
就好似我後面呢個士多房,好有舊差房既味道架
當天我地都見到有新人去影Pre-Wedding
有時唔一定跟大隊去中環,赤柱呢d 地方
肯得去影,又比影既當然也可以找找呢d 特別地方吧


今次呢篇不算得是Snap,但係就是想跟大家分享一下呢個不錯的小地方
如果大家行街行到悶,又想搵d 地方睇下野既
除左科學園,歷史博物館,呢個【牛棚】
都係一個不錯的選擇,最後送我們當天的花絮給予大家
希望大家也喜歡我地今次既介紹


當然不要錯過我好友曚曚的分享吧,
我替她拍的照片也不錯的唷(自己讚自己xd)
希望你們也喜歡我們的組合,將來再帶多一點的景點跟大家分享吧^^

溫馨提示: 呢個牛棚好似收7點架,大家可以預番d 時間啦
出面有個巴士站,但係只往九龍灣方向
但係有個小巴可以去番旺角既,冇記錯係$6/人

番屯門既朋友,係番土瓜灣都有車番去架,
搭番61x 就可以囉,謝謝曚曚當天提供



希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^



                                 











留言

熱門文章