【保養】總是殺你一個措手不及 ✧ 打走一粒粒可怕的暗倉♪゚

一搭入夏天季節,出油問題就當然會慢慢嚴重起上黎
小妹興幸皮膚不算是暗倉肌,但係當整個人開始進入疲憊的狀態
好似身體內的毒素,就會突然地爆發一樣

近來的分享,也應該看得出我的殘樣子吧?
就是可能身體適應不到我突然的新生活
就會一粒粒的暗倉跑在面上,而它們不是細細的
反而是一粒粒極之大粒,仍未熟的暗倉呢....
回到娘家,妹妹也笑說我一離開家就爆到七彩
對呀!!我好想念在娘家的日子啦>.<

說回正題,幸好早前小妹有機會率先體驗了
曼秀雷敦推出的曼秀雷敦暗瘡除疤啫喱



當初說真的,我真的不知如何打上呢款產品
不過....好景不常,近來我反而極之需要呢個產品去打救我的爛面
雖然它是極之細枝,絕對唔阻頂~只係如果你生活在一個女人家中
就有機會被人把它埋藏左一個鬼祟位置
同埋今次它家的包裝以牙膏的設計,樽身也是較軟的
你一按就起碼唧出一粒黃豆的大細,會有機會有的浪費呢
所以我有需要的時候就會先輕輕搽在暗倉位置,
有多的就當然是搽上按完黑頭的位置啦
既可消毒,又可以幫助防止它發炎


今日呢個暗倉膏主要係可以幫助粒粒退左之後
可以令暗倉印消失tim, 當然要一些時間啦
不過呢....我只想講,佢呢枝去暗倉是不行的
暗倉完之後再搽番呢枝去印的就可以keep 住靚肌膚啦


今次呢枝去印膏呢,小妹開頭完全冇留意究竟佢係點用
一路都以為佢可以幫手消炎的,但係近來又爆多左幾粒勁野
反而又唔謝之如仲大粒左?問番一齊用過既朋友先知~
我誤會錯左原來係去印之物,不過近來小妹爆得太勁
一粒起完沒多久又爆多一粒出來,所以整個下巴也變得很花花碌碌的
暫時不作任何評價.但係個人認為它一定要改變一下它的包裝及份量就好了

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^










留言

熱門文章