【保養】。★ 給自己八天的時間 ❤ 給肌膚一個小重生。★。

在上一篇文章,小妹就為大家介紹當天既狀況
小妹回到家也認真期待要把它使用一番
睇下係唔係真係八日之後可以令肌膚有一點重生呢?

好啦,今次我要既小重生既主角
它就是【水源再生活膚精華水】 $460/120ml


今次既主角樽身設計都係以藍綠配透白既配搭
而呢個精華入面含有溫泉水成份5% 高濃度 
Life Plankton™ 水源再生因子及超過 30% 保濕成分。
所以如果大家睇到樽底好似有d 蛋白既質地/樣子
是十萬個正常的,因為我已經問左2間Biotherm 既BA
佢地話因為係天然成份,所以有咁既物質係樽底都係正常
只要係使用之前搖勻它就可以使用啦


打開藍子後就會見到有個小錫紙,在搖勻後倒出精華水
精華水會有一點優香,有一點蛋白的味道
最重要它好像水水的,但係唔會自動係手指流走
我仲可以係慢慢用手指搽係面度再按摩都仲得


好啦,就比大家望下我既護膚幾寶啦,
洗完面之後就可以用上爽膚水,之後就可以先輕輕搽上
呢枝【水源再生活膚精華水】,可以令肌膚更快吸收其他既護膚品
再搽上我早前也曾介紹過的精華液(可以按我回顧)
另外再搽上眼霜,最後搽埋面霜
咁整個護膚流程就可以囉!!
其實令呢枝精華水更加發揮,其實最好都係用番它家同一個系列啦
不過我又想試下Mix 不同產品,唔知有冇咩特別呢?


首先小妹先會把精華水輕輕地搽上於面仔上
咁倒出幾多份量既精華水呢?我就會倒上約1蚊左右
如果咁都搽唔哂先慢慢再倒多少少啦
之後就慢慢搽啦,好似平時搽精華咁樣
然後我就會用掌心為肌膚加溫,
唔知係唔係心理作用定係我既肌膚真係好乾呢
竟然當我按摩既時候竟然有一點滾仲要那那地tim 
不過好享受呢個為肌膚享受既時間


由於我的爛面已經慢慢開始爆發,我使用左3日就要暫時放棄所有產品
只敢使用上一些防敏感的或者就是用清水洗面啦
不過使用左呢枝肌底液之後,肌膚真係好似飲飽水一樣
連d 毛孔都完全唔見左,真係只係用左肌底液..
乜都未搽架!!! 最重要呢,佢真係可以令肌膚可以有光澤


大家又對於肌底液有咩想法呢?或者大家可能會講
天氣已經夠哂熱,仲要搽咁多樣野係個面度,
其實唔係仲更加令皮膚更加閉塞?
小妹曾經都有咁諗過,但係為左自己個面
我也唔想做左人妻,連個樣都唔理~
所以如果唔係真係攰到癲左,我都會每晚都會搽左肌底液
因為真係可以令肌膚更加吸收,咁就唔會哂左大家每晚咁努力咁搽野啦
不過最重要都係,記得定期要做好去角質既部份
唔係真係有肌底液也好,有幾好既護膚品都唔得架啦

想知道更多Biotherm 既資料,可以到它家的專頁參考

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^











留言

熱門文章