【妝】三十分鐘讓你極速上妝Look ❤ 教你打造透薄自然小妝容 ♬

唔知你會唔會有賴床既小習慣,小妹就絕對是有的!
所以我番工係絕對是素顏主義者!!
加上番工化到咁靚都冇咩人睇啦xdd

不過有陣時收左工又想同朋友食個飯
但係又唔想下下素顏咁架嗎,雖然我同親朋友食飯...
都係玩素顏,一副眼鏡走天涯呀!!

只但係近來我對於CC Cream 係美容界既大熱
認真令小妹有d 心動架,不過一看到家中既粉底用極也不完
而自己本身就是不太(好)BB Cream 
當然我常用的BB Cream cushion也例外吧xd
就是不明為何認為它們總是會透薄一點的  )

朋友常常跟小妹說,CC Cream 比起BB Cream 會更透薄
絕對適合小妹呢d又怕焗又怕淋又怕厚既人仕
但係亦因為家中既存貨就令小妹一路猶疑不決

不過近來小妹就得知我喜歡品牌Bourjois 推出了CC Cream 
仲要有兩款既CC Cream 產品tim
不如就等小妹介紹一下它家既
123 Perfect CC Cream Collection


首先就等小妹介紹一下呢個主角之一既CC Cream 先啦
(123 Perfect CC Cream $138/30ml)
共有4 色-分別就有
☆ 31 Ivoire 
☆ 32 Beige Clair
☆ 33 Beige Rose
☆ 34 Hale 


今次呢個CC 既特別之處就係佢含有三樣修膚色色素
杏色–抗疲倦
綠色–遮蓋紅印
白色 – 抵制色素沈澱

而今次小妹就會體驗了第一款既 ☆ 31 Ivoire 既色系
睇個NO 好似好淺色,究竟係唔係真係呢?不好睇落去好嗎?


另外再要介紹一下,一般女生也有機會需要用上的產品
小妹絕對需要,但係我時常太懶了
直接上粉底就算,它就是遮暇膏了!!!
然而今次推出既新系列CC Eye Cream ($118/ 1.5ml)


係今次新推出既CC Eye Cream 會有三個色系
分別就有----
☆ 31 Ivoire
☆ 32 Beige Clair
☆ 33 Beige Dore


今次呢個CC Eye Cream  同樣都會有上很不錯的功效呢
分別有重要的....
-遮暇:修飾缺陷(如:黑眼圈/青筋等等)

保護: 其實眼部既肌膚好脆弱,
所以呢枝CC Cream 會含有Spf 15 對抗UVB紫外光線
咁就可以Double 保護啦!!
順滑: 今次呢款Eye Cream 既頭係用上了有機矽膠物料
可以呵護番我地眼部既肌膚,唔會因為拉扯既時候就會產生眼紋啦
光澤: 用上它之後其實係眼底位置會有更光澤既效果,唔會顯得更暗暗黑黑啦
保濕: 它當中既成份會係24小時水份滋潤架!!
使用方式: 只要係底層既轉轉位,轉到個個矽膠頭會有CC Cream 流出就可以使用架啦


來要看一下究竟它們兩者既色系係如何呢?
其實小妹就覺得它完全不似底妝系列xd
你說是可以直接上妝小妹也相信呢,所以......
小妹就直接來化一個小妝容給大家看看吧~~
別說小妹太懶了,因為它的質素絕對是上妝的好品呢!!!

不過來妝容之前,來看一下它的色系先
其實兩者的色系好像有一點淺色,但係實在它卻是很像膚色的
而eye Cream 好似會白了少少,Face 的就跟我的膚色很像呢!!
加上它是很水水的,很薄的,完全像粉底的呢?
是底妝系列?粉底來的嗎xdd


又係時候迫大家看看我的素顏了
我一個殘爆的樣子又要迫大家睇睇啦
(請原諒我冇留意D 相咁光...)


由於是用上CC Cream 所以小妹就直接了當直接上了
沒有搽上任何Bass 產品,雖然看下去好似明顯地白了
但係當搽勻後其實就完全很均勻的呢~


搽好了CC Cream 當然少不了搽上遮暇的嗎
今次我會再用上CC Eye Cream 做上遮暇
用法好簡單,只要轉動了筆身底的位置
慢慢地在筆頭的位置就會慢慢流出
呢個時候就可以慢慢地把CC Cream 印在你需要遮的位置
如小妹的就是眼袋的位置嗎,其實長時間對電腦
d 黑色素其實都會令眼部肌膚加深架

之後用筆頭慢慢印開,如果印完都好似好白咁
就可以慢慢用筆頭拉到尾,因為佢個頭唔會拉扯到d 肌膚起紋架:p
當然可以用番個掃慢慢地印開咁就可以更加均勻
最重要係特別透薄tim,唔會變左一撻撻野係眼肚咁肉酸嗎 


攪好哂底妝,當然用上三件既小妝品就可以做到一個醒神妝容
包括用上眼線Gel (自購品: Naris Up 啡色$79)
呢個眼線Gel 小妹由佢有黑色買到斷哂貨到而家
只出啡色都不斷咁買,價錢抵又易畫
新手自己畫都好易上手,可惜就係冇哂黑色囉
但係啡色都可以比到一個感覺人地自然一點冇咁實色


另外用上胭脂,今次小妹用上的又是自購的
它是韓國品牌的PRORANCE (購至朋友小店)
我喜歡它是有三色的,白色的位置我會作用打光影
而想胭脂色會自然一點
就可以將橙紅Mix 回搽來回兩下就會自然一點
如想白裡透紅的,就可以重點地搽上粉紅色的呢


當然要用上有唇色的嗎,由其小妹呢d 搽完粉底/BB /CC Cream 的話
唔搽上任何唇膏我就會完全敗筆了!!
今次我用上Relvon 的唇膏是舊款的,但係它是很好用!!


簡單幾步就可以由殘爆樣都可以變一個精神樣啦
如果你又好似小妹咁,如果成日唔知醒但係夜晚又有飯局
又未化妝咁點算?唔緊要,最重要係Office 有我今次介紹既妝品就OK
CC Cream ,眼線筆,胭脂,唇膏就可以囉!!

小妹都攪得掂,你唔會攪唔到架嗎?
由於小妹漏底左盒4色眼影係家,希望下次再試下唔同既妝會比大家睇睇
希望今次唔好又嚇親大家,小妹而家好努力去改變自己既化妝技巧
今次唔係教大家點化妝,而家教大家點樣可以快快手化個妝xdd
希望你地都喜歡啦,今次呢個簡約小妝容


好吧,妝容介紹好了!!!我也想介紹一個好康給大家
呢枝同樣都係Bourjois 出品既化妝掃,跟大牌的斜角掃是差不多的
只要大家買哂兩枝我介紹既
123 Perfect CC Cream Collection 系列
就可以免費得到架啦!!


雖則係話可以唔洗錢o者,但係質地都要睇架嗎
唔通吉到爆都超用咩?大家或者都話情願買一枝CC Cream 算啦
毛質方面摸落都好滑好順,試過係面度用過
冇吉冇敏感,真係同之前小妹自家買個枝掃差不多
認真值得考慮得過,如果你喜歡我今次介紹既CC Cream 系列就直接去買吧xd


另外小妹當日也有拍了一條小片,以玩票性質的
希望大家也喜歡吧~^^


如對今次介紹既Bourjois 有興趣,可以到以下地方查詢/詢問
大埔超級城Zone B 215號舖專門店+NAIL Tel :24099438 營業時間:12:00 – 21:00
旺角朗豪坊西武L1專櫃+NAIL Tel :22691814/22691825 營業時間:11:00 – 23:00
屯門時代廣場北翼3樓千色Citistore專櫃 Tel : 26131048 營業時間:10:30 – 22:00
鑽石山荷里活廣場2樓299B號舗+NAIL Tel : 2509 3688 營業時間:11:00 – 22:00
銅鑼灣希慎道1號903室 Tel : 2882 7268 
營業時間:星期一至六 11:00 – 20:00 逢星期日及公眾假期休息

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com














留言

熱門文章