✧✦ 極速保濕小方法 ❤ 兩款Kracie 新品攪掂哂 ✧✦

平日睇到不少朋友講,想個妝容貼服一點,最好都係敷番個Mask 
令個肌膚保濕效果更好,咁個妝就會更加貼啦
當然有時間更加咁做啦~但係有時又要趕時間
但係個臉又乾到死咁點算好?

唔知大家有冇聽過爽膚水Mask 呢?
就是倒濕多張/一張較厚的化妝棉就分開多層敷上肌膚上的各部份
但係又邊有d 爽膚會較適合一點呢?

今次小妹就耍介紹一下來至日本品牌--Kracie
最新推出的2014 春季新品,包括有
保濕化妝水及肌美精緊緻彈力面膜


好吧,先等小妹介紹一下爽膚水先啦
今次呢枝【Kracie 保濕化妝水】
共有三款不同的味道,分別有大米/蕃茄/柚子

而今次呢枝既化妝水既構念係健康的食品理念和誕生,
大容量500毫升,適合全身使用。
最重要係三無-無香料、無色素、無礦物油、
加上它是弱酸性,性質溫和,通過過敏性測試。
所以連敏感肌既朋友都可以使用既

然而每枝既化妝水都有不同既功能,好似蕃茄咁
它就有番茄除了保濕以外,裡面含有茄紅素能讓你的臉部有光澤、
改善暗啞,保濕效果非常明顯。

而柚子方面呢,柚子成份促進肌膚再生,提升光感度,
令皮膚補充大量的水分,變得光滑

而今次小妹就會率先體驗一下,大米呢枝化妝水既!!
究竟佢會係點架呢?睇下我既介紹啦


而大米就主要係成份當中既保濕因子能提昇肌膚張力,
補充角質層所需的水份,讓肌膚飽滿細緻
而樽口就唔會好大,唔怕一倒倒到成手都係啦XD
我最怕D 化妝水個樽口位特別大的,一倒就倒勁大
平D 都話呀大佬,貴D 既一倒既真係肉都赤架嗎


化妝水是透明庄的,輕輕地抹一抹臉部
除左可以抹走臉上既角質,仲可以保濕tim
不過最重要係要抹完之後輕輕拍打臉部肌膚
咁就做到保濕既效果啦~

當然係夏天有陣時曬傷左肌膚,或者係熱天較熱令肌膚太滾的話
也可以倒多一點的化妝水於身體上及肌膚上也可以舒緩了

如果有時趕住化妝,但係始終唔得閒敷Mask 既話
可以用化妝棉敷上約5Mins 做一個緊急的保濕效果
最重要係大大枝,有排用>w<


好吧介紹好了化妝水,小妹就想介紹一款蠻特別的面膜給大家
呢款面膜跟平時我們用開的有一點不同
它就是【肌美精緊緻彈力面膜】28枚/ $56包


點解我話佢咁特別呢?因為佢它有一點像眼膜
它只是集中敷在你的兩邊的面仔
所以它內含是有28張但係實際就可以用到14次既


使用既方式十分簡單,只需要將臉膜貼上面仔度
點樣點最好呢?經過我試左幾次既效果
就係由眼肚位置,開始慢慢地貼下去
貼近鼻翼位置就可以囉!!


同樣呢個Mask 都係唔洗敷咁耐,最耐十分鐘好啦!!
最重要係當我以為呢個小面膜,會好易跌落黎
因為本時有d Mask 我坐係度做野/打文
個Mask 都會慢慢跌落黎,所以有陣時都會揀d 較貼面既面膜先敢用

不過呢兩張野,由我影相好啦,行黎行去,拎水飲洗手去廁所
就連不斷用電腦都係.....無。甩。過 xdd
所以小妹又幾鐘意呢個面膜啵


如果有陣時朝早起身化妝,而時間又多一點不如試一下我今次介紹既面膜
因為它可以令我既面仔更加滋潤,岩哂d 可能琴晚捱完夜
又或者蒲完之後第二朝個樣想精神一點既
倒不如考慮小妹既小介紹


今次既介紹既新品全部都可以係 SaSa 有售
不過暫時仍未上架!如想知道何時有得賣
就記得一定要留意它家既專頁啦

真係唔好講笑,呢個面膜我應該會再回購
因為用黎急救既產品點都要留d 係身邊既xd
雖然我d mask 多到可以敷身都得xd
但係好用既野,值得買一包傍身既xdd

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^














留言

熱門文章